Učenje kroz igru i natjecateljski duh...
....kada se ove dvije odrednice spoje, rezultat ne može izostati. Znamo kako mnogi lektiru doživljavaju kao nešto što “se mora”. No, prepoznati i opisati književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu može se kroz različite aktivnosti, a da bude zanimljivo. Posebice je to zgodno kada se suradnički uči i radi u timu te kreativno djeluje u različitim područjima učenja.
Tako ni učenicima 3. B razreda naše škole nije izostalo veselje u skupinskom radu pri završnoj obradi Krležine drame “Gospoda Glembajevi”. Marina Saračević Živković, prof. HJ osmislila je pet igara – napravila je kartice koje su, metodom slučajnog odabira, skupine trebale ispravno povezati.
Pet igara, pet skupina. Igre su tematski vezane za: vrstu drame, sličnosti između Hamleta i Leonea, karakterizaciju likova, kompoziciju drame te igra pitanja i odgovora. Svaka je skupina morala odigrati svih pet igara. Najveći broj bodova dobila je ona grupa koja bi prva riješila svoj zadatak i imala najviše točnih odgovora.
Baš je bilo zabavno!
Marina Saračević Živković, prof.