Učenici, roditelji i poslodavci!
Obavještavamo vas kako Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika srednjih škola Dubrovačko-neretvanske županije
-UČENIČKI SERVIS-
Potrebni dokumenti
Upisnica
Suglasnost roditelja
Uputnica poslodavca
Evidencijski list poslodavca
Uvjeti poslovanja
Kontakt
ucenickiservisploce@gmail.com
Tel: 020/679-631
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Godina 2021. |
Godina 2020. |
Godina 2019. |
Godina 2018. |
Godina 2017. |
Godina 2016. |
Godina 2015. |
Godina 2014 |
Godina 2013 |
Godina 2012 |
Godina 2011 |
Godina 2010 |
Godina 2009 |
Od rujna 2016. do kolovoza 2019. godine Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče, sudjelovat će kao partner u projektu Skills4life (Vještine za život), koji je sufinanciran sredstvima programa Europske Unije Erasmus+. Projekt spada unutar Ključne aktivnosti 2 – Suradnja za inovacije i razmjenu dobre prakse.
Cilj je projekta razviti ključne kompetencije te poboljšati transverzalne vještine učenika (učiti kako učiti, socijalne i građanske kompetencije, smisao za inicijativu i poduzetništvo, kulturološka osviještenost i izražavanje). Pored toga učenici će razvijati svoju sposobnost komunikacije na stranom jeziku te digitalne kompetencije. Projekt će promovirati i europsko građanstvo kroz razmjenu iskustava naše škole sa sljedećim školama partnerima:
Secondary School Guanarteme, Las Palmas de GC, Španjolska (Škola koordinator projekta);
Zespol Szkol w Karczmiskach, Karczmiska, Poljska;
HTBLA Wolfsberg, Wolfsberg, Austrija;
Escola Profissional da Mealhada, Lda, Mealhada, Portugal;
Perifereiako Gymnasio Akakiou, Ακάκι Λευκωσία, Cipar;
PROVENCE FORMATION, Marseille, Francuska.
Više o samom projektu i aktivnostima moći ćete pratiti na mražnim stranicama i oglasnoj ploči škole.
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union | Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze. |