Najljepši školski vrt - više o nagradi
Među dvadesetak najljepših školskih vrtova u RH, Školski vrt naše škole proglašen je najljepšim školskim vrtom za kontinuitet 2013.god.
Projekt Izlij vodu da nas ne bodu!
Vremenik: rujan 2020.
Namjena: učenici 7. razreda
Nositelj aktivnosti: Antonija Milić , Zlatko Milić
Cilj aktivnosti:
Način ostvarenja:
GRAFIKONI
ANALIZA REZULTATA I ZAKLJUČAK
Zaključak
Nakon provedenog istraživanja i analize (brojanje jajašaca tigrastog komarca) možemo zaključiti kako je najbrojnija populacija tigrastog komarca pronađena u Petrovcima. Klopka je bila postavljena neposredno uz bunar. Poznato je kako je za razvoj jajašaca potrebna voda, pa se vodeći rezultatima ovoga istraživanja možemo zaključiti kako je potrebno uklanjati sve nepotrebne i suvišne površine i predmete ispunjene vodom u neposrednoj blizini mjesta stanovanja.
Slika 1. Stupčasti dijagram ovisnosti broja pronađenih i izbrojanih jajašaca tigrastog komarca o lokalitetu
Slika 2. Kružni dijagram postotka pronađenih i izbrojanih jajašaca tigrastog komarca ovisno o lokalitetu
Slika 3. Lokacija najbrojnije lokacije tigrastog komarca (jajašaca)
Projekt "Korijeni"- 2019. - 2020.
U našoj je školi, 23. studenoga, održana još jedna videokonferencija u sklopu pilot projekta Korijeni, koji provodi Središnji državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske, a u kojem su sudjelovali učenici naše škole te učenici Hrvatske nastave u Bavarskoj, Osnovne škole Matka Vukovića iz Subotice i Osnovne škole Žepče.
Ovaj su susret učenici obogatili različitim videouratcima, recitacijama, pjesmom i igrokazom kojima su predstavili svoje škole te podsjetili na ljepotu hrvatske kulturne baštine i nedavno održan Mimohod za Vukovar. Našu su školi predstavljali učenici Borna Markasović Hasanec s recitacijom pjesme Prva rič što sam je čuo i Marija Dardalić iz 4. a razreda s recitacijom pjesme Vukovar u srcu, te videouradak o radu naše škole koji su pripremili Ivan Hardi i Matej Belčić iz 8. a razreda. Obratila se svima i nastavnica Lovorka Krajnović Tot govoreći o stradavanju Vukovara 1991. godine.
Važnost ovog projekta leži u mogućnosti povezivanja najmlađih naraštaja Hrvata izvan Republike Hrvatske s Hrvatima u domovini.
Učenici naše škole uz mentorstvo profesorice Antonije Milić i malu pomoć knjižničarke Darije Benaković ove su godine uključeni u nekoliko projekata koji su prijavljeni na nagradni natječaj Emmezete. Riječ je o eko projektima u kojima je važno iskazati brigu i konkretne aktivnosti na očuvanju prirode.
Nositelji projekta „Očuvajmo pluća grada“ su učenici 6. a razreda, a cilj im je:
Ø Popisati, izbrojati i fotografirati sve vrste drveća i gljiva koje rastu u Park šumi Adica
Ø Izraditi plakat o vrstama drveća i gljiva
Ø Izraditi brošure o Park šumi Adica
Ø Osvijestiti važnost očuvanja bioraznolikosti
Projektom “Vukovarske ptice stanarice” bave se učenici 7. a razreda, a cilj projekta je:
Ø Edukacija učenika o pticama stanaricama u Vukovaru i potrebama ptica u gradovima
Ø Izrada kućica za ptice i masnih kuglica za hranjenje tijekom zime
Ø Izrada i plastificiranje edukativnog plakata vezanog uz ptice stanarice
Ø Izrada brošura vezanih uz ptice stanarice
Ø Očuvanje bioraznolikosti
U projektu “Rijeka Vuka – Prvi najniži stupanj onečišćenja. Je li to uistinu tako?” sudjeluje 8. a razred, a cilj im je:
Ø Dokazati točan stupanj onečišćenja Vuke
Ø Saznati uzroke zijeva riba
Ø Utvrditi izvore zagađenja
Ø Upoznati stanovnike s posljedicama onečišćenja
Ø Spriječiti daljnje zagađenje i očuvati bioraznolikost.
Naša škola prepoznata je u Europi kao dobar primjer eTwinninga, odnosno kvalitetnog rada na međunarodnim projektima.
Više saznajte na:
https://sites.google.com/view/etwinning-projekti/po%C4%8Detna-stranica
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |