Svi dokumenti škole se nalaze pod "Dokumenti" na lijevoj strani u izborniku!
Projekt "Pismenost za sadašnjost i budućnost"
OPĆI PODACI O PROJEKTU
Naziv projekta:Pismenost za sadašnjost i budućnost Šifra poziva zadostavu projektnih prijedloga UP.03.2.2.03 Naziv poziva za dostavu projektnih prijedloga :Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja Sažetak Projekt je usmjeren na razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti u dvije škole. U te svrhe projekt će obuhvatiti edukaciju odgojno-obrazovnih radnika za izradu i provedbu kurikuluma, edukaciju za primjenu interaktivnih metoda i projektne nastave i edukaciju za unaprjeđenje spomenutih pismenosti. Također, projekt će obuhvatiti izradu digitalnih repozitorija i nabavu suvremene opreme za provedbu novoizrađenih izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti. KRATKI OPIS PROJEKTA Svrha i opravdanost projekta Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim životnim sferama. Učenjem se utječe na informcijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku, te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva u cijelosti. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt će biti fokusiran na one koje su kroz brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost. Prema podacima međunarodnih istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije. Slijedom navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje. Kako bi se projektni cilj ostvario, ciljanu skupinu projekta čini 48 učenika i 30 odgojno-obrazovnih radnika. Odabir sudionika za sudjelovanje u projektnim aktivnostima vršit će se na temelju njihove motiviranosti i na temelju dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina. Realizacija projekta provest će se kroz 4 elementa projekta, odnosno: 1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika, 2. Razvoj i provedba izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost, 3. Promidžba i vidljivost te 4. Upravljanje projektom i administracija. Element 1 podrazumijeva provedbu sljedećih aktivnosti: A1.1. Radionica o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti, A1.2. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika za upotrebu projektne nastave i interaktivnih metoda u nastavi, A1.3. Odabir tima za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti i njihovo usavršavanje za izradu i provedbu kurikuluma, A1.4. Usavršavanje tima za izradu i provedbu kurikuluma, A1.5. Edukacija tima za razvoj izvannastavnih aktivnosti, A1.6. Studijsko putovanje; Element 2 obuhvaća aktivnosti: A2.1. Nabava opreme za unapređenje pismenosti u školama, A2.2. Priprema tima za razvoj izvannastavnih aktivnosti i motivacija učenika za uključivanje u iste, A2.3. Razvoj kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti, A2.4. Stvaranje digitalnih repozitorija za provedbu izvannastavnih aktivnosti; A2.5. Provedba izvannastavnih programa za unapređenje pismenosti u školama, A2.6.Evaluacija provedenih projektnih aktivnosti. Element 3 podrazumijeva aktivnosti: Informiranje o projektu putem web stranica škole i Izradu medijskih promotivnih sadržaja. Obje aktivnosti su vezane uz informiranje javnosti, medija i dionika o ulozi EU fondova, rezultatima projekata financiranih iz sredstava EU-a. Element 4 sastoji se od aktivnosti koordinacije provedbe, praćenje pokazatelja i izvještavanje o provedbi projekta sukladno svim pravilima i zakonima. Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH (cilj 1.5.). Također, profesionalni razvoj, usavršavanje odgojnoobrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije (C.4-5). Na razini EU, projekt prati Strategiju Europe 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrheLicencirane tvrtke za naukovanje po zanimanjima (JMO)
Za zanimanja koja nemaju oznaku "JMO" (jedinstveni model obrazovanja), praksa se može obavljati i u nelicenciranim tvrtkama!
Državno natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije 2021.
Domaćin Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb 11.-13.svibnja 2021. Bilten natjecanjaDržavno natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije 2022.
Domaćin Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb 10.-12.svibnja 2022. Bilten drzavnog natjecanja IKI 2022 - dovrseno.pdfOpćenito | ![]() |
• MZOS |
• Agencija za strukovn... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Obrtnička komora |
• Portal za škole |
• Carnet |
• Elektire |
![]() |