Tjedan cjeloživotnog učenja
Autor: Manuela Tomljenović, 1. 10. 2015.
DOBRO JE UČITI!
U 9. tjednu cjeloživotnog učenja sudjelujovala je i Obrtnička škola.
Tjedan cjeloživotnog učenja je nacionalna obrazovna kampanja koja na jednostavan način, na temelju izravnih obraćanja građanima, potiče ostvarenje ideje o promoviranju učenja i obrazovanja.
Tjedan cjeloživotnog učenja UNESCO-ova je inicijativa pokrenuta 1999. godine, a svake godine obilježava se u brojnim zemljama na svim kontinentima kako bi se senzibilizirala javnost za cjeloživotno učenje, promicala kultura učenja te potaknula osobna motivacija.
Upravo u Tjednu cjeloživotnog učenja Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u suradnji s partnerima razvija projekt s događanjima u svim dijelovima Republike Hrvatske, koji će građanima omogućiti upoznavanje s mogućnostima obrazovanja i učenja.
Uz potrebu podizanja svijesti o važnosti ulaganja u cjeloživotno učenje i stjecanje kvalifikacija potrebnih za samoostvarenje, povećanje kvalitete življenja, poboljšanje obrazovne strukture stanovništva, trajno osuvremenjivanje sadržaja i metoda obrazovanja na svim razinama obrazovnog sustava, važno je osvijestiti i spoznaju o stalnoj brizi kod nositelja obrazovnog sustava te svih koji sufinanciraju spomenute aktivnosti.
Cjeloživotno učenje odnosi se na "svaku aktivnost učenja tijekom cijeloga života radi unaprjeđenja znanja, vještina i kompetencija u okviru osobnoga, građanskog, društvenog ili profesionalnog djelovanja pojedinca". Ono obuhvaća učenje u svim životnim razdobljima (od rane mladosti do starosti) i u svim oblicima u kojima se ostvaruje (formalno, neformalno i informalno).
Koncept cjeloživotnog učenja zamisao je usustavljivanja učenja u svim životnim razdobljima (od rane mladosti do starosti) i u svim oblicima u kojima se ostvaruje (formalno, neformalno i informalno). Učenje je pritom kontinuirani proces u kojem su rezultati i motiviranost pojedinca za učenje u određenom životnom razdoblju uvjetovani znanjem, navikama i iskustvima učenja stečenima u mlađoj životnoj dobi. Uz koncept cjeloživotnog učenja najčešće se vezuju ciljevi ekonomske prirode, primjerice postizanje veće konkurentnosti i trajne zapošljivosti. S druge strane ne smiju se zanemariti jednako važni ciljevi koji pridonose aktivnijoj ulozi pojedinca u društvu. Ti su ciljevi poticanje društvene uključenosti, razvoj aktivnoga građanstva te razvijanje individualnih potencijala pojedinaca.
Popis udžbenika za školsku 2024./'25. godinu
PRIČEKAJTE S KUPNJOM UDŽBENIKA DO RUJNA I PRVOG SATA S PREDMETNIM NASTAVNIKOM JER NEKI OD UDŽBENIKA NEĆETE TREBATI.
Pri nabavi udžbenika obratite pažnju na udžbenike stranog jezika. Svaki učenik uči samo jedan strani jezik te kupuje udžbenike samo za onaj jezik koji uči - njemački ili engleski, osim zanimanja KUHAR, SLASTIČAR, KONOBAR koji uče oba jezika.
Također, obratite pažnju na udžbenike za vjeronauk i etiku, kako ne biste kupili oba udžbenika, već samo za onaj izborni predmet za koji ste se opredijelili.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |