Priprema obroka kao vještina svakodnevnog života učenika posebnih odjela Osnovne škole Zorke Sever
Autor: Dragana Čubrilo Bila, 6. 6. 2022.
Uključivanje u svrsishodne i vrednovane životne aktivnosti, kao i aktivnosti svakodnevnog života imaju vrlo važnu ulogu u životu učenika s teškoćama u razvoju, a podrazumijevaju prisutnost i sudjelovanje u zajednici, mogućnost razvoja kompetentnosti, ostvarivanje vrednovane socijalne uloge i društvenog položaja, mogućnost izbora i ostvarivanje prava. Kao i svaki učenik, učenik s intelektualnim teškoćama morao bi imati priliku sudjelovati u aktivnostima brige o sebi koje podrazumijevaju i pripremu obroka.
Također trebao bi imati mogućnost donošenja odluka o tome što će se pripremati za objed, sudjelovati u planiranju jelovnika, odabiru i nabavi potrebnih namirnica, itd. Vodeći se ovim činjenicama, našim učenicima omogućili smo i podržali ih u njihovoj pripremi muffina za sve sladokusce koji se nalaze u našim odjelima. Volje i želje za izradom kolača nije nedostajalo, a kako je sve to izgledalo, pogledajte u našoj galeriji.
Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obrazovni portali |
> CarNet |
> Dabar |
> Loomen |
> EMA |
> eTwinning |
> Ettaedu |
> Agencija za odgoj i ... |
> Open schools for ope... |