« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Upute: klik na sličicu gore
Upute za slučaj potresa: https://civilna-zastita.gov.hr/UserDocsImages/CIVILNA%20ZA%C5%A0TITA/PDF_ZA%20WEB/POTRESI_UPUTE_2.jpg
Upute za građane: https://civilna-zastita.gov.hr/upute-za-gradjane/82
Plodovi iz malog povrtnjaka razveselili su učenike naše škole!
Redovito pljevljenje, zalijevanje i briga o povrtnjaku donjeli su prve plodove. Bilo je tu mnogo truda , rada i brige učenika , posebno četvrtaša s učiteljicom Senkom Zrilić. Usljedila je berba blitve. „Što je to?“- čudili su se učenici 1.razreda u školskom dvorištu. „Zar ćemo u školi jesti blitvu?!!“
I za sam kraj vrijedne ruke naših spremačica uz lešo blitvu pripremile su još jedno iznenađenje , pitu zeljanicu.
S veseljem išćekujemo nove plodove i recepte iz malog povrtnjaka!
Više informacija na [OPŠIRNIJE]
Eko koordinatorica
Ana Lovrić
Radilo se redovito i pažljivo. Trebalo je pripremiti zemlju, okopati je i pljeviti u čemu su četvrtašima rado pomogli učenici 5.razreda.
Potom napraviti gredice i rupe za sadnju povrća. Zemlju je trebalo rahliti i nahraniti je i to domaćim gnojivom.Ne zaboravljamo da smo eko škola i da živimo, radimo i razmišljamo ekološki.
Potom je usljedio odabir biljaka, sjetva i sadnja . Ima u povrtnjaku svakog blaga, domaćeg sjemena sikirice, čičoke, domaćih pomidora, tikvica, blitve.. Učenici 5.razreda svoje mlade biljke graha, leće i slanutka o kojima su morali brinuti kod kuće u sklopu pokusa iz prirode donjeli su i zasadili u povrtnjak.
Za marendu uz pečenu piletinu lešo blitva začinjena školskim maslinovim uljem prijala je mlađim i starijim učenicima, a tek kad je u razrede stigao zeleni smoothie , ideja učenika 6.razreda i učiteljice Ane Lovrić. Ima li tko hrabrosti provati smoothie s blitvom?
Nakon što su najhrabriji odlučili provati usljedilo je oduševljenje. „Pa ovo je slatko i ukusno! Moraš mi zapisati recept!“- razgovarali su učenici.