SREDNJA ŠKOLA BOL - PRIMJER DOBRE PRAKSE
Autor: Sani Bodlović, 26. 2. 2015.
Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa te odgovara na pitanja: koliko smo dobri, kako to znamo i što možemo napraviti kako bi bili još bolji.
Proces samovrjednovanja Srednje škole Bol započeo je kao pilot projekt nakon provedbe prvih nacionalnih ispita 2006., a na inicijativu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO). Tada su imenovani članovi Tima za kvalitetu koji su na temelju rezultata nacionalnih ispita, a kasnije i rezultata ispita Državne mature ispunjavali samoevaluacijsko izvješće. U timu su uz nastavnike bili i učenici, roditelji te predstavnici lokalne zajednice i poslodavaca. Tri godine su nam u procesu pomagali i vanjski suradnici.
Danas smo ponosni što svojim radom doprinosimo izlasku naše škole izvan lokalnih okvira. Tako se Srednja škola Bol pojavljuje u oba priručnika za samovrjednovanje. No posebno se radujemo činjenici da je naša škola, zbog uspješne dugogodišnje suradnje s Udrugom za interkulturalno učenje „Globus“ iz Zagreba, u brošuri NCVVO-a Primjeri dobre prakse srednjih škola istaknuta kao dobar primjer.
Koordinatorica za kvalitetu,
Sani Bodlović, prof.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |