PROJEKT BB- BE BETTER ( BITI BOLJI) IDE DALJE
Autor: Danica Crnov, 2. 11. 2015.
Ekonomska škola Braća Radić Đakovo nastavlja s projektom BB, „Biti bolji – Be Better“, koji je usmjeren na mlade i poduzetništvo, a koji je pokrenuo časopis Poduzetnik čiji je urednik gospodin Vladimir Mihajlović. Partner u projektu je đakovački Centar za razvoj i prosperitet.
Dana 29. listopada 2015., u Ekonomskoj školi Braća Radić Đakovo gostovao je mr. glazbene izvedbe Petar Ćurić, povratnik iz Amerike, i predsjednik Udruge „Slavni u Istri“ te je, u orgamizaciji projektnoga tima koji čine profesorice Marija Milanović, Spomenka Crnoja, Anamarija Gajger, Zlata Hrženjak, Jelica Paradžik Lazarević i Vesna Šimić, održao za učenike interaktivno predavanje.na temu brandiranja Hrvatske u svijetu.
Bilo je to interaktivno predavanje o brandiranju Hrvatske pod nazivom „BRANDING
HRVATSKE U SVIJETU - BRANDING YOU“. Predstavljeni su stvarni primjeri, stvarne
ideje i mogućnosti brendiranja. Predavač je naglasio važnost lobiranja i pozitivnog
razmišljanja.
O predavanju nam je više rekla učenica Matea Meščić, iz 4. PT razreda : "Predavanje je u globalu bilo vrlo poučno i zanimljivo. Drago mi je što se okupio značajan broj učenika naše škole te što su ga svi slušali s dozom zaintrigiranosti. Ono što je mene posebno dotaklo na samom početku predavanja je to što se predavač ponaosob rukovao sa svakim od nas. Time j e pokazao da je došao sa stavom da poštuje svakoga od nas i tako smo ga odmah prijateljski prihvatili.
Nadalje, drago mi je što se dotakao teme kulture i naravno to prožeo kroz cijelo svoje predavanje o marketingu, poduzetništvu te promoviranju. Istaknuo je nedostatke Republike Hrvatske te savjetovao na koji način bi svatko od nas mogao biti uspješan u našoj zemlji koju svi karakteriziraju kao prilično usku za uspjeti u njoj, pogotovo mladi. Zanimljiva mi je činjenica da je velik dio svoga života proveo u inozemstvu, te da ga je inozemstvo poučilo kako se ponašati prema drugim osobama, kako se zauzeti za sebe i kako to sprovesti u djelo i učiniti sebe ponosnim. „Kada imamo najkvalitetnije sastojke, gotovo je nemoguće uprskati stvar.“ Na svom primjeru objasnio je kako od početnika doći do profesionalca. Podtime mislim na njegov projekt „Croatian Drum Camp“. Glavna sastavnica njegovog projekta bili su najbolji bubnjari svijeta, na koje će bilo koji mladi glazbenik početnik ostati neravnodušan.
U postizanju bilo kakvih rezultata najvažniji su trud i upornost. Kako je i sam rekao, ako želimo saznati stvari koje se tiču okvira u kojem želimo uspjeti moramo pitati, moramo istražiti. Projekt „Branding you“ upravo je bio onaj motivirajući projekt za sve osobe koje žele jednog dana postati mladi poduzetnici i svoj talent pokazati svijetu."
Predavanje se ujedno povezuje s nizom radionica u sklopu Erasmus+ projekta IBRAVE (Improvement od Brandingof Rural Areasthrouogh Vocational Edication) u sklopu kojeg će učenici Ekonomske škole izrađivati plan za razvoj turizma za Đakovo i regiju.
Anamarija Gajger
Ekonomska škola Braća Radić