Učenici, roditelji i poslodavci!
Obavještavamo vas kako Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika srednjih škola Dubrovačko-neretvanske županije
-UČENIČKI SERVIS-
Potrebni dokumenti
Upisnica
Suglasnost roditelja
Uputnica poslodavca
Evidencijski list poslodavca
Uvjeti poslovanja
Kontakt
ucenickiservisploce@gmail.com
Tel: 020/679-631
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Godina 2021. |
Godina 2020. |
Godina 2019. |
Godina 2018. |
Godina 2017. |
Godina 2016. |
Godina 2015. |
Godina 2014 |
Godina 2013 |
Godina 2012 |
Godina 2011 |
Godina 2010 |
Godina 2009 |
Naziv projekta: Stjecanje praktičnih vještina hotelijera i elektrotehničara u zemljama EU
Naziv na engleskom: Acquisition of practical skills of hoteliers and electrotechnicians in EU countries
Akronim: EU- HOT- EL
Program: Erasmus+ za 2018. godinu za Ključnu aktivnost 1 u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja
Broj projekta: 2018-1-HR01-KA102-047124
Trajanje projekta: 12 mjeseci (1. rujna 2018. – 31. kolovoza 2019.)
Vrijednost projekta: 69.660,00 €
Konzorcij:
Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče (škola prijavitelj i nositelj projekta),
Strukovna škola Gospić (članica konzorcija),
Srednja škola Petra Šegedina, Korčula (članica konzorcija)
EU partneri:
EUROMIND PROJECTS, Španjolska,
SMC INDUSTRIJSKA AVTOMATIKA d.o.o., Slovenija
EU-HOT-EL na Erasmus+ Project Results Platform
EU-HOT-EL na eTwinning platformi
EU-HOT-EL Facebook stranica
Ovaj projekt obuhvaća mobilnost učenika na stručnu praksu triju srednjih škola povezanih u konzorciju koje podučavaju ista i srodna zanimanja.
Specifični ciljevi projekta su u skladu s europskim obrazovnim prioritetima i strategijama strukovnog obrazovanja, te određeni u odnosu na potrebe sudionika. To su: upoznavanje s novom opremom i tehnologijama u struci, upoznavanje s drugačijom organizacijom rada, kroz obavljanje stručne prakse u tvrtkama/radionicama, upoznavanje s kulturnim i povijesnim nasljeđem zemlje-domaćina, unaprjeđenje socijalnih i komunikacijskih vještina, poticanje razvoja i usavršavanje transverzalnih vještina: kritičkog promišljanja, preuzimanja inicijative, rješavanja problema i sudjelovanja u timskom radu, te popularizacija tehničkih zanimanja.
Na mobilnost u Španjolsku i Sloveniju u školskoj godini 2018./2019. šaljemo 32 učenika i 7 nastavnika u pratnji iz tri srednje škole članice konzorcija:
Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče:
- 2 učenika iz završnog razreda smjera hotelijersko-turistički tehničar
- 9 učenika iz 3. godine obrazovanja smjera tehničar za računalstvo
Strukovna škola Gospić:
- 2 učenika iz završnog razreda smjera turističko-hotelijerski komercijalist
- 9 učenika iz 3. godine obrazovanja smjera elektrotehničar i tehničar za računalstvo
Srednja škola Petra Šegedina, Korčula:
- 2 učenika završnog razreda smjera hotelijersko-turistički tehničar
- 8 učenika 3. godine obrazovanja smjera elektrotehničar
Tri su tijeka mobilnosti na koje planiramo uputiti sudionike gore navedene, a koje su isplanirane prema obrazovnim sektorima:
GRUPA I - Mobilnost učenika u Sevilla/Španjolska - učenici iz sektora turizma i ugostiteljstva iz sve 3 škole - ukupno 6 učenika i 1 pratitelja - 3 tjedna (03.03.2019. - 23.03.2019) - partner euroMind.
GRUPA II - Mobilnost učenika u Škofja Loki/Slovenija - učenici iz sektora elektrotehnike i računalstva iz sve 3 škole-ukupno 13 učenika i 3 pratitelja - 2 tjedna (03.02.2019. - 16.02.2019) - partner SMC Industrijska avtomatika d.o.o./Šolski centar Škofja Loki
GRUPA III - Mobilnost učenika u Škofja Loki/Slovenija - učenici iz sektora elektrotehnike i računalstva iz sve 3 škole-ukupno 13 učenika i 3 pratitelja - 2 tjedna (17.02.2019. - 02.03.2019)- partner SMC Industrijska avtomatika d.o.o. /Šolski centar Škofja Loki
Programi na koje se učenici upućuju su:
GRUPA I: MILLENIUM PMS (sustav za upravljanje objektima također poznat kao PMS (Property Management System) je sveobuhvatan softverski program koji se koristi za koordinaciju između recepcije i prodaje, planiranja, rezervacija prema potrebama gostiju).
GRUPA II i III: PLC - SCADA - ROBOTIKA - primjena elektrotehnike i računalstva u elektropneumatici.
Za inozemnog partnera izabrali smo euroMind i SMC koji će nam biti podrška tijekom putovanja, osigurati smještaj i biti kontakt s pružateljima stručne prakse.
Svakoj grupi učenika na mjestu stručne prakse bit će dodijeljeni mentori koji će im dodjeljivati radne zadatke i pratiti napredak u izvršavanju istih.
Ishodi za učenike oba zanimanja:
- unaprijediti stručna znanja i kompetencije
- kroz praktični rad upoznat će nove materijale, alate, tehnologiju, naučiti zakonsku regulativu, kako za pojedinu struku tako i zaštitu na radu,
- upoznati se s radnom disciplinom, obvezama učenika i mentorima učiteljima.
- postati konkurentniji na europskom tržištu rada,
- upoznati se s kvalitetom rada te organizacijom naukovanja u inozemnim poduzećima/ustanovama,
- razviti pozitivan odnos prema radu i struci,
- povećati izglede za zapošljavanje,
- ojačati samopouzdanje te osobni razvoj,
- osvijestiti važnost cjeloživotnog obrazovanja,
- razviti osjećaj multikulturalnosti, međusobnog razumijevanja i tolerancije,
- upoznati povijesne i kulturne znamenitosti Španjolske i Slovenije
Tijekom mobilnosti učenici će voditi dnevnik rada, nakon prakse mentori će popuniti dokument Europass Mobillity.
Članice konzorcija u dogovoru sprovest će aktivnosti koje dijelimo na : predprijavne aktivnosti, pripremu mobilnosti, provedbu mobilnosti i praćenje provedene mobilnosti.
Nakon završetka mobilnosti obavit će se evaluacija projekta, diseminacija rezultata na nivou ustanove i na lokalnoj/regionalnoj/nacionalnoj/internacionalnoj razini, te ispuniti završna izvješća.
Provedene aktivnosti:
U utorak, 18.09.2018., održano je pripremno predavanje/radionica "Provedba projektnog prijedloga Erasmus+ Ključna aktivnost 1: Stjecanje praktičnih vještina hotelijera i elektrotehničara u zemljama EU". Nakon radionice održan je sastanak koordinatora partnerskih škola zbog dogovora i podjele zadataka te usuglašavanja oko prvih aktivnosti.
U petak, 21.09.2018., predstavili smo projekt ciljanoj skupini - učenicima 3. razreda tehničara za računalstvo i 4. razreda hotelijersko-turističkih tehničara.
U četvrtak, 27.09.2018., javnosti predstavljen naš projekt - vijest.
Poziv za sudjelovanje u Erasmus+ projektu EU-HOT-EL za učenike 3.e i 4.b razreda - vijest.
Poziv na roditeljski sastanak za roditelje učenika 3.e i 4.b razreda, zainteresiranih za sudjelovanje u projektu EU-HOT-EL - vijest.
U četvrtak, 04.10.2018., održan roditeljski sastanak za roditelje učenika 3.e i 4.b razreda, zainteresiranih za sudjelovanje u projektu EU-HOT-EL. Roditelji su tom prilikom upoznati s projektom, njegovim ciljevima i provedbom, te su potpisali suglasnosti za sudjelovanje u projektu.
Odabrani učenici za mobilnosti - vijest.
Tijekom prosinca 2018. i siječnja 2019. održavaju se pripreme za sudionike mobilnosti. Učenici će sudjelovati na 10 sati kulturoloških, 10 sati pedagoških te 30 sati jezičnih priprema, a nastavnici struke provest će s njima stručne pripreme prema potrebama učenika. Radi jednostavnije komunikacije i dijeljenja materijala organiziran je e-kolegij na CARNetovom sustavu za online učenje Loomen - Pripreme sudionika Erasmus+ projekta EU-HOT-EL.
Na Facebook stranici škole:
Zahvaljujemo se našim lokalnim medijima na podršci. Čitajte o projektu na njihovim stranicama:
Portal Rogotin - najava projekta
Ploče Online - najava projekta
Radio Postaja Ploče - emitirane vijesti
Grad Korčula - o projektu
Korčula online - o projektu, na FB stranici
Lika online - o projektu
Iz tiska
Slobodna Dalmacija (08.10.2018.)
dubrovački vjesnik (06.10.2018.)
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union |
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze. |