Virtualne učionice
1. a razred - učiteljica Inga Plaščak
1. b razred - učiteljica Ivana Nićin
ROZA za žene
Ravnopravnost
Osvještavanje
Zagovaranje za ženska prava
Aktivizam
O jednakosti, rodnoj ravnopravnosti i prevenciji nasilja učimo od malih nogu. Projekt ROZA za žene – Ravnopravnost, osvještavanje i zagovaranje za ženska prava i aktivizam potaknut će aktivnosti i u našoj osnovnoj školi usmjerene na promicanje ženskih prava i rodne ravnopravnosti te osvještavanje i ne pristajanje na rodno uvjetovano nasilje.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Prva i najveća želja svake majke jest da joj dijete bude zdravo. U sklopu nacionalnog projekta "Mama budi zdrava" odlučili smo zamoliti naše učenike 8.-ih razreda da tu želju "vrate" svojim majkama, kroz istoimenu poruku, i podsjete ih koliko je njihovo zdravlje važno za odrastanje i život djece, ali i cijele obitelji.
Dana 28.listopada, svaki učenik 8. razreda dobio je letak za svoju majku ili blisku žensku osobu koji ju poziva na preventivne preglede dojke i vrata maternice. Učenici su se zamislili nad statistikom da je rak dojke u tolikom porastu da će među ženama u Hrvatskoj na njih 10, oboljeti jedna među njima. Učenici su saznali da majke tek nakon navršene 50. godine dobivaju poziv na besplatnu mamografiju, a one to svojevoljno mogu napraviti i ranije ne čekajući 50. godinu. Učenici su upoznati da je genetska predispozicija pa čak i u bliskih srodnika značajan čimbenik koji povećava pojavnost raka, ali iako ne možemo utjecati na nju, možemo raditi na osvještenosti i povećati broj preventivnih pregleda. Učenici su usvojivši osnovne informacije o projektu i važnosti preventivnih pregleda, te iste informacije, zajedno s letcima, podijelili ostalim učenicima u školi, ali i svim ostalim učiteljima,zaposlenicima i roditeljima koji su se u tome trenutku našli u školi ili ispred nje. Potom su dobili potpunu slobodu urediti pano na način da svim posjetiteljima škole jasno prenesu glavne poruke RUŽIČASTOG LISTOPADA. Učenici su ružičaste balone u obliku simbolične ružičaste vrpce poslagali na ulazu u školu, učenicima koji su završavali svoju smjenu podjelili su balone s porukama, a hol škole zaružičastili svojim radovima.