Dobitnici smo Europske nagrade za inovativno poučavanje
Dobitnici smo Nagrade grada Karlovca
Dobitnici smo priznanja Vitez tolerancije
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
"eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi.
eTwinning promiče suradnju među školama u Europi putem upotrebe informacijskih i komunikacijskih tehnologija (IKT-a) i pružanjem pomoći, alata i usluga školama. eTwinnining također pruža besplatno i kontinuirano mrežno stručno usavršavanje za nastavnike.
Lansiran još 2005. godine kao glavna aktivnost Europske komisije i njenog eLearning programa, eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta, već od 2014. godine. Središnja služba za podršku, kojom upravlja European Schoolnet, odnosno međunarodno partnerstvo 31 europskih ministarstava obrazovanja, razvija programe za učenje za škole, učitelje i učenike diljem Europe. Na nacionalnoj razini podršku eTwinningu pružaju i 38 Nacionalne službe za podršku." (preuzeto sa stranice https://www.etwinning.net/hr/pub/about.htm ).
Učenici polaznici SSŠ našeg Centra uključeni su u eTwinning projekt "Not so different". U ovom projektu sudjeluju škole iz Francuske, Mađarske, Slovačke i Ujedinjenog Kraljevstva. koordinator projekta u našem Centru je Dubravka Lenuzzi, prof. defektolog.
Učenici s teškoćama u razvoju nisu uključeni sve vrijeme jer su „različiti“. Ovaj projekt ima za cilj pokazati samim učenicima s teškoćama ali i društvu da oni i nisu tako „različiti“. To će se ostvariti kroz niz aktivnosti koje će škole partneri preslikati i ostvariti u svojoj sredini.
Aktivnosti mogu uključivati:
U sklopu prve aktivnosti učenici su izradili svoj Kineski portret. Svaki učenik odgovorio je na 10 pitanja:
1. Da sam životinja bio/bila bi ...
2. Da sam stvar bio/bila bi....
3. Da sam hrana bio/bila bi....
4. Da sam godišnje doba bio/bila bi....
5. Da sam dan u tjednu bio/bila bi....
6. Da sam broj bio/bila bi...
7. Da sam boja bio/bila bi....
8 Da sam grad, bio/bila bi...
9. Da sam cvijet bio/bila bi....
10. Da sam osoba iz povijesti bio/bila bi....
Svoje odgovore usporedili su s odgovorima učenika iz partnerskih škola i zaključili " DA NISU TAKO RAZLIČITI".