BRANDIRANJE GRADOVA
Autor: Zlata Hrženjak, 28. 11. 2015.
MOŽE LI ĐAKOVO BRENDIRATI SVOJE POSEBNOSTI I POTENCIJALE? BRENDIRANJE GRADOVA – TREĆA RADIONICA „IBRAVE „ PROJEKTA EKONOMSKE ŠKOLE BRAĆA RADIĆ Projekt IBRAVE programa Erasmus+ ušao je u drugu godinu svoje realizacije održanim radionicama i prezentacijama u Ekonomskoj školi braća Radić tijekom riujna i listopada u kojima su sudjelovali Turistička zajednica grada Đakova, načelnica općine Trnava, poduzetnik Petar Ćurić i vlasnik OPGa Majhen kako bi se kod naših učenika razvila svijest o potrebi sustavnog rada na promidžbi i brendiranju grada i sredine u kojoj žive
Projekt IBRAVE programa Erasmus+ ušao je u drugu godinu svoje realizacije održanim radionicama i prezentacijama u Ekonomskoj školi braća Radić tijekom riujna i listopada u kojima su sudjelovali Turistička zajednica grada Đakova, načelnica općine Trnava, poduzetnik Petar Ćurić i vlasnik OPGa Majhen kako bi se kod naših učenika razvila svijest o potrebi sustavnog rada na promidžbi i brendiranju grada i sredine u kojoj žive .
Uskoro sečekuje i predstavljanje Državne ergele Đakovo i gospodarstva GRUBE d.o.o. čiji termini radionica su pomaknuti zbog tehničkih razloga.
U studenom su nastavljene i međunarodne aktivnosti projekta vrlo uspješnim susretom partnerskih organizacija u Roeselare, pokrajini Midwestu Belgiji čija tema je bila „Brandiranje i marketing gradova“.
Tijekom dva dana trajanja radionice, partneri u projektu imali su prilike nazočiti nizu prezentacije primjera dobre prakse u belgijskoj pokrajini Midwest, Flandrija, čiji su gradovi shvatili koliko je značajno dobro osmisliti promidžbu i marketing mjesta iskorištavajući resurse po kojima je ono postalo prepoznatljivo među lokalnim stanovništvom ali i među posjetiteljima.
Naglasak svake prezentacije bio je na jasno postavljenoj vizji u kojem smjeru razvoj mjesta treba ići i detaljno razrađenom planu kako je ostvariti, a konačni rezultati su vidljivi u porastu standarda stanovništva, povećanju zapošljivosti , proizvodnje , izvoza i potrošnje.
Posebna pažnja posvećuje se ulaganju u strukovno obrazovanje mladih ljudi u cilju smanjenja depopulacije i zadržavanja stanovništva u regiji.
Gošća susreta bila je i predstavnica nizozemskog gradića Ede koji su na isti način iskoristili poznato ime u umjetnost i Vincenta van Gogha i njegovu povezanost sa svojim gradom za promidžbu i brendiranje svoga gradà kao mjesta zdrave hrane i destinacije seoskog turizma.
Tijekom susreta sudionici uz boravak u Roeselareu, sudionici projekta posjetili su okolne gradove Izegem, Tielt, Ardoole, Oostkamp i Beernem. u kojima su se takoder odvijala predavanja i koji su također predstavili svoj uspješan razvoj i način na koji su ga ostvarili
Predstavnice naše škole Vesna Šimić i Zlata Hrženjak iskoristile su boravak u Roeselareu za posjet srednjoj ekonomskoj školi s kojom je dogovorena razmjena učenika i nastavnika za travanj i svibanj 2016. Boravak 19 belgijskih učenika u našem gradu će svakako doprinijeti njegovoj promidžbi . Nadamo se da će svki od njih ponijeti sa sobom lijepe uspomene onog po ćemu je Đakovo prepoznatljivo i pričati svojim prijateljima i obiteljima o našoj gostoljubivosti .
http://www.radio-djakovo.hr/2015/11/nastavak-medunarodne-suradnje-ekonomske-skole/
http://drum.hr/brendiranje-gradova-treca-radionica-ibrave-projekta-ekonomske-skole-braca-radic/