Najljepši školski vrt - više o nagradi
Među dvadesetak najljepših školskih vrtova u RH, Školski vrt naše škole proglašen je najljepšim školskim vrtom za kontinuitet 2013.god.
Svakog mjeseca su za učenike organizirane radionice i predavanja na temu internetske sigurnosti te digitalne i medijske pismenosti. Također smo komunicirali s partnerima u Europi i razmjenjivali iskustva. Učenici su stekli digitalne kompetencije, unaprijedili razinu medijske pismenosti i osvijestili važnost pravilne uporabe tehnologije. Tehnike tjelesne aktivnosti i svjesnosti pomoći će im da uvide važnost tjelesne aktivnosti i steknu vještine potrebne za suočavanje sa stresom koji donosi digitalni svijet. Učenici su stekli znanja izradom digitalnih sadržaja, te komunikacijom, druženjem i učenjem bez tehnologije. Njihov napredak pratili smo usporedbom početnih i konačnih rezultata kako bi se uočile promjene u digitalnoj i medijskoj pismenosti te svijesti o važnosti tjelesne aktivnosti. Offline Day je potaknuo učenike, roditelje i učitelje da provedu dan bez tehnologije. U projekt su bili uključeni učenici 5.a razreda zajedno sa svojom razrednicom Blaženkom Knežević.
1. Predstavljanje sudionika –– Paddlet ploča - kreirali smo video– do dvije minute u kojemu smo predstavili školu
2. Osmišljavanje loga projekta
3. Obilježavanje 15.-19.11. Anti-bullying tjedan – plakat Canva – Cyberbulling
4. Dani televizije – prijedlog : obiteljska večer pred Tvom- mjere koliko je bilo reklama, Diorama – moja obitelj pred TV-om
Diorama – Moja obitelj pred TV-om - U kartonskoj kutiji, učenici su izrađivali 3D prikaz svojeg dnevnog boravka; donji (dublji) dio kutije je predstavljao TV ekran (na njemu smo nacrtali prizor iz svojeg omiljenog filma). Poklopac kutije predstavljao je postolje na kojem će je prikaz dnevnog boravka. Od plastelina smo izradili članove obitelji i namještaj te smjestili u kutiju tako da sliči dnevnom boravku. S učenicima sam povela razgovor o tome kako su se osjećali tijekom zajedničkog gledanja filma, zašto su odabrali baš navedeni film (je li to bio zajednički odabir), razgovara li cijela obitelj o filmu nakon zajedničkog gledanja i sl. Na kraju, uz pomoć digitalnog alata Stop motion studio oživjeli smo likove i animirali ih i snimili kratki video.
5. Video Sastanak između Osnovne škole Antuna Bauera, Vukovar i Centra za obrazovanje Tomislav Špoljar iz Varaždina.
Učenici naše škole predstavili su sebe, grad i školu koju pohađaju kratkom prezentacijom učenicima centra za obrazovanje Tomislav Špoljar iz Varaždina i pratili predstavljanje učenika partnerske škole. Sastanak je protekao u veselom ozračju.
6. Priprema za Dan sigurnijeg interneta – zajedničko osmišljavanje kviza – pitanja – u Google docs –
Izrada edukativnog videa – po temama – kako se zaštiti online (razradim teme) Teme: Cyberbulling, Lažno predstavljanje, Online kupovina
7. Bojanje bojanki
Na satu razrednika učenici su proveli vrijeme bojeći mandala crteže koje sam ispisala. Učenici su birali crtež po želji. Nakon što su svi obojali svoje crteže na panou smo objedinili kolekciju crteža.
8. Međunarodni dan sreće / Dan pisanja priče
Učenici su kreirali digitalne postere u alatima Poster my wall i Canva u kojima su pokazali i napisali što je za njih sreća, što i tko ih čini sretnima. Pokazali su visoko razumijevanje pojma sreće.
9. Kreiramo Drvo zahvalnosti 5.a razreda
Učenici su zajednički izrađivali drvo zahvalnosti od hamer papira. Od papira u boji izrezivali su oblike koji nalikuju lišću, a na koje su pisali koji su trenuci, osobe ili stvari zbog kojih se osjećaju zahvalno. Opisi su anonimni, a učenicima je unaprijed rečeno kako će zajednički pročitati neke od opisa kako bi međusobno dijelili osjećaj zahvalnosti.
Naša škola prepoznata je u Europi kao dobar primjer eTwinninga, odnosno kvalitetnog rada na međunarodnim projektima.
Više saznajte na:
https://sites.google.com/view/etwinning-projekti/po%C4%8Detna-stranica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |