Učenici, roditelji i poslodavci!
Obavještavamo vas kako Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika srednjih škola Dubrovačko-neretvanske županije
-UČENIČKI SERVIS-
Potrebni dokumenti
Upisnica
Suglasnost roditelja
Uputnica poslodavca
Evidencijski list poslodavca
Uvjeti poslovanja
Kontakt
ucenickiservisploce@gmail.com
Tel: 020/679-631
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Godina 2021. |
Godina 2020. |
Godina 2019. |
Godina 2018. |
Godina 2017. |
Godina 2016. |
Godina 2015. |
Godina 2014 |
Godina 2013 |
Godina 2012 |
Godina 2011 |
Godina 2010 |
Godina 2009 |
Započeli smo dvotjedne mobilnosti učenika u sklopu Erasmus+ projekta „Obuka i trening u EU zemljama“ (broj projekta 2023-1-HR01-KA122-VET-000147936). Ukupna vrijednost projekta je 73.284,00 €, a 31 učenik naše škole sudjelovat će u mobilnostima. Učenici imaju praksu u poduzećima u Setubalu, odnosno obuku u školi HTL Wolfsberg, a u pratnji su im njihovi nastavnici.
U Setubal, u Portugalu, u organizaciji partnera Euromind Portugal, praktičnu nastavu u raznim poduzećima imaju 13 hotelijersko-turističkih tehničara, 3 kuhara, 2 konobara, 2 elektroničara-mehaničara. Oni praksu odrađuju u restoranima, hotelima, turističkim-agencijama i servisima u skladu s programima koje pohađaju, a detaljnije ćemo javljati tijekom sljedeća dva tjedna. Danas su nakon prvog radnog dana upoznavali Setubal.
U školu HTL Wolfsberg, u Austriji, 11 tehničara za računalstvo pohađa program obuke u području AR/VR tehnologije, robotike i programiranja. Učenici će osim programiranja i izrade aplikacija, posjetiti i tvrtke koje rade u sektoru elektrotehnike i računalstva. Danas su se upoznali sa školom i školskim sustavom obrazovanja u Austriji. Kolege iz austrijske škole pokazali su im svoje projekte i sudjelovali s njima u radionicama.
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+
Ova publikacija izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.