Peace With Nature
Autor: Elvisa Sekulić, 1. 4. 2022.
U sklopu projekta MineClass učenici naše škole sudjelovali su u Global Build Challengeu – Peace With Nature. Istraživali su kako možemo postići održiv način života. Primijenili su znanje i razumijevanje gradeći održivo mjesto za život koje predstavlja novo i inovativno razmišljanje o održivom životu. Također su morali opisati što poboljšava i šteti okolišu te opisati neke od načina na koje se ljudi brinu o okolišu. Učenici su bili podijeljeni u timove i zajedno su gradili svjetove čije prikaze možete vidjeti u nastavku. Ishodi: odr A.3.1. Objašnjava osnovne sastavnice prirodne raznolikosti. Prepoznaje složenost biološke, geološke i geografske raznolikosti, nabraja njihove osnovne sastavnice i analizira njihove odnose. Primjenjuje kriterije za procjenu prirodne raznolikosti i provodi jednostavne prostorne analize. Svjestan je vrijednosti prirodnih dobara i važnosti njihove pravedne raspodjele. Integrirana nastava (Priroda, Biologija, Geografija, Kemija, Matematika, Informatika): analizira, izračunava i prikazuje podatke tablicama i dijagramima, uspoređuje i analizira rezultate; navodi primjere uočene u svom gradu/sredini uspoređujući ih s primjerima u Europi i svijetu. Prilog poveznica na digitalni sadržaj
Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obrazovni portali |
> CarNet |
> Dabar |
> Loomen |
> EMA |
> eTwinning |
> Ettaedu |
> Agencija za odgoj i ... |
> Open schools for ope... |