Kako eTwinning integrirati u nastavi - mrežni modul
INTO THE EUROPEAN MARKET (I.T.E.M.)
Autor: Zlata Hrženjak, 13. 1. 2020.
O projektu
Trgovina, kreativnost i poduzetništvo idu zajedno. U nastojanju da se obogate prodajne aktivnosti provedene izvan škole, kreirali smo projekt u kojem će partnerske škole razmijeniti znanja, ideje i metode kako bi razvile strategije marketinga i prodajnih vještina.
Učenici trebaju biti uključeni u aktivnosti stvarnog svijeta rada. Ali želimo ići i dalje i ponuditi im mogućnost razmjene iskustava s VET twin školom, usavrše poduzetničke, inovacijske i komunikacijske vještine u suradničkom okruženju.
CILJEVI
- Produbiti marketinške i prodajne sadržaje korištenjem engleskog kao radnog jezika
- Podijeliti aktivnosti i iskustva, surađivati i učiti od drugih
- Upoznato marketinšku i prodajnu kulturu drugih zemaljas
- Omogućiti učenicima da obogate svoja znanja kroz suradnju
- Učenici će komunicirati na engleskom
- Ostvariti , promicati i usavršiti društvene, komunikacijske i radne vještine
- Razviti poduzetničke vještine kroz praksu
OČEKIVANI REZULTATI