Europski tjedan programiranja 2022.
Autor: Zvijezdana Žigolić Južvak, 24. 10. 2022.
Već tradicionalno tijekom nastave informatike u listopadu obilježavamo EU Code Week – Europski tjedan programiranja. Cilj je ove društvene inicijative zabavnim aktivnostima vezanim uz računalno razmišljanje i programiranje te digitalnu pismenost potaknuti učenike na veću uključenost u navedenim područjima. Učiteljice informatike Ružica Filipović, Barbara Prohaska i Zvijezdana Žigolić Južvak su sa svojim učenicima provele niz zanimljivih aktivnosti.
Upravo je i ove godine obilježen Tjedan programiranja od 10. do 14. listopada tijekom nastave informatike. Sudjelovali su učenici od 1. do 4. razreda Matične škole i PŠ Voloder te učenici 5. a, 5. b i 7. b razreda. Sudjelovanjem u online događaju „Tjedan programiranja u Zorki“ su na zabavan način upoznali programiranje i digitalnu pismenost. Sudjelovali su u sljedećim aktivnostima: pronalazak izlaska iz različitih labirinata, igre hanojski toranj i programiranje Cody Robya, slaganje lego kocaka i pyssla perli, crtanje pixel art crteža prema uputama, programiranje ozobota, programiranje microbita te različiti digitalni tečajevi programiranja slaganjem programskih blokova. Sve su aktivnosti birali prema vlastitom odabiru i zanimanjima. Bilo je važno pokazati učenicima kako programiranje ne mora biti isključivo i samo na računalu ili nekom drugom digitalnom uređaju te uz pravilan slijed različitih uputa uvijek dolazimo do željenog rezultata. Upornost i kreativnost u izvođenju ovih zadataka pridonijeli su željenim rezultatima, a uz razvijanje logičkog razmišljanja temelj su za programiranje i razumijevanje programiranja u različitim alatima i programima. Svi su učenici na kraju dobili zahvalnicu za sudjelovanje u ovom velikom europskom događaju. Kako nam je bilo, pogledajte na fotografijama.
Učiteljica informatike Ružica Filipović
Učenici 5. c razreda su dekodirali binarne kodove kako bi dobili slova i na kraju riječi koje se kriju iza njih koristeći ASCII tablicu kodova. Učenici 6. a, 6. b i 6. c razreda su programirali koristeći blokove u igri „Minecraft Education Edition“ i aktivnosti „Hour of Code – Timecraft“. Cilj igre je programirati svog pomagača da popravi greške u vremenskim pukotinama. Učenici 7. a i 7. c razreda su uvježbali programiranje programskim jezikom Python igrajući srednjovjekovnu igru „CodeCombat“, dok su učenici 8. a, 8. b i 8. c razreda programirali istim jezikom u igri „Ozaria“. Učenici su nakon završetka igara imali priliku osvojiti certifikat o uspješnosti, a samim su sudjelovanjem u ovoj inicijativi učenicima dodijeljene potvrde o sudjelovanju.
Učiteljica informatike Zvijezdana Žigolić Južvak
Učenici Područne škole Gornja Gračenica, Područne škole Donja Gračenica i Područne škole Osekovo, uz vodstvo svoje učiteljice informatike Barbare Prohaska, izrađivali su origamije, pronalazili put za izlaz iz labirinata te programirali likove u igri „Ratovi zvijezda“. Također su učili kako funkcionira umjetna inteligencija igrajući igru „Umjetna inteligencija za oceane“.
U galeriji možete vidjeti učenike na djelu u svim navedenim aktivnostima.
Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obrazovni portali |
> CarNet |
> Dabar |
> Loomen |
> EMA |
> eTwinning |
> Ettaedu |
> Agencija za odgoj i ... |
> Open schools for ope... |