preskoči na sadržaj

Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića

Login
TEKUĆE OBAVIJESTI
   

POPIS UDŽBENIKA

   
UČENIČKI SERVIS
 

Učenici, roditelji i poslodavci!
Obavještavamo vas kako Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika srednjih škola Dubrovačko-neretvanske županije

-UČENIČKI SERVIS-

Potrebni dokumenti

Upisnica
Suglasnost roditelja
Uputnica poslodavca
Evidencijski list poslodavca
Uvjeti poslovanja


Kontakt
ucenickiservisploce@gmail.com
Tel: 020/679-631

 
RASPORED SATI

NOVI RASPORED

EU PROJEKTI

Više o projektima       


BROŠURE



Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Što mislite o dražavnoj maturi?




FACEBOOK

ŠKOLSKI RADIO

Zanimljivost na Webu









 
   

 

 

SSPLOCE

 


Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 4. 2010.

Ukupno: 598387
Danas: 64
Škola za život

E škole

 
   

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
CARNetova ICT radionica za nastavnike i stručne suradnike- Modul 5
Autor: Tina Cvijanović, 26. 4. 2015.

 

23. travnja u našoj školi je za nastavnike i stručne suradnike održana  ICT radionica iz Modula 5 s temom Suradničko učenje i Edmodo. Radionica je dio edukacije za nastavnike koju organizira CARnet, a u sklopu projekta ICT Edu.


Tijekom trosatnog rada sudionici su usvojili znanja i vještine koje je moguće koristiti u nastavi. Edmodo je zapravo suradnički alat koji nudi mogućnosti razmjene ideja, dijeljenje nastavnih sadržaja, poruka, suradnju unutar škole, županijskih stručnih vijeća i slično.

Suradničko učenje je nastavna strategija u kojoj učenje proizlazi iz zajedničkog rada. Ima niz prednosti, a jedna od bitnijih je stvaranje pozitivnijih i tolerantnijih odnosa unutar skupine koja primjenjuje spomenutu strategiju. Metode suradničkog učenja su vršnjačko učenje, metoda specijaliziranih zadataka, brainstorming, metoda rješavanja problema, igranje uloga itd.

Navedeni načini populariziraju suvremeni pristup obrazovanju te izvođenje nastavnog procesa putem obrnutih učionica koje potiču obradu novog gradiva kod kuće kako bi se na nastavnom satu istraživalo, diskutiralo ili uvježbavalo već usvojeno gradivo. 

Vidjeli smo sjajan način kako uzdrmati tradicionalni okvir obrazovanja, dodatno personalizirati sadržaj i koristiti modernu tehnologiju u svrhu obrazovanja.

pedagog škole: Marija Kalaba, prof.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju