Dobitnici smo Europske nagrade za inovativno poučavanje
Dobitnici smo Nagrade grada Karlovca
Dobitnici smo priznanja Vitez tolerancije
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Agencija za mobilnost i programe EU dodijelila je financijsku potporu našem Centru za Erasmus+ projekt "Inkluzija 21. stoljeća traži nova znanja" koji će trajati od 15. lipnja 2018. do 14. studenog 2019. godine.
Nositelji projekta su: ravnatelj Volodymyr Kubinskyy, koordinator projekta Dubravka Kocanjer, računopolagatelj Draženka Krajačić, tajnik Marijan Ratković, psihologinja Jasminka Bencek, socijalna radnica Marija Luketić, edukacijski rehabilitatori Iva Cibulka, Sanja Čorak, Andreja Lekić, Danijela Poljak i Marijela Prša. Sudjelovat će na osam međunarodnih stručnih usavršavanja u Grčkoj, Italiji, Sloveniji, Ujedinjenom Kraljevstvu i Portugalu te na jednom job shadowingu u Mađarskoj.
Osma mobilnost u okviru Erasmus + projekta “Inkluzija 21. stoljeća traži nova znanja“ održana je od 02. do 13. rujna u Oxfordu, u Ujedinjenom Kraljevstvu, u organizaciji Oxford International Study Centre. Na mobilnosti su sudjelovale s.s. socijalni radnik Marija Luketić i Dubravka Kocanjer, profesor defektolog.
Tečaj pod nazivom „Programmes for teachers of students with Special Educational Needs (SEND)“ ponudio nam je dodatne edukacije namijenjene stručnjacima koji rade s učenicima s teškoćama u razvoju (20 sati), a strukturiran je prema potrebama polaznika s obzirom na vrstu i stupanj teškoća koje su područje interesa. Istovremeno ovaj tečaj uključio je i intenzivni napredni tečaj engleskog jezika (40 sati).
Teme koje smo obradili:
1. obrazovni sustav od najranijih godina do završetka obrazovanja,
2. obrazovni programi,
3. programi terapije,
4. potpora i razvoj komunikacijskih strategija između učitelja i djece s TUR (PECS, MAKATON),
5. kako se nositi sa ispadima polaznika (tantrum , agresija, bijes),
6. načini ocjenjivanja i potpore,
9. metode podupiranja djetetove obitelji,
10. suradnja s roditeljima učenika,
11. posjet školi za učenike s TUR.
Na tečaju smo imali prilike učiti od svjetski poznatog stručnjaka iz područja obrazovanja Dr Glenis Hart, a iskusna praktičarka Gail Yeats upoznala nas je sa programima i metodama rada koji se primjenjuju u radu s učenicima s TUR u UK (NUMICON, TEACCH, PECS, MAKATON, SCERTS® Model, Intensive Interaction, The Zones of Regulation®).
Posjetile smo suvremenu školu za učenike s TUR u Oxfordu, Mabel Prichard School izgrađenu 2010.g..