Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije
Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.
U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije. Dnevni red: 1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša 2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić 3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu 4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama) 5. Zajednička rasprava i zaključci
Cilj reforme:
1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene
2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje
Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)
Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije
Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.
U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije. Dnevni red: 1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša 2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić 3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu 4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama) 5. Zajednička rasprava i zaključci
Cilj reforme:
1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene
2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje
Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)
Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije
Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.
U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije. Dnevni red: 1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša 2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić 3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu 4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama) 5. Zajednička rasprava i zaključci
Cilj reforme:
1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene
2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje
Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)
Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije
Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.
U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije. Dnevni red: 1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša 2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić 3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu 4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama) 5. Zajednička rasprava i zaključci
Cilj reforme:
1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene
2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje
Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)
Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije
Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.
U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije. Dnevni red: 1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša 2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić 3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu 4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama) 5. Zajednička rasprava i zaključci
Cilj reforme:
1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene
2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje
Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)
Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije
Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.
U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije. Dnevni red: 1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša 2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić 3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu 4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama) 5. Zajednička rasprava i zaključci
Cilj reforme:
1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene
2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje
Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)
POTVRDE O REDOVNOM ŠKOLOVANJU
E - POTVRDE ZA UČENIKE
COVID - INFORMACIJA ZA RODITELJE DJECE U SAMOIZOLACIJI