« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. Izjava o zaštiti osobnih podataka
2. Zahtjev za izdavanje duplikata - prijepisa svjedodžbe
Pričekajte s kupnjom udžbenika do rujna i prvog sata s predmetnim nastavnikom.
3. UDŽBENICI ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./25.
Učenici 4. b razreda smjera tehničar nutricionist i 4. a razreda smjera kozmetičar u pratnji školske knjižničarke Ane Milovan i svojih nastavnica hrvatskog jezika Ivane Matić i Sandre Brešić posjetili su 4. i 5. svibnja Sveučilišnu knjižnicu u Puli.
Viša knjižničarka Sveučilišne knjižnice Damjana Frančić učenicima je najprije pokazala zatvoreno spremište, govorila o izazovima izgradnje i upravljanja knjižničnim fondom objasnivši razlike u prikupljanju i čuvanju knjižnične građe u sveučilišnim knjižnicama u odnosu na školske ili narodne knjižnice. Učenike je impresionirala količina knjiga, postavljali su pitanja i dobivali stručne odgovore.
Nakon razgleda zatvorenog spremišta, izložbenih primjeraka po hodnicima i kataloga, viša knjižničarka Frančić učenicima je u čitaonici pripremila stručnu literaturu (knjige i periodiku iz područja prehrambene tehnologije, nutricionizma, kozmetike i dermatologije), rasporedivši je po stolovima, a također im je pokazala više korisnih mrežnih izvora i trikove kako lakše doći do boljih rezultata pretraživanja stručne literature. Učenici su navodili pojedine teme svojih završnih radova, a viša knjižničarka Frančić pretraživala je mrežne izvore pronalazeći im knjige i članke u stručnim časopisima.
Na kraju su učenici mogli razgledati pretiske vrlo starih knjiga („Misal po zakonu rimskoga dvora“ iz 1483., „Hrvojev misal“ s početka 15. stoljeća, sarajevsku „Hagadu“), secesijski ukrašenu knjigu haljina s krojevima s početka prošlog stoljeća, priručnik „Manuale mnemonico“ (1886.) Giuseppine Martinuzzi s oglednim tablicama za lakše pamćenje gradiva (poznate kao umne mape), grafičke mape, stare geografske karte, dijapozitive, mikrofilmove knjiga, knjigu tiskanu na brajici… Učenici su imali jedinstvenu priliku dotaknuti pergamenu i papirus, a pregledavajući tu vrijednu staru građe, slušali su o mnogim zanimljivostima iz povijesti.