Etwinning u SŠ Rab
eTwinning portal nudi platformu za odgojno–obrazovne djelatnike koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi.
Srednja škola Markantuna de Dominisa Rab je 2018. godine dobila titulu eTwinning škole. Titula eTwinning škole obnavlja se svake dvije godine.
Godine 2019. školi je dodijeljena nacionalna nagrada Comet u kategoriji gimnazija za najbolji projekt u školskoj godini 2018./2019., "Statistika naša svagdašnja" . Osnivačica projekta je Aleksandra Brmbota (zajedno s kolegicom Gordanom Divić iz SŠ Novska). U školi se provode virtualni projekti od 2016. godine, kada su dva projekta dobila nacionalnu oznaku kvalitete zahvaljujući motiviranim učenicima koje je po prvi puta kroz eTwinning projekte vodila prof. Aleksandra Brmbota.
Ova stranica osmišljena je da promovira projekte te aktivnosti i radove učenika koji sudjeluju u projektima.
Podržimo učenike i njihov rad.
Ove školske godine učenici 1. g razreda sudjelovali su u projektu Famous Female Mathematicians 3 (FFM3). To je nastavak projekta FFM2 u kojem je škola sudjelovala i prošle školske godine. U ovom projektu su sudionici istraživali poznate matematičarke kroz povijest do danas te tražili njihove muške suvremenike matematičare. Ovdje smo suradnički gradili matematički grad, pravili kalendar za 2020. godinu, prezentacije, postere, logo projekta, ...
Ovom prilikom predstavljamo rad učenice Nike B. koja je svojim izvrsnim darom za crtanje napravila portret matematičarke Mary Cartwright (na slici ispod).
Isto tako nešto o životu i radu Mary Cartwright možete vidjeti u stripu koji je u web alatu Pixton napravio učenik Vito R.
I za kraj, ako vas zanima još poneka crtica o matematičarkama, pogledajte prezentaciju napravljenu u Swayu za koju je isto tako zaslužan Vito:
https://bit.ly/matematičarke
Hvala Niki i Vitu što su odvojili svoje slobodno vrijeme za rad na ovom zanimljivom projektu koji povezuje povijest s matematikom. Početkom iduće školske godine nas čeka druženje uz igru "Matematički grad", koja je osmišljena i napravljena u ovom projektu.
Voditeljica projekta, Aleksandra Brmbota.
SPEAKING CAN BE FUN!
U eTwinning projektu Speaking Can Be Fun sudjelovalo je 25 partnera iz 7 zemalja: Turske, Azerbajdžana, Grčke, Moldavije, Poljske, Španjolske i Hrvatske. Cilj projekta bio je potaknuti učenike na služenje engleskim jezikom u vidu različitih aktivnosti, a s obzirom da učenici često osjećaju strah od govorenja na stranom jeziku te od grešaka koje pritom mogu napraviti. Kako su se istodobno trebali služiti i pisanjem, čitanjem i slušanjem, koristili su sve jezične vještine. Učenici naše škole koji su sudjelovali u projektu su bili Alen Debelić, Matea Gabrić, Laura Lekaj, Gjozefina Noshi i Mihaela Tariba iz 3.b razreda, a naknadno su nam se pridružili Patrik Debelić, Ana Deželjin, Marin Kaštelan i Lorena Matušan iz 2.b razreda.
Aktivnosti su realizirane upotrebom raznih web alata kao što su Google documents, Avatarmaker, Voki, Canva, Vocaroo, Quizlet i Kahoot, a predstavljene su na stranici projekta u TwinSpaceu. Posebno nas veseli što je većina aktivnosti bila suradničkog karaktera. Tako smo izrađivali poosobljene govorne avatare kako bismo predstavili partnere škole s kojom smo slučajnim odabirom upareni (Voki), podijeljeni u grupe izrađivali smo kartice za igru “Pogodi tko sam”, koje možemo koristiti za vježbanje govorenja i u budućnosti i izvan samog projekta te kartice za igru Taboo, s istim ciljem. Zajedno smo pisali i kratke priče (svaka škola po jedan ulomak) uz prethodno dogovorenu temu te vrijeme i mjesto radnje. Sve kratke priče, njih ukupno 7, objedinjene su u e-knjigu. Kako bismo predstavili zemlje Europske unije, svaki sudionik projekta imao je istražiti kulturu, gastronomiju, povijest, zastavu, znamenitosti i druge podatke o zemlji koja nam je zadana slučajnim odabirom te smo sastavili još jednu e-knjigu koja se sastoji od podataka o našoj i svim ostalim zemljama. Od tih podataka su napravljeni kvizovi koje možete i vi odigrati i provjeriti svoje poznavanje europskih zemalja. Naposljetku, da bismo obilježili Dan eTwinninga, ujedno i Dan Europe, svi sudionici su napravili video u kojem je po jedan učenik svake škole trebao doprinijeti jednom rečenicom kao odgovor na pitanje "Što je za mene eTwinning?". Valja napomenuti i kako smo sudjelovali u online čavrljanju (chatu) s ostalim učenicima sudionicama projekta te u Zoom sastanku s nekoliko učenika i nastavnika sudionika projekta. Nažalost, zbog koronavirusa, neke od aktivnosti nismo mogli realizirati do kraja, ali se nadamo da će to biti moguće kasnije.
Zahvaljujemo našim vrijednim i odgovornim učenicima koji su svojim radom doprinijeli ovom projektu.
Voditejica projekta Petra Brnabić Ulemek
U nastavku možete pogledati spomenuti video, nastao povodom Dana eTwinninga/Dana Europe.
Video povodom Dana eTwinninga: https://youtu.be/W7wI1tcLDMg
U sklopu međunarodnog projekta STEMATH, Tin, Marsel, Duje i Dominik su uredili, preveli na engleski i prezentirali u web alatu Flipsnack kartice s linearnim problemima. Ovo su projektni zadaci koje su na satu matematike pripremili i prezentirali po grupama učenici 1. razreda gimnazije tako da su kroz poznate likove postavili zadatak razredu koji je trebao odgovoriti tko je u pravu u matematičkom duelu.
STEMATH je međunarodni matematički projekt koji se provodio tijekom ove školske godine. Učenike naše škole je vodila prof. Aleksandra Brmbota.
Učenici 2. razreda gimnazije ove godine su bili uključeni u međunarodni eTwinning projekt "Hidden World of parabolas". Projekt je zamišljen kao dopuna kurikulumu predmeta Matematika u području kvadratnih funkcija i parabola. Projekt je planiran i realiziran kao inovativni pristup poučavanju kvadratnih funkcija s primjenom u pojavama i stvarima koje nas okružuju. Učenici su kroz ovaj projekt trebali dobiti odgovor na pitanja: Kako bi svijet izgledao bez parabola? Jesu li parabole promijenile način na koji promatramo svijet oko sebe? Učenici su s kritičkim osvrtom na uočene oblike trebali utvrditi (dokazati) je li promatrani oblik parabola ili ne. Parabole su otkrivali u prirodi, sportu, arhitekturi, umjetničkim djelima, modi, u lomu svjetlosnih zraka uz paraboličko ogledalo, svakodnevnom životu i u virtualnoj stvarnosti. Na svoj kreativni način, učenici su povezivali znanja o parabolama s primjerima iz svakodnevnog života. Profesorice matematike, Aleksandra Brmbota i Jasmina Micić, profesorica iz Prve Kragujevačke gimnazije su autorice projekta. U ovom projektu je nastalo mnoštvo materijala za učenje i istraživanje. Pogledajte prezentaciju na kojoj su radili učenici 2. razreda gimnazije naše škole u kojoj su pomoću web alata Geogebra (GGB) dokazivali je li odabrani oblik sa slike parabola ili ne. Ovo je skraćena verzija njihovih projektnih zadataka s nastave.
https://bit.ly/Parabole
26. studenoga 2019. godine UNESCO je datum 14. 3. proglasio Međunarodnim danom matematike (do sada se obilježavao kao Međunarodni dan broja PI). Međunarodni eTwinning projekt International Day of Mathematics 2020 zamišljen je kako bi se nastavnici i učenici pripremili za taj dan sudjelovanjem u raznim aktivnostima i radionicama te kako bi pokazali da je matematika svuda oko nas što je i bio slogan ovogodišnjeg prvog obilježavanja. Naša škola se uključila u projekt i učenici su na satovima matematike pripremili niz istraživanja kojima su pokazali da se matematika doista nalazi svuda oko nas (na igralištu, u dnevnom boravku, u sportu, u arhitekturi, u umjetnosti, u ugostiteljstvu, ...).
U Školi smo obilježili taj dan u petak, 13. ožujka koji nam je bio ujedno i zadnji dan u školi, odnosno priprema za učenje na daljinu.
Na ovoj interaktivnoj ploči izrađenoj u web alatu ThingLink možete kliknuti na radove koje su učenici pripremili i prezentirali taj dan.
U eTwinning projekt je bilo uključeno 8 učenika 2. i 3. razreda gimnazije (Lucija P., Lana, Morena, Marta, Dorian, Ivan, Mario i Niko) te 10 učenika 1. razreda (Angelina, Lara, Luka, Marsel, Mia, Nora, Petra, Tara, Tin i Vito) uključeni u sličan projekt "Mathematics is everywhere", iako je u izradi radova sudjelovalo puno više učenika. Kroz projekt ih je vodila prof. Aleksandra Brmbota. Zahvaljujemo svim učenicima koji su doprinijeli realizaciji ove manifestacije.
Uoči obilježavanja toga dana, profesori matematike, prof. Brmbota i prof. Paparić su u školi organizirali ekipno natjecanje po razredima "Lov na matematičko blago". Učenici su dobili zadatke gdje su uz zadane uvjete trebali pronaći matematičke oblike u prirodi koja nas okružuje i dokazati to fotografijom. Najuspješniji su u petak bili i nagrađeni, ekipe iz 2. b i 1. g razreda. Čestitke svim ekipama, a posebno pobjedničkim.
Pozivam sve sudionike toga natjecanja da ovdje s nama podijele neke svoje fotografije nastale tijekom "traženja matematike oko škole po gradu" i napišu za koju kategoriju su fotografirane.
https://www.thinglink.com/scene/1294431711425200130
Sve o našim eTwinning projektima mpžete pogledati ovdje
https://www.facebook.com/Etwinning-u-S%C5%A0-Rab-107077687727391/
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |