BRENDIRANJE ODREDIŠTA - ZBIRKA USPJEŠNIH PRIMJERA
Autor: Zlata Hrženjak, 3. 6. 2016.
Projekt IBRAVE programa Erasmus+ u kojem sudjeluje Ekonomska škola Radić braća primakao se svom završetku. Na četvrtom susretu u okviru projekta u Tranemu, Švedska, predstavljeni su lokalni akcijski planovi partnera i konačna verzija priručnika za sve sadašnje i buduće sudionike u sektoru turizma pod nazivom BRENDIRANJE ODREDIŠTA, ZBIRKA USPJEŠNIH PRIMJERA
Četvri susret sudionika u projektu IBRAVE na kojem su sudjelovale Vesna Šimić, dipl.oec. i Zlata Hrženjak, prof. održao se 19. i 20. svibnja u Tranemu, Švedska. Projekt je sufinanciran programom Erasmus+, KA2 a cilj mu je ruralna područja učiniti što atraktivnijim kako za posjetitelje, tako i za lokalno stanovništvo , istražujući postojeće metode i razvijajuću strukovne vještine.
Koncept brendiranja mjesta se zadnjih godina pojavljuje kao snažan instrument i moguće ga je primijeniti na različit geografska područja od lokalne do nacionalne razine. Zahvaljujući globalizaciji brendiranje mjesta danas zahvaća i seoska područja koja se bore za osvajanje turističkog tržišta
Tijekom susreta predstavljeni su lokalni akcijski planovi turističkih zajednica općina sudionica u projektu, ali i dva primjera predložaka akcijskih planova koje su izradili učenici srednjih ekonomskih škola, Colegiul Buzau iz Buzau, Rumunjska i Ekonomske škole braća Radić Đakovo. Glavni zadatak projekta je putem prekogranične suradnje istražiti metode brendiranja i utvrditi najučinkovitije na lokalnoj razini, ojačati suradnju malih i srednjih poduzetnika i općina i tako stvoriti mogućnosti novog zapošljavanja.
Osim akcijskih razvojnih planova, predstavljena je i konačna verzija priručnika BRENDIRANJE ODREDIŠTA, ZBIRKA USPJEŠNIH PRIMJERA koji je namijenjen svim koji su zapsleni u turizmu, ali i svim potencijalnim zaposlenicima ubudućnosti. Priručnik je intelektualni ishod dvogodišnjeg rada svih partnera u projektu koji su donosi primjeri pojedinačnih uspješnih slučajeva u pojedinim mjestima koji se mogu smatrati brendom
Svaki primjer donosi opis odabranog slučaja, metodologiju i specifične primijenjene aktivnosti, te postignute rezultate,a korisnicima može pružiti niz korisnih ideja za brendiranje vlastitih odredišta i lokaliteta.
Priručnik za sada pstoji na engleskom jeziku i dostupna je na mrežnim stranicama projekta u pdf obliku(http://www.ibraveproject.eu/home), ali će hrvatska verzija biti dostupna od sredine srpnja na mrežnim stranicama naše škole također u digitalnom obliku..
http://www.glas-slavonije.hr/302661/4/Djakovacki-strukovnjaci-boravili-u-Svedsko
http://novi-radio.hr/ekonomska-sklola-na-susretu-u-svedskoj/
http://www.radio-djakovo.hr/2016/05/projekt-ibrave-pri-kraju/
IBRAVE_MANUAL__CROATIAN.pdf (23.44 MB)
ibrave_Newsletter_03_Croatian.pdf (7.83 MB)
IBRAVE_PPT_SWEDEN.pptx (157.97 KB)