
Raspored za završni rad jesenski rok, te za popravne ispite pismeni i usmeni dio preuzmite u prilogu
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 



Petrovo u Kutini - projekt "Instructions for living a life"

EKO-ŠKOLA: DIJAMANTNI STATUS

DAN PLANETA ZEMLJE

SVJETSKI DAN VODA 2021.
- VREDNOVANJE VODA

pogledajte izložbu i riješite kviz
ZELENA KEMIJA

27.06. Podignuta Zelena zastava
22.05. Međunarodni dan biološke raznolikosti
    
Predavanje
"Očuvanje staništa sliva rijeke Save kroz međunarodno upravljanje invazivnim vrstama"

Nove vijesti školske knjižnice
Radno vrijeme: ponedjeljak - petak 7.00-14.00
E-KNJIŽNICA TŠK
https://sites.google.com/view/e-knjiznica/home
                           
Nastavnik biologije:
Dalibor Sumpor, biol., prof. ment.
                                  dalibor.sumpor@gmail.com
 dalibor.sumpor@gmail.com                     
Školska godina: 2015./ 2016.
KEMIJSKI TEHNIČAR (RAZREDNI ODJEL 3. D)
Naziv nastavnog predmeta: Biologija
Godišnji fond sati: 70
Tjedni fond sati: 2
 
      
Kroz ovaj predmet u trećem razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja:
1. Razlikovati razine i odnose u organizaciji tijela čovjeka
2. Protumačiti kemijski sastav tijela čovjeka
3. Objasniti raspodjelu, kemijski sastav i važnost održavanja homeostaze tjelesnih tekućina
4. Analizirati sastav i uloge krvi
5. Razlikovati smještaj i građu pojedinih organskih sustava čovjeka
6. Objasniti ulogu i fiziološke procese pojedinih organskih sustava čovjeka
7. Demonstrirati morfološko- anatomske i fiziološke procese organa i tkiva čovjeka
8. Navesti karakteristične bolesti i poremećaje u funkciji organa i organskih sustava čovjeka
9. Razlikovati čimbenike i ponašanja koja unapređuju i narušavaju zdravlje čovjeka
10. Interpretirati osnovne genetičke pojmove
11.Opisati ulogu gena
12. Razlikovati uzroke varijabilnosti živih bića
13. Povezati sličnosti i razlika među ljudima s osnovama nasljeđivanja
14. Protumačiti korisnu ulogu i primjenu genetike u uzgoju biljaka i životinja, te biotehnologiji
Literatura za učenike: Prema Katalogu odobrenih udžbenika i drugih nastavnih sredstava Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta

Ž. Lukša, S. Mikulić
ŽIVOT 3: udžbenik za 3. razred gimnazije, ŠKOLSKA KNJIGA

Ž. Lukša, S. Mikulić
ŽIVOT 3: radna bilježnica za 3. razred gimnazije, ŠKOLSKA KNJIGA

A. Bušić, I.V.G. Klobučar
ČOVJEK I NASLJEĐIVANJE: udžbenik iz biologije (modul D), NEODIDACTA

A. Bušić, I.V.G. Klobučar
ČOVJEK I NASLJEĐIVANJE: radna bilježnica iz biologije (modul D), NEODIDACTA
VAŽNO


 Učenik je dužan na svaki nastavi sat ponijeti:
Učenik je dužan na svaki nastavi sat ponijeti:
- propisani radni materijal (udžbenik i radnu bilježnicu),
- bilježnicu/portfolio za nastavi predmet Biologija,
- pribor/materijal prema posebnim uputama