« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Upute: klik na sličicu gore
Upute za slučaj potresa: https://civilna-zastita.gov.hr/UserDocsImages/CIVILNA%20ZA%C5%A0TITA/PDF_ZA%20WEB/POTRESI_UPUTE_2.jpg
Upute za građane: https://civilna-zastita.gov.hr/upute-za-gradjane/82
Izvanučionična nastava Split
U skladu s Godišnjim planom i programom te školskim kurikulom, u okviru izvanučionične nastave, učenici od prvog do četvrtog razreda, a u pratnji učiteljica razredne nastave M. Šantić, Đ. Kovačić, R. Lučić- Lavčević, D. Radić, tajnice škole A. Janković i stručne suradnice knjižničarke M. Kličinović u četvrtak 7. prosinca, posjetili su grad Split.
Odlično raspoloženje vladalo je u jutarnjoj vožnji trajektom prema Splitu. Na putu od trajektne luke do kazališta, učenici su promatrali položaj i zanimljivosti grada Splita na dijelu kojim smo se kretali (trajektna luka, autobusni i željeznički kolodvor, Dioklecijanovi podrumi, Vestibul, Marmontova ulica, Trg Gaje Bulata).
Posjetili smo Gradsko kazalište mladih i odgledali predstavu „Ivica i Marica“, braće Grimm.
Primjenjivali su stečeno znanje ponašanja u prometu, na javnim mjestima i u kulturnim ustanovama, uz razvijanje ponosa na zavičajni identitet i uključivanje u čuvanje zavičajne baštine (jezične, kulturne, povijesne, prirodne…)
Nakon kazališta prošetali smo do nogometnog stadiona Poljud i Hajdukovog muzeja, gdje su učenici uz stručno vođenje gospodina F. Grgurevića, bili posebno sretni i ponosni.
Grad Split smo doživjeli kao kulturno, obrazovno, povijesno, prometno, gospodarsko i upravno središte naše županije.
Stvorilo se zajedništvo među učenicima kroz razvijanje svijesti da možemo svojim znanjem i sposobnostima unaprijediti i uljepšati svoj zavičaj jer izvori znanja su svuda oko nas.
Voditeljice izvanučionične nastave