Učenici, roditelji i poslodavci!
Obavještavamo vas kako Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika srednjih škola Dubrovačko-neretvanske županije
-UČENIČKI SERVIS-
Potrebni dokumenti
Upisnica
Suglasnost roditelja
Uputnica poslodavca
Evidencijski list poslodavca
Uvjeti poslovanja
Kontakt
ucenickiservisploce@gmail.com
Tel: 020/679-631
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Godina 2021. |
Godina 2020. |
Godina 2019. |
Godina 2018. |
Godina 2017. |
Godina 2016. |
Godina 2015. |
Godina 2014 |
Godina 2013 |
Godina 2012 |
Godina 2011 |
Godina 2010 |
Godina 2009 |
Veselimo se novim izazovima!
Što je eTwinning?
Više o eTwinningu možete pročitati ovdje.
eTwinning projekti u našoj školi
U školskoj godini 2016./2017. učenici 2.b i 4.b razreda sudjeluju u sklopu nastave njemačkog jezika u eTwinning projektu Unsere Jugendzeit und die Jugendzeit unserer Eltern (prev. Naša mladost i mladost naših roditelja). Zajedno s učenicima iz Technikum Architektoniczno-Budowlane, Poljska, i Liceo Scientifico Statale "Manfredo Fanti", Italija, žele usporediti svoju mladost s onom njihovih roditelja (80.ih i 90.ih godina 20. stoljeća). Kod usporedbe osvrnut će se na teme: slobodno vrijeme, moda, glazba, tehnika, škola, igre. Tijekom rada sudionici će razgovarati s roditeljima, prikupljati njihove stare slike i uspoređivati te će tako na projektu sudjelovati dvije generacije.
U školskoj godini 2015./2016. učenici 3.b razreda sudjelovali su u sklopu nastave engleskog jezika u eTwinning projektu Complete My Story (prev. Dovrši moju priču), koji je osvojio Nacionalnu i Europsku oznaku kvalitete. Zamišljeni lik, student iz Engelske, putovao je u sklopu studijskog istraživanja kroz partnerske zemlje i posjetio naše škole, družio se s učenicima... Tijekom tog imaginarnog putovanja opisali smo događanja, njegova zapažanja i iskustva o svakodnevnom životu u partnerskim zemljama, kuhinji, kulturnim i povijesnim mjestima koje je posjetio. Suradnjom i kolaborativnim pisanjem između učenika partnerskih škola nastala je imaginarna lančana priča na engleskom jeziku.
U školskoj godini 2015./2016. učenici 3.b razreda sudjelovali su sa svojom razrednicom u eTwinning projektu Christmas Tradition unique to our Countries (prev. Božićna tradicija jedinstvena za naše zemlje). Učenici su razmjenjivali Božićne čestitke i kroz njih prikazivali svoje običaje, odnosno otkrivali običaje drugih europskih zemalja.
U školskoj godini 2013./2014. učenici 1.b razreda sudjelovali su u sklopu nastave njemačkog jezika u eTwinning projektu Rund um uns (prev. Oko nas). Učenici početnici u učenju njemačkog jezika razmjenjivali su elektroničku poštu, tekstove i slike o svakodnevnim temama da bi predstavili sebe i svoju okolinu. Kako žive mladi u zemljama partnerima? Što im je zajedničko? Postoje li razlike? Mladi trebaju otkriti i predstaviti kako žive njihovi europski susjedi, naročito u odnosu na obiteljski život, tradicije, hobije, školsku svakodnevnicu, modu, glazbu i mnogo drugoga. Projekt je motivirao učenike na kreativno pisano i usmeno izražavanje na Internetu (pisanje, chat i audio/video-komuniciranje, izrađivanje i obrađivanje dokumenata, kreiranje i crtanje te komentiranje).