RAZGLEDNICAMA PROTIV DISKRIMINACIJE
Autor: Mia Vrljić Mihaljčuk, 24. 3. 2022.
Učenici Obrtničko-tehničke škole po 3. put sudjeluju u projektu P.S. Pokreni solidarnost Učenici Obrtničko-tehničke škole ovih su dana marljivo radili na porukama ljubavi, tolerancije i poštovanja kojima će, nadaju se, razveseliti svoje sugrađane i potaknuti ih na širenje solidarnosti i zauzimanje protiv bilo kojeg oblika diskriminacije. Učenice i učenici Obrtničko-tehničke škole i ove su se školske godine pridružili učenicima diljem Hrvatske, ali i svojim europskim kolegama u obilježavanju 21. ožujka - Međunarodnog dana borbe protiv rasne diskriminacije. Obrtničko-tehnička škola jedna je od 32 škole diljem Republike Hrvatske koja sudjeluju u međunarodnom Erasmus+ projektu P.S. Pokreni solidarnost. Ove godine u projekt se u školi uključilo 30 učenica i učenika koji se školuju za zanimanje frizer, kuhar, konobar i modni tehničar (1. A, 1. C, 1. H, 1. K, 2. A, 2. C 2. I, 3. I). Radionice analize fotografija ioblikovanja poruka na razglednice održane su u okviru nastave njemačkoga i hrvatskoga jezika pod vodstvom profesorica Kristine Klinc i Martine Lemaić. Koordinator projekta je nevladina organizacija Centar za mirovne studije iz Zagreba.
Popis udžbenika za školsku 2024./'25. godinu
PRIČEKAJTE S KUPNJOM UDŽBENIKA DO RUJNA I PRVOG SATA S PREDMETNIM NASTAVNIKOM JER NEKI OD UDŽBENIKA NEĆETE TREBATI.
Pri nabavi udžbenika obratite pažnju na udžbenike stranog jezika. Svaki učenik uči samo jedan strani jezik te kupuje udžbenike samo za onaj jezik koji uči - njemački ili engleski, osim zanimanja KUHAR, SLASTIČAR, KONOBAR koji uče oba jezika.
Također, obratite pažnju na udžbenike za vjeronauk i etiku, kako ne biste kupili oba udžbenika, već samo za onaj izborni predmet za koji ste se opredijelili.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |