preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Žubor

 


Projekt
Hrabri telefon

CARNet

Otvorite svoj elektronički identitet na CARNet mreži koji će vam omogućiti korištenje mnogobrojnih CARNetovih usluga.

Kako postati korisnik?

skole.hr

Školska učilica

Učenje na daljinu

Drvo znanja

AZOO

MZO

zbornica.com

 

         Prvašiće ohrabrila priča o Perici


Polako,  ali sigurno,  naši prvašići uče slova.  U tome im pomažu priče i razgovori s učiteljicama o raznim događajima te likovima, ali i posjet školskoj knjižnici.
U njoj je puno zanimljivih priča. Učiteljice su izabrale onu koja je početnim čitačima važna,  a to je priča  Ž. Horvat-Vukelja  Hrabrica ili kako je Perica postao hrabar.
Prvo smo provjerili tko se zna rolati, skijati, klizati, nogometati, a onda nas je priča „dovezla“ i  do bicikla. Perica, junak naše priče,  nakon nekoliko pokušaja je naučio voziti bicikl i peći palačinke.

Prvašići su primijetili  da mu baš nije bilo lako te se podsjetili  kako je njima bilo kada su se umjesto na noge (vozeći bicikl) dočekali na koljena.
Hrabrost i upornost su osobine koje svima trebaju u mnogim životnim situacijama,  a naše prvašiće je hrabrost dovezla biciklom sve do školske knjižnice. Pogađate, likovni radovi odmah su ukrasili hodnik i knjižnicu te prosuli svu šarolikost dječje mašte.
Prvašići  su obećali knjižničarki da će se s knjigama družiti sve do 8. razreda,  a knjižničarka prvašićima da će se uvijek truditi nabaviti najzanimljivije naslove koje će rado čitati i onda kad budu  jako veliki.
                                              knjižničarka    Lj.Radovečki  

      

                  

 

                      Nastava u školskoj knjižnici

 

Knjižničar može vrlo uspješno i ciljano upotpuniti nastavni plan i program te svakom razredu u ugodnom knjižnom ozračju prezentirati određene teme knjižničarstva. Ključni pojmovi i obrazovna postignuća  prate uzrast učenika, a na knjižničaru je da nastavni sat za svako razredno odjeljenje pripremi prema svom vlastitom izboru. Što je knjižničar spremniji  kombinirati više metoda, to je nastavni sat kvalitetniji, zanimljiviji i učenici ga više pamte.

U prvom razredu učenici upoznaju prostor naše školske knjižnice i školskog knjižničara, a knjige su im predstavljene kao malo blago koje nakon čitanja moraju vratiti. Prve susrete učenika s knjižnicom lijepo je upotpuniti igrokazom ( glavni glumci učiteljica i knjižničarka, a poslije tko želi). Ovaj sat u školskoj knjižnici dobar je uvod za književno druženje s Jadrankom Čunčić Bandov koji se svake godine dogodi u našoj školi.

Drugi razredi , po nastavnom planu i programu, pobliže upoznaju dječje časopise a prije toga zabave se kvizom o lektiri prvog razreda. Istraživački rad usmjeren je na medij časopisa koji donosi u svojim rubrikama mnoge zabavne sadržaje. Nakon istraživanja i snalaženja u rubrikama i sadržajima, slijedi prezentatorski dio sata u kojem se drugašići jako dobro snalaze.

Učenicima trećih i četvrtih razreda ključni pojmovi su enciklopedije i priručnici. Razgovor o referentnoj zbirci može se  pretvoriti u višesatni boravak u knjižnici jer se sadržajno može izuzetno zanimljivo pripremiti (prvi sat – kviz o smještaju knjižnog fonda, funkciji knjižnice te provjera lektire 2. razreda, drugi sat - definicija i specifičnosti referentne zbirke i istraživački rad, a treći sat -  prezentacija grupa ili pojedinaca.)

 

Učenicima 4. razreda posebno je zanimljivo online israživanje tražilica Hrvatski jezični portal i Hrvatska enciklopedija, ali se jednako dobro snalaze i u tiskanoj građi istražujući rječnike, pravopise i atlase.

             

 

 

 

 

 

Knjižnica



Zapošljavanje

Udžbenici

GDPR

e-Dnevnik


Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 5. 2010.

Ukupno: 665631

Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Raspored zvona

Prije podne:

1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35
3. sat 9.45 - 10.30
4. sat 10.40 - 11.25
5. sat 11.30 - 12.15
6. sat 12.20 - 13.05

Poslije podne:

0. sat 13.10 - 13.55
1. sat 14.00 - 14.45
2. sat 14.50 - 15.35
3. sat  15.45 - 16.30
4. sat 16.40 - 17.25
5. sat 17.30 - 18.15
6. sat 18.20 - 19.05

 


Oglasna ploča

Anketa
Koliko vremena dnevno provodim za računalom (prosječno)?








Poveznice

Dokumenti




preskoči na navigaciju