Improvement of Branding of Rural Areas through Vocational Education
Autor: Zlata Hrženjak, 27. 11. 2015.
IMPROVEMENT OF BRANDING OF RURAL AREAS THROUGH VOCATIONAL EDUCATION EKONOMSKA ŠKOLA BRAĆA RADIĆ od 1.rujna 2014 do 31.kolovoza 2016. sudjeluje u projektu IBRAVE(Improvement of Branding of Rural Areas through Vocational Education) Brendiranje ruralnih područja kroz strukovno obrazovanje u programu Erasmus+ zajedno s gradom Ceuti Španjolska, koji je nositelj projekta,općinom Tranemo, Švedska, općinom Lemvig, Danska,Ekonomskom školom Buzau, Rumunjska, Vzw razvoj regije Midwest, Belgija, dizajnerskom agencijom Exesios, Ujedinjeno Kraljevstvo,fakultetom iz Almerije, Španjolska. Više o svim aktivnostima projekta nalazi se na stranici projekta. https://www.facebook.com/IbraveProject
EKONOMSKA ŠKOLA BRAĆA RADIĆ od 1.rujna 2014 do 31.kolovoza 2016. sudjeluje u projektu IBRAVE(Improvement of Branding of Rural Areas through Vocational Education) Brendiranje ruralnih područja kroz strukovno obrazovanje u programu Erasmus+ zajedno s gradom Ceuti Španjolska, koji je nositelj projekta,općinom Tranemo, Švedska, općinom Lemvig, Danska,Ekonomskom školom Buzau, Rumunjska, Vzw razvoj regije Midwest, Belgija, dizajnerskom agencijom Exesios, Ujedinjeno Kraljevstvo,fakultetom iz Almerije, Španjolska
Područja u kojima žive svi partneri suočavaju se s istim problemom. Populacija ruralnih područja se smanjuje i stanovništvo, napušta zajednice koje nisu smještene uz velike gradove. Putem prekogranične suradnje između zajednica sudionika, malog i srednjeg poduzetništva (MSP) u sektoru turizma , strukovnih škola, fakulteta i privatnih kompanija, projekt razviti strukovne vještine i utvrditi najučinkovitije metode na općinskoj razini kako bi se pojačala povezanost lokalnog malog I srednjeg poduzetništva s naglaskom usmjerenim na turizam. Brendiranje gradova bi trebalo stvoriti atraktivnija lokalna područja gdje bi stanovnici i turisti željeli doći i ostati, te stvoriti mogućnosti za rad. Svi partneri u ovom projektu imaju iste ciljeve, probleme i razvoj , a većini partnera nedostaje zajedničko i razumljivo shvaćanje brendiranja koje bi se riješilo uz pomoć marketinških stručnjaka kao što su Exesios kompanija iz Velike Britanije. Rezultati projekta su predviđeni za unošenje u razvojne planove partnerskih gradova, a partnerske obrazovne ustanove bi istim trebale proširiti svoje programe strukovnih predmeta I izvannastavnih aktivnosti I radionicama za nezaposlene.
27. i 28. siječnja održan je prvi susret u Ceutiju na kojem su se partneri međusobno bolje upoznali, predstvili stanje u svojim područjima i dogovorili se zadatcima koje treba pripremiti za sljedeću radionicu u Danskoj.
http://www.radio-djakovo.hr/2015/02/ekonomska-skola-u-programu-erasmus-plus/