Škole različitih jednakosti je projekt ukupne vrijednosti 1.199.006,88 kn sufinanciran 100% iz Europskog socijalnog fonda Europske unije i odobren za financiranje u sklopu programa dodjele bespovratnih sredstava "Unaprjeđenje pismenosti-temelj cjeloživotnog učenja".
Projektne aktivnosti su usmjerene na stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika te razvoj i provedbu učeničkih izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje digitalne i interkulturalne pismenosti.
Ciljevi su povećanje kapaciteta odgojno-obrazovnih djelatnika u ustanovama u Vukovarsko-srijemskoj županiji za razvoj interkulturalne i digitalne pismenosti kod učenika kroz izradu i provedbu novih izvannastavnih aktivnosti.
Projektom Škole različitih jednakosti educirat će se profesori, stručni suradnici i učenici naše škole i škole partnera (Ekonomska i trgovačka škola Ivana Domca Vinkovci, Osnovna škola Nikole Tesle Mirkovci, Učilište Studium) za rješavanje kulturoloških konflikata, sukoba, diskriminacije, stereotipa i predrasuda te promicanje multikulturalizma i tolerancije. Povećat će se razina znanja i vještina o pravima nacionalnih manjina, razina svijesti o sličnostima i različitostima među narodnostima te svijest djece i mladih o važnosti suživota i njegovanja kulture tolerancije i prijateljstva prihvaćanjem i uvažavanjem kulturalnih i nacionalnih različitosti te ljudskih prava. Učenici će kroz izvannastavne aktivnost Interkulturalci naučiti o povijesti drugih kultura prisutnih u njihovom okruženju što je preduvjet za razvoj interkulturalnosti u budućnosti. Kroz izvannastavnu aktivnost E-novinari, učenici će povećati svoju razinu digitalne pismenosti kroz razne radionice i usavršavanje na području digitalne fotografije. Škola će provedbom projektnih aktivnosti kroz edukacije podići razinu kompetencija svojih djelatnika za inovativne pristupe poučavanju upotrebom informacijsko-komunikacijske tehnologije te razviti kurikulume izvannastavnih aktivnosti Interkulturalci i E-novinari za učenike koje će dovesti do razvijanja ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje, a povećat će se i kvaliteta odgojno-obrazovnog procesa u školama na području Vukovarsko-srijemske županije.
Projekt će se provoditi od 30.studenoga 2017. do 30.studenoga 2019.godine.
Kontakt osobe u Ekonomskoj školi Vukovar: školske knjižničarke Marija Bratonja i Željka Geto
Interkulturalci
Autor: Marija Bratonja, 20. 3. 2019.
U izvannastavnoj aktivnosti Ekonomske škole Vukovar nazvanoj Interkulturalci sudjeluje 10 učenika i učenica. Kroz ovu izvannastavnu aktivnost učenici će naučiti više o svom identitetu, grupama, rješavanju kulturoloških sukoba, diskriminaciji, stereotipima i predrasudama te će promicati multikulturalizam i toleranciju...
Među njima će se povećati razina znanja i vještina o pravima nacionalnih manjina, razina svijesti o sličnostima i različitostima među narodnostima te svijest o važnosti suživota i njegovanja kulture tolerancije i prijateljstva prihvaćanjem i uvažavanjem kulturalnih i nacionalnih različitosti te ljudskih prava. Učenici će kroz ovu izvannastavnu aktivnost naučiti o povijesti drugih kultura prisutnih u njihovom okruženju što je preduvjet za razvoj interkulturalnosti u budućnosti. Naše sastanke započeli smo nizom radionica pod nazivom „Identitet i grupa“ gdje su učenici doznali što je to identitet, koje identitete oni imaju, koji su im jako i manje važni, jesu li identiteti stalni ili se mijenjaju. Saznali su i što su to grupe te osvijestili kojim grupama oni pripadaju te kako se ponašaju u grupi, a kako prema drugima koji nisu u njihovoj grupi. Učenici su trenutno u potrazi za starim obiteljskim fotografijama i informacijama o svojim precima kako bi saznali kada su njihovi preci stigli u zavičaj, od kuda i zašto, a sve kako bismo na sljedećim radionicama obradili temu „Obiteljska povijest i migracije“ izradom obiteljskih stabala i mapa migracija.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |