Usvajamo vještine budućnosti
Autor: Zvijezdana Žigolić Južvak, 18. 1. 2024.
Ponedjeljkom i utorkom nakon nastave, učenici koji polaze izvannastavnu aktivnost „Škola budućnosti“ u programu B1, okupljaju se u učionici informatike i razvijaju nove vještine. Učenici osmih razreda već četvrtu godinu sudjeluju u istoimenom projektu koji je pokrenula tvrtka STEMI. Ove godine, kao i prošle, slažemo i programiramo heksapod robote, mijenjamo im izgled i smišljamo plesnu koreografiju. Iako zvuči jednostavno, iza svega se kriju zahtjevne vještine programiranja u blokovima (izrada aplikacije) i pythonu (izrada plesne koreografije). Kako bi promijenili dizajn robota, učenici će usvajati vještinu 3D modeliranja, a nakon toga i 3D ispisa.
Dok jedna grupa učenika sudjeluje u navedenom projektu, ostali učenici razvijaju vještinu kreiranja virtualne i proširene stvarnosti koristeći aplikaciju CoSpaces. Ovaj alat omogućuje učenicima programiranje likova u izmišljenim svjetovima koji će izvoditi različite radnje. Ove je godine svaki učenik izradio svoj virtualni escape room, a zajedno smo izradili i virtualni božićni svijet. U alatu Tinkercad izradili smo svoje 3D objekte te ih unijeli u CoSpaces svjetove. Isprobali smo i upravljanje dronom koji je naša škola dobila u okviru projekta e-Škole i uvjerili se kako ta vještina nije jednostavna kako se čini.
Trenutno usvajamo vještinu fine izrade 3D objekata korištenjem 3D olovke. U galeriji možete pogledati usvajanje navedenih vještina.
Učiteljica informatike Zvijezdana Žigolić Južvak
Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obrazovni portali |
> CarNet |
> Dabar |
> Loomen |
> EMA |
> eTwinning |
> Ettaedu |
> Agencija za odgoj i ... |
> Open schools for ope... |