Sudjelovanje na 6. likovnom natječaju "Velikani hrvatske prošlosti"
Autor: Zvijezdana Žigolić Južvak, 22. 4. 2022.
Učenice Područne škole Osekovo, Katja Pavličević iz prvog razreda i Mia Malekinušić iz trećeg razreda, uključile su se na 6. likovni natječaj „Velikani hrvatske prošlosti“ u organizaciji Osnovne škole Grigora Viteza i Dječjeg vrtića „Iskrica“ iz Zagreba. Motiv ovogodišnjeg natječaja, pripao je slavnoj spisateljici za djecu i hrvatskom „Andersenu“, Ivani Brlić - Mažuranić.
S učiteljicom Mirjanom Šinković, na satovima izvannastavne aktivnosti, učenice su istražile lik i djelo spisateljice Ivane kao i njezin značaj za hrvatsku književnost. Za likovni natječaj odabrana su likovna područja - crtanje i slikanje, kombiniranom likovnom tehnikom - flomasterom i vodenim bojama, a zadatak je bio vizualizirati lik Ivane Brlić – Mažuranić te ga prikazati portretom na papiru, u skladu s vlastitim doživljajem. Učenice su se okušale u toj vrlo zahtjevnoj tehnici koja je zahtijevala veliki trud i rad, a dala im je slobodu i kreativnost u rješavanju tog likovnog zadatka. Kroz ovakvo individualno likovno izražavanje, potiče se želja za upoznavanjem vlastite kulture i nacionalnog identiteta te djeca obogaćuju svoj unutarnji svijet i dijele ga s drugima. Na likovni natječaj ove godine pristiglo je 2500 učeničkih radova iz cijele Republike Hrvatske i naših učenika diljem Europe. Svaki pristigli rad je pravo bogatstvo vrijedno divljenja, a naše učenice Katja i Mia, za svoj su likovni rad i trud dobile zahvalnice za sudjelovanje na tom likovnom natječaju. Bravo!
Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obrazovni portali |
> CarNet |
> Dabar |
> Loomen |
> EMA |
> eTwinning |
> Ettaedu |
> Agencija za odgoj i ... |
> Open schools for ope... |