Kriteriji ocjenjivanja iz tehničke kulture
Usvojenost sadržaja (prva rubrika):
Odličan:
Probleme rješava samostalno, modificirajući poznate strategije ili kreirajući nove, gotovo uvijek točno.
Uspješno rješava teže zadatke.
Odabire postupke koji najviše odgovaraju zadatku i primjenjuje ih bez greške i primjerenom brzinom.
Poznate ideje i koncepte primjenjuje u novim situacijama.
Svoje postupke i ideje može objasniti jasno, precizno i sa sigurnošću.pri tom upotrebljava odgovarajuću
terminologiju i simbole.
Vrlo dobar:
Probleme rješava uglavnom samostalno,birajući najbolje strategije i uglavnom točno.
Snalazi se i u težim zadacima.
Poznate ideje i koncepte uspješno primjenjuje u poznatim situacijama.
Svoje postupke i ideje može objasniti s nešto jasnoće i preciznosti, ponekad se koristeći odgovarajućom
terminologijom.
Dobar:
Probleme rješava uz ograničenu pomoć, često točno.
Bez većih problema rješava poznate, srednje teške zadatke.
Sporiji je u rješavanju zadataka
Za postupke koje primjenjuje daje odgovarajuća, ali nepotpuna i nesigurna objašnjenja, rijetko koristeći
odgovarajuću terminologiju
Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće, ali ih uspijeva kasnije primijeniti u poznatim situacijama.
Dovoljan:
Probleme rješava uz veću pomoć, rijetko točno.
U stanju je riješiti tek osnovne zadatke.
Spor je u rješavanju zadataka.
Za postupke koje primjenjuje daje tek djelomično točna, nepotpuna i nesigurna objašnjenja, ne koristeći
odgovarajuću terminologiju.
Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće i može ih primijeniti tek na najjednostavnijim primjerima.
Nedovoljan:
Probleme nije u stanju riješiti usprkos pomoći.
Ne može riješiti ni najosnovnije zadatke.
Postupke koje primjenjuje ne razumije i ne zna objasniti
Radne navike i vještine (druga rubrika):
Odličan:
U radu je koncentriran, uredan i marljiv
Samostalno rješava i teže zadatke.
Aktivno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja.
Zadatke rješava primjerenom brzinom i uspijeva riješiti gotovo sve zadatke.
Pomaže drugima.
Javlja se na ploču.
Bilježnica/vježbenica je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama.
Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor.
Vrlo dobar:
U radu je koncentriran i marljiv.
Samostalno rješava većinu zadataka.
Povremeno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja.
Na ploču izlazi uglavnom na poticaj.
Bilježnica/vježbenica je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama.
Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor.
Dobar:
Uglavnom marljivo radi na satu.
Trudi se samostalno rješavati zadatke.
Ako ne razumije, traži pomoć.
Bilježnica/vježbenica je uglavnom potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama.
Dovoljan:
Uz manji poticaj radi na satu.
Zadatke rješava uz manju pomoć.
Bilježnica/vježbenica je potpuna i uredna s napisanim zadaćama.
Na sat nosi potreban pribor.
Nedovoljan:
Na satu ne radi i ne sudjeluje u raspravi.
Ometa druge u radu,
Ne poštuje dogovorena pravila, omalovažava druge, ometa nastavu.
Ne piše u bilježnicu, često ju nema i bilježnica je neuredna i nepotpuna.
Na sat dolazi nepripremljen i bez potrebnog pribora.
Nema napisane zadaće.
Pribor za tehničku kulturu:
udžbenik
vježbenica
geometrijska bilježnica A4 format (ukoliko nije drugačije dogovoreno, npr. prošlogodišnja bilježnica)
kutija s radnim materijalima i radnim listovima (ostaje u školi)
pribor za pisanje
geometrijski pribor
škarice i ljepilo za papir
po potrebi pribor koji navede nastavnik
Tehnička kultura se ocjenjuje: usmeno, bilježnica (praćenje nastave) i praktični rad
prema opisanom kriteriju.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ukupno: 153772
Ovaj mjesec: 268
Danas: 76