Projekt Steam in the classroom
Autor: Elvisa Sekulić, 30. 9. 2020.
STEAM in the classroom je projekt koji kroz niz aktivnosti s učenicima i učiteljima razvija kompetencije međupredmetne teme Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije. Provodi se u sklopu Microsoft Education Centre, a provodi ga učiteljica matematike Elvisa Sekulić, Microsoft Innovative Educator Expert. ISHODI UČENJA: Učenik prepoznaje digitalnu tehnologiju i komunicira s poznatim osobama uz pomoć učitelja u sigurnome digitalnom okruženju. Učenik uz podršku učitelja koristi se predloženim programima i digitalnim obrazovnim sadržajima. Učenik pažljivo i odgovorno koristi se informacijskom i komunikacijskom opremom i štiti svoje osobne podatke. Učenik razlikuje oblike digitalnih sadržaja, uređaje i postupke za njihovo stvaranje. Sastojat će se od edukacije učitelja tijekom predmetnih aktiva, te edukacije i provođenja aktivnosti s učenicima tijekom redovne nastave matematike i izborne nastave matematike. Aktivnosti s učenicima uključivat će suradnju s drugim školama u Hrvatskoj i inozemstvu, dijeljenje materijala, rad na digitalnim alatima kao što je Minecraft Education Edition, te alatima iz paketa Office 365, vrednovanje projekta međusobnom valorizacijom učenika i učitelja putem prezentacije projekta koristeći web alate, anketu i videokonferencije. Individualno praćenje uspješnosti usvajanja sadržaja. Sudjelovanje na međunarodnim projektima u organizaciji Microsoft Education Centre, praćenje projektnih aktivnosti kroz web stranicu škole, organizacijom i sudjelovanjem u radionicama za učitelje i učenike.
Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obrazovni portali |
> CarNet |
> Dabar |
> Loomen |
> EMA |
> eTwinning |
> Ettaedu |
> Agencija za odgoj i ... |
> Open schools for ope... |