Terenska nastava učenika trećih razreda
Autor: Dragana Čubrilo Bila, 25. 4. 2024.
Učenici trećih razreda matične i područnih škola su Dan planeta Zemlje (22. travnja) obilježili odlaskom na terensku nastavu u Petrinju i Sisak u pratnji svojih učiteljica. Veselo i uzbuđeno prošli su autobusom kroz šumu Brezovicu i stigli u Edukacijsko-prezentacijski centar „Natura SMŽ“ u Petrinji u ranim jutarnjim satima.
To je centar u kojem su učenici imali mogućnost osjetiti, doživjeti i upoznati prirodnu baštinu te bogatstvo Sisačko-moslavačke županije. Doznali su zanimljivosti o zaštićenim područjima te o biljnim i životinjskim vrstama naše županije. Učenici su s velikim oduševljenjem naočalama za virtualnu stvarnost, velikim interaktivnim ekranima, igrama i kvizovima te uz stručno vodstvo otkrili bogatstvo biološke raznolikosti. Nakon toga su se uputili u središte naše županije, nekadašnju Segesticu i Sisciju, a danas grad Sisak. Laganom šetnjom uz rijeku Kupu stigli su do broda „Juran i Sofija“. Zaplovili su kao pravi mornari prema ušću rijeke Odre u Kupu, a potom prema ušću Kupe u rijeku Savu te su tijekom panoramske vožnje brodom doživjeli povijesnu jezgru i prirodu koja okružuje grad. Zanimanje za veliku Bitku s Turcima kod Siska, učenici su iskazali prilikom dolaska do utvrde Stari grad, gdje su čuli kratku povijesnu priču od lokalnoga vodiča. Nakon edukativnoga dijela terenske nastave, uslijedio je odlazak u McDonald’s gdje su učenici opušteno ručali i zasladili se. Puni dojmova vratili su se svojim kućama u kasnim poslijepodnevnim satima.





Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| Obrazovni portali |
| > CarNet |
| > Dabar |
| > Loomen |
| > EMA |
| > eTwinning |
| > Ettaedu |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > Open schools for ope... |


















