Naši kristali osvojili 2. i 4. mjesto
Autor: Korana Marušić, Maja Mišković Brčić, 31. 1. 2015.
Čestitamo našim kemičarima i mentoricama na ovom lijepom uspjehu.
Nakon što smo u studenom 2014. za jedan kristal osvojili najviše lajkova na Facebooku (kristal tima 4. razreda), ovih dana objavljeni su rezultati stručnog povjerenstva Hrvatske udruge kristalografa koje je pregledalo i ocijenilo kristale svih škola. Naš kristal tima trećih razreda (Mirlinda Maroshi, Sara Peroš i Melisa Rumora) mentorice Korane Marušić u kategoriji rasta kristala anorganskih soli u konkurenciji 69 radova iz cijele Hrvatske, osvojio je 2. mjesto (deset bodova). Kristal tima 4. razreda (Nolla Banovac, Branimir Ivanić i Paola Sturnela) mentorice Maje Mišković Brčić ocijenjen je samo jednim bodom manje i osvojio je odlično 4. mjesto. Rezultate možete pogledati OVDJE.
U organizaciji Hrvatske udruge kristalografa i Hrvatske kristalografske zajednice, u suradnji s PLIVOM, održano je 1. natjecanje u kristalnom rastu za učenike osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj, pod imenom 'Ljepota kristalnih ploha'.
Natjecanje je započelo 23. listopada 2014., a preko 400 mladih znanstvenika iz cijele Hrvatske posljednjih nekoliko mjeseci marljivo je pripravljalo kristale i vodilo laboratorijske dnevnike. Zadatak učenika bio je timskim radom pripraviti što veći i pravilniji kristal u jednoj od prijavljenih kategorija.
Ocjenjivalo se sljedeće:
1. Monokristalnost (3 boda)
2. Bistrina (4 boda)
3. Masa (4 boda)
4. Laboratorijski dnevnik (3 boda dnevnik + 1 bod prezentacija ili dodatni materijali)
U slučajevima kada je više timova u prve dvije kategorije imalo isti zbroj bodova, više je rangiran kristal s većom masom. Ako su i nakon toga kriterija radovi bili izjednačeni, prednost je dobio tim s boljim dnevnikom rada.
Mirlinda Maroshi, Sara Peroš i Melisa Rumora s mentoricom Koranom Marušić
Nolla Banovac, Branimir Ivanić i Paola Sturnela s mentoricom Majom Mišković Brčić
Predsjednik Hrvatske udruge kristalografa i jedan od voditelja natjecanja, dr.sc. Aleksandar Višnjevac istaknuo je: „U projekt ovog natjecanja ušli smo sa željom da učenike potaknemo na samostalan rad i približimo ih svijetu znanosti. Vjerujem kako smo napravili veliki korak poticanjem interesa za znanošću među mladim ljudima, jer ulaganjem u njih ulažemo u našu budućnost, te osiguravamo buduće mlade, kreativne i motivirane kolege koji će doprinijeti razvoju znanosti.“
1.razred - opći i jezični 2024./2025. + Radna bilježnica - 1.razred
2.razred - opći smjer 2024./2025.
2.razred - jezični smjer 2024./2025.
3. razred - opći smjer 2024./2025.
3. razred - jezični smjer 2024./2025.
4.razred - opći smjer 2024./2025. + Radna bilježnica - engleski jezik
4. razred - jezični smjer 2024./2025.
Španjolski jezik - 1., 2. i 3. razred
ODLUKA O NAČINU IZVOĐENJA NASTAVE U OSNOVNIM I SREDNJIM ŠKOLAMA...
UPUTE ZA SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE COVID-19...