preskoči na sadržaj

Gimnazija Jurja Barakovića Zadar

 > Naslovnica

DRŽAVNO NATJECANJE IZ BIOLOGIJE

Autor: Katarina Jukić, 10. 5. 2018.

Dok ostale učenike biologija pretežno asocira na prirodu, ovaj mladić zna da je to nešto mnogo više i zahtjevnije. On je svojim nastupom na državnom natjecanju dokazao primjenu teorijskih znanja u eksperimentalnoj praksi i tako dokazao da je u našoj gimnaziji prioritet na shvaćanju stvari, a ne samo učenju napamet. Da bi došao do zadanoga cilja, prošao je mnoge sate dodatne nastave, učenja doma i znatan broj sati proveden u knjižnicama istraživajući literaturu o stvarima koji su mnogim učenicima dosadne, ali on je imao jasnu viziju i uspio je u svome naumu, te ostvario impresivno treće mjesto na državnoj razini u prethodno navedenom području.

Zamolit ću te da nam se na samom početku predstaviš.

Moje ime je Stipe Adžić, učenik sam 2.D razreda gimnazije Jurja Barakovića.

 

Sudjelovao si na državnom natjecanju iz biologije. Koliko su trajale pripreme?

Za državno natjecanje pripremao sam se dosta dugo, ali nakon proljetnih praznika počele su intezivnije pripreme.

 

Razlikuje li koncept natjecanja na državnom i na prijašnjim razinama natjecanja?

Koncept natjecanja je zapravo skroz drugačiji. Školska i županijska razina utemeljene su na teoriji i ispitivanju naučenog dok se na državnoj razini sve to naučeno primjenjuje kroz praktične radove i zadatke.

 

Spomenuo si eksperimentalne radove. Koja je tema bila ove godine?

Ove godine na državnom smo imali 3 praktična zadatka: jedan je uključivao raznolikost i određivanje vrsta mahovina, drugi razlikovanje biljnih vrsta i treći određivanje i razvrstavanje različitih skupina člankonožaca.

Kakvi su tvoji utisci o natjecanju?

Ja sam prilično zadovoljan natjecanjem. Ispit je bio jako interesantan, a i cijelo državno natjecanje je bilo odlično osmišljeno.

Smatraš li da nešto treba promijeniti?

Mislim da ne bih ništa posebno mijenjao.

Kakav je bio tvoj konačni plasman i jesi li zadovoljan s obzirom na uloženi trud?

Završio sam na 3. mjestu što je za mene osobno nevjerojatan uspjeh te sam presretan sto je moj trud na kraju i nagrađen.

Planiraš li i dalje sudjelovati na ovakvim natjecanjima?

Ovaj me uspjeh jako motivirao stoga vjerujem da ću nastaviti odlaziti na natjecanja.

Razmišljaš li već o fakultetima? Hoće li oni imati neku poveznicu s biologijom?

Ponekad razmišljam o fakultetima ali još ništa nisam odlučio. Znam samo da ce svakako biti povezan s biologijom i drugim prirodnim predmetima.

I za kraj možeš li s nama podijeliti neka svoja dosadašnja iskustva o školi?

Profesori su odlični i daju sve od sebe kako bi nam približili svoj predmet. A sad hoćete li se vi potruditi naučiti nešto ili ne, to je stvar pojedinca.

 

 

 




DRŽAVNO NATJECANJE IZ BIOLOGIJE

Autor: Katarina Jukić, 10. 5. 2018.

Dok ostale učenike biologija pretežno asocira na prirodu, ovaj mladić zna da je to nešto mnogo više i zahtjevnije. On je svojim nastupom na državnom natjecanju dokazao primjenu teorijskih znanja u eksperimentalnoj praksi i tako dokazao da je u našoj gimnaziji prioritet na shvaćanju stvari, a ne samo učenju napamet. Da bi došao do zadanoga cilja, prošao je mnoge sate dodatne nastave, učenja doma i znatan broj sati proveden u knjižnicama istraživajući literaturu o stvarima koji su mnogim učenicima dosadne, ali on je imao jasnu viziju i uspio je u svome naumu, te ostvario impresivno treće mjesto na državnoj razini u prethodno navedenom području.

Zamolit ću te da nam se na samom početku predstaviš.

Moje ime je Stipe Adžić, učenik sam 2.D razreda gimnazije Jurja Barakovića.

 

Sudjelovao si na državnom natjecanju iz biologije. Koliko su trajale pripreme?

Za državno natjecanje pripremao sam se dosta dugo, ali nakon proljetnih praznika počele su intezivnije pripreme.

 

Razlikuje li koncept natjecanja na državnom i na prijašnjim razinama natjecanja?

Koncept natjecanja je zapravo skroz drugačiji. Školska i županijska razina utemeljene su na teoriji i ispitivanju naučenog dok se na državnoj razini sve to naučeno primjenjuje kroz praktične radove i zadatke.

 

Spomenuo si eksperimentalne radove. Koja je tema bila ove godine?

Ove godine na državnom smo imali 3 praktična zadatka: jedan je uključivao raznolikost i određivanje vrsta mahovina, drugi razlikovanje biljnih vrsta i treći određivanje i razvrstavanje različitih skupina člankonožaca.

Kakvi su tvoji utisci o natjecanju?

Ja sam prilično zadovoljan natjecanjem. Ispit je bio jako interesantan, a i cijelo državno natjecanje je bilo odlično osmišljeno.

Smatraš li da nešto treba promijeniti?

Mislim da ne bih ništa posebno mijenjao.

Kakav je bio tvoj konačni plasman i jesi li zadovoljan s obzirom na uloženi trud?

Završio sam na 3. mjestu što je za mene osobno nevjerojatan uspjeh te sam presretan sto je moj trud na kraju i nagrađen.

Planiraš li i dalje sudjelovati na ovakvim natjecanjima?

Ovaj me uspjeh jako motivirao stoga vjerujem da ću nastaviti odlaziti na natjecanja.

Razmišljaš li već o fakultetima? Hoće li oni imati neku poveznicu s biologijom?

Ponekad razmišljam o fakultetima ali još ništa nisam odlučio. Znam samo da ce svakako biti povezan s biologijom i drugim prirodnim predmetima.

I za kraj možeš li s nama podijeliti neka svoja dosadašnja iskustva o školi?

Profesori su odlični i daju sve od sebe kako bi nam približili svoj predmet. A sad hoćete li se vi potruditi naučiti nešto ili ne, to je stvar pojedinca.

 

 

 




DRŽAVNO NATJECANJE IZ BIOLOGIJE

Autor: Katarina Jukić, 10. 5. 2018.

Dok ostale učenike biologija pretežno asocira na prirodu, ovaj mladić zna da je to nešto mnogo više i zahtjevnije. On je svojim nastupom na državnom natjecanju dokazao primjenu teorijskih znanja u eksperimentalnoj praksi i tako dokazao da je u našoj gimnaziji prioritet na shvaćanju stvari, a ne samo učenju napamet. Da bi došao do zadanoga cilja, prošao je mnoge sate dodatne nastave, učenja doma i znatan broj sati proveden u knjižnicama istraživajući literaturu o stvarima koji su mnogim učenicima dosadne, ali on je imao jasnu viziju i uspio je u svome naumu, te ostvario impresivno treće mjesto na državnoj razini u prethodno navedenom području.

Zamolit ću te da nam se na samom početku predstaviš.

Moje ime je Stipe Adžić, učenik sam 2.D razreda gimnazije Jurja Barakovića.

 

Sudjelovao si na državnom natjecanju iz biologije. Koliko su trajale pripreme?

Za državno natjecanje pripremao sam se dosta dugo, ali nakon proljetnih praznika počele su intezivnije pripreme.

 

Razlikuje li koncept natjecanja na državnom i na prijašnjim razinama natjecanja?

Koncept natjecanja je zapravo skroz drugačiji. Školska i županijska razina utemeljene su na teoriji i ispitivanju naučenog dok se na državnoj razini sve to naučeno primjenjuje kroz praktične radove i zadatke.

 

Spomenuo si eksperimentalne radove. Koja je tema bila ove godine?

Ove godine na državnom smo imali 3 praktična zadatka: jedan je uključivao raznolikost i određivanje vrsta mahovina, drugi razlikovanje biljnih vrsta i treći određivanje i razvrstavanje različitih skupina člankonožaca.

Kakvi su tvoji utisci o natjecanju?

Ja sam prilično zadovoljan natjecanjem. Ispit je bio jako interesantan, a i cijelo državno natjecanje je bilo odlično osmišljeno.

Smatraš li da nešto treba promijeniti?

Mislim da ne bih ništa posebno mijenjao.

Kakav je bio tvoj konačni plasman i jesi li zadovoljan s obzirom na uloženi trud?

Završio sam na 3. mjestu što je za mene osobno nevjerojatan uspjeh te sam presretan sto je moj trud na kraju i nagrađen.

Planiraš li i dalje sudjelovati na ovakvim natjecanjima?

Ovaj me uspjeh jako motivirao stoga vjerujem da ću nastaviti odlaziti na natjecanja.

Razmišljaš li već o fakultetima? Hoće li oni imati neku poveznicu s biologijom?

Ponekad razmišljam o fakultetima ali još ništa nisam odlučio. Znam samo da ce svakako biti povezan s biologijom i drugim prirodnim predmetima.

I za kraj možeš li s nama podijeliti neka svoja dosadašnja iskustva o školi?

Profesori su odlični i daju sve od sebe kako bi nam približili svoj predmet. A sad hoćete li se vi potruditi naučiti nešto ili ne, to je stvar pojedinca.

 

 

 




DRŽAVNO NATJECANJE IZ BIOLOGIJE

Autor: Katarina Jukić, 10. 5. 2018.

Dok ostale učenike biologija pretežno asocira na prirodu, ovaj mladić zna da je to nešto mnogo više i zahtjevnije. On je svojim nastupom na državnom natjecanju dokazao primjenu teorijskih znanja u eksperimentalnoj praksi i tako dokazao da je u našoj gimnaziji prioritet na shvaćanju stvari, a ne samo učenju napamet. Da bi došao do zadanoga cilja, prošao je mnoge sate dodatne nastave, učenja doma i znatan broj sati proveden u knjižnicama istraživajući literaturu o stvarima koji su mnogim učenicima dosadne, ali on je imao jasnu viziju i uspio je u svome naumu, te ostvario impresivno treće mjesto na državnoj razini u prethodno navedenom području.

Zamolit ću te da nam se na samom početku predstaviš.

Moje ime je Stipe Adžić, učenik sam 2.D razreda gimnazije Jurja Barakovića.

 

Sudjelovao si na državnom natjecanju iz biologije. Koliko su trajale pripreme?

Za državno natjecanje pripremao sam se dosta dugo, ali nakon proljetnih praznika počele su intezivnije pripreme.

 

Razlikuje li koncept natjecanja na državnom i na prijašnjim razinama natjecanja?

Koncept natjecanja je zapravo skroz drugačiji. Školska i županijska razina utemeljene su na teoriji i ispitivanju naučenog dok se na državnoj razini sve to naučeno primjenjuje kroz praktične radove i zadatke.

 

Spomenuo si eksperimentalne radove. Koja je tema bila ove godine?

Ove godine na državnom smo imali 3 praktična zadatka: jedan je uključivao raznolikost i određivanje vrsta mahovina, drugi razlikovanje biljnih vrsta i treći određivanje i razvrstavanje različitih skupina člankonožaca.

Kakvi su tvoji utisci o natjecanju?

Ja sam prilično zadovoljan natjecanjem. Ispit je bio jako interesantan, a i cijelo državno natjecanje je bilo odlično osmišljeno.

Smatraš li da nešto treba promijeniti?

Mislim da ne bih ništa posebno mijenjao.

Kakav je bio tvoj konačni plasman i jesi li zadovoljan s obzirom na uloženi trud?

Završio sam na 3. mjestu što je za mene osobno nevjerojatan uspjeh te sam presretan sto je moj trud na kraju i nagrađen.

Planiraš li i dalje sudjelovati na ovakvim natjecanjima?

Ovaj me uspjeh jako motivirao stoga vjerujem da ću nastaviti odlaziti na natjecanja.

Razmišljaš li već o fakultetima? Hoće li oni imati neku poveznicu s biologijom?

Ponekad razmišljam o fakultetima ali još ništa nisam odlučio. Znam samo da ce svakako biti povezan s biologijom i drugim prirodnim predmetima.

I za kraj možeš li s nama podijeliti neka svoja dosadašnja iskustva o školi?

Profesori su odlični i daju sve od sebe kako bi nam približili svoj predmet. A sad hoćete li se vi potruditi naučiti nešto ili ne, to je stvar pojedinca.

 

 

 




DRŽAVNO NATJECANJE IZ BIOLOGIJE

Autor: Katarina Jukić, 10. 5. 2018.

Dok ostale učenike biologija pretežno asocira na prirodu, ovaj mladić zna da je to nešto mnogo više i zahtjevnije. On je svojim nastupom na državnom natjecanju dokazao primjenu teorijskih znanja u eksperimentalnoj praksi i tako dokazao da je u našoj gimnaziji prioritet na shvaćanju stvari, a ne samo učenju napamet. Da bi došao do zadanoga cilja, prošao je mnoge sate dodatne nastave, učenja doma i znatan broj sati proveden u knjižnicama istraživajući literaturu o stvarima koji su mnogim učenicima dosadne, ali on je imao jasnu viziju i uspio je u svome naumu, te ostvario impresivno treće mjesto na državnoj razini u prethodno navedenom području.

Zamolit ću te da nam se na samom početku predstaviš.

Moje ime je Stipe Adžić, učenik sam 2.D razreda gimnazije Jurja Barakovića.

 

Sudjelovao si na državnom natjecanju iz biologije. Koliko su trajale pripreme?

Za državno natjecanje pripremao sam se dosta dugo, ali nakon proljetnih praznika počele su intezivnije pripreme.

 

Razlikuje li koncept natjecanja na državnom i na prijašnjim razinama natjecanja?

Koncept natjecanja je zapravo skroz drugačiji. Školska i županijska razina utemeljene su na teoriji i ispitivanju naučenog dok se na državnoj razini sve to naučeno primjenjuje kroz praktične radove i zadatke.

 

Spomenuo si eksperimentalne radove. Koja je tema bila ove godine?

Ove godine na državnom smo imali 3 praktična zadatka: jedan je uključivao raznolikost i određivanje vrsta mahovina, drugi razlikovanje biljnih vrsta i treći određivanje i razvrstavanje različitih skupina člankonožaca.

Kakvi su tvoji utisci o natjecanju?

Ja sam prilično zadovoljan natjecanjem. Ispit je bio jako interesantan, a i cijelo državno natjecanje je bilo odlično osmišljeno.

Smatraš li da nešto treba promijeniti?

Mislim da ne bih ništa posebno mijenjao.

Kakav je bio tvoj konačni plasman i jesi li zadovoljan s obzirom na uloženi trud?

Završio sam na 3. mjestu što je za mene osobno nevjerojatan uspjeh te sam presretan sto je moj trud na kraju i nagrađen.

Planiraš li i dalje sudjelovati na ovakvim natjecanjima?

Ovaj me uspjeh jako motivirao stoga vjerujem da ću nastaviti odlaziti na natjecanja.

Razmišljaš li već o fakultetima? Hoće li oni imati neku poveznicu s biologijom?

Ponekad razmišljam o fakultetima ali još ništa nisam odlučio. Znam samo da ce svakako biti povezan s biologijom i drugim prirodnim predmetima.

I za kraj možeš li s nama podijeliti neka svoja dosadašnja iskustva o školi?

Profesori su odlični i daju sve od sebe kako bi nam približili svoj predmet. A sad hoćete li se vi potruditi naučiti nešto ili ne, to je stvar pojedinca.

 

 

 




DRŽAVNO NATJECANJE IZ BIOLOGIJE

Autor: Katarina Jukić, 10. 5. 2018.

Dok ostale učenike biologija pretežno asocira na prirodu, ovaj mladić zna da je to nešto mnogo više i zahtjevnije. On je svojim nastupom na državnom natjecanju dokazao primjenu teorijskih znanja u eksperimentalnoj praksi i tako dokazao da je u našoj gimnaziji prioritet na shvaćanju stvari, a ne samo učenju napamet. Da bi došao do zadanoga cilja, prošao je mnoge sate dodatne nastave, učenja doma i znatan broj sati proveden u knjižnicama istraživajući literaturu o stvarima koji su mnogim učenicima dosadne, ali on je imao jasnu viziju i uspio je u svome naumu, te ostvario impresivno treće mjesto na državnoj razini u prethodno navedenom području.

Zamolit ću te da nam se na samom početku predstaviš.

Moje ime je Stipe Adžić, učenik sam 2.D razreda gimnazije Jurja Barakovića.

 

Sudjelovao si na državnom natjecanju iz biologije. Koliko su trajale pripreme?

Za državno natjecanje pripremao sam se dosta dugo, ali nakon proljetnih praznika počele su intezivnije pripreme.

 

Razlikuje li koncept natjecanja na državnom i na prijašnjim razinama natjecanja?

Koncept natjecanja je zapravo skroz drugačiji. Školska i županijska razina utemeljene su na teoriji i ispitivanju naučenog dok se na državnoj razini sve to naučeno primjenjuje kroz praktične radove i zadatke.

 

Spomenuo si eksperimentalne radove. Koja je tema bila ove godine?

Ove godine na državnom smo imali 3 praktična zadatka: jedan je uključivao raznolikost i određivanje vrsta mahovina, drugi razlikovanje biljnih vrsta i treći određivanje i razvrstavanje različitih skupina člankonožaca.

Kakvi su tvoji utisci o natjecanju?

Ja sam prilično zadovoljan natjecanjem. Ispit je bio jako interesantan, a i cijelo državno natjecanje je bilo odlično osmišljeno.

Smatraš li da nešto treba promijeniti?

Mislim da ne bih ništa posebno mijenjao.

Kakav je bio tvoj konačni plasman i jesi li zadovoljan s obzirom na uloženi trud?

Završio sam na 3. mjestu što je za mene osobno nevjerojatan uspjeh te sam presretan sto je moj trud na kraju i nagrađen.

Planiraš li i dalje sudjelovati na ovakvim natjecanjima?

Ovaj me uspjeh jako motivirao stoga vjerujem da ću nastaviti odlaziti na natjecanja.

Razmišljaš li već o fakultetima? Hoće li oni imati neku poveznicu s biologijom?

Ponekad razmišljam o fakultetima ali još ništa nisam odlučio. Znam samo da ce svakako biti povezan s biologijom i drugim prirodnim predmetima.

I za kraj možeš li s nama podijeliti neka svoja dosadašnja iskustva o školi?

Profesori su odlični i daju sve od sebe kako bi nam približili svoj predmet. A sad hoćete li se vi potruditi naučiti nešto ili ne, to je stvar pojedinca.

 

 

 




CMS za škole logo
Gimnazija Jurja Barakovića Zadar / Perivoj Vladimira Nazora 3, HR-23000 Zadar / gimnazija-jbarakovica-zd.skole.hr / ured@gimnazija-jbarakovica-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju