preskoči na sadržaj

Gimnazija Jurja Barakovića Zadar

 > Naslovnica

Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije

Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.

U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije.

Dnevni red:

1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša

2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić

3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu

4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama)

5. Zajednička rasprava i zaključci

Cilj reforme:

1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene

2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje

Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)

 




Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije

Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.

U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije.

Dnevni red:

1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša

2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić

3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu

4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama)

5. Zajednička rasprava i zaključci

Cilj reforme:

1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene

2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje

Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)

 




Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije

Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.

U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije.

Dnevni red:

1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša

2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić

3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu

4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama)

5. Zajednička rasprava i zaključci

Cilj reforme:

1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene

2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje

Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)

 




Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije

Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.

U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije.

Dnevni red:

1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša

2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić

3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu

4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama)

5. Zajednička rasprava i zaključci

Cilj reforme:

1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene

2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje

Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)

 




Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije

Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.

U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije.

Dnevni red:

1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša

2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić

3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu

4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama)

5. Zajednička rasprava i zaključci

Cilj reforme:

1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene

2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje

Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)

 




Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije

Autor: RUŽICA MILOŠEVIĆ, 13. 4. 2016.

U tijeku su rasprave o provođenju kurikularne reforme odgoja i obrazovanja. Povodom toga u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće nastavnika kemije i biologije.

Dnevni red:

1. Okvir za vrednovanje- Žaklin Lukša

2. Predstavljanje krovnih dokumenata cjelovite kurikularne reforme za osnovnu i srednju školu- Renato Ruić

3. Predmetna kurikularna reforma za osnovnu i srednju školu

4. Proučavanje ishoda kemije za osnovnu i srednju školu (rasprava u malim grupama)

5. Zajednička rasprava i zaključci

Cilj reforme:

1. Staviti učenika u centar zbivanja i omogućiti mu da uči radi znanja a ne radi ocjene

2. Uvesti eksprimentalni rad (pokuse) i istraživačko učenje

Smanjiti sadržaje koji se moraju učiti napamet poput tehnoloških postupaka dokazivanja tvari (kemija 3)

 




CMS za škole logo
Gimnazija Jurja Barakovića Zadar / Perivoj Vladimira Nazora 3, HR-23000 Zadar / gimnazija-jbarakovica-zd.skole.hr / ured@gimnazija-jbarakovica-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju