Virtualne učionice
1. a razred - učiteljica Inga Plaščak
1. b razred - učiteljica Ivana Nićin
ROZA za žene
Ravnopravnost
Osvještavanje
Zagovaranje za ženska prava
Aktivizam
O jednakosti, rodnoj ravnopravnosti i prevenciji nasilja učimo od malih nogu. Projekt ROZA za žene – Ravnopravnost, osvještavanje i zagovaranje za ženska prava i aktivizam potaknut će aktivnosti i u našoj osnovnoj školi usmjerene na promicanje ženskih prava i rodne ravnopravnosti te osvještavanje i ne pristajanje na rodno uvjetovano nasilje.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Naša škola se uključila u projekt "Škola za roditelje", kojem je cilj jačanje roditeljskih kompetencija koje doprinose stvaranju kvalitetnih obiteljskih odnosa. |
Nositelj projekta je udruženje „Baranja „ iz Bilja. U prvoj fazi projekta (2008./2009.) prvo su se educirale naše učiteljice Sanela Gašparić( na zamjeni), Maja Husar, pedagoginja Vlatka Hmelik, te ravnateljica Vera Eftimov. Edukaciju je vodila Dušanka Kosanović obiteljska psihoterapeutkinja iz Familylab.hr iz Zagreba po metodi danskog obiteljskog psihoterapeuta Jespera Juula. U toj fazi projekta sudjeluju tri škole: OŠ Bilje, OŠ Kneževi Vinogradi i OŠ Franje Tuđmana iz Belog Manastira, a od ove školske godine pridružile su se i OŠ Čeminac i OŠ Šećerana. |
Prošle školske godine provedene su interaktivne radionice za roditelje i učenike 2.a odjela.
Teme radionica u školskoj 2008./09.godini bile su:
CILJ: prepoznati potrebe i želje, određivanje granica, prepoznavanje ravnopravnog dostojanstva u odgoju djeteta
CILJ: usvajanje vještina i tehnika komuniciranja, donošenje pravila u obitelji, njegovati odnos dijete-roditelj
CILJ: upoznati roditelje s načinima komunikacije s djecom u obitelji, osnaživati ih u smislu jačanja i poboljšanja komunikacije sa svojim djetetom, razvijati povezujuću komunikaciju, upoznati načela konverzacije- razumijevanje i empatiju
CILJ: poboljšanje uspostavljanja kontakta, uočavanje važnosti slušanja, uvježbavanje metoda slušanja, učimo slušati,učimo razgovarati.
Radionice je realizirala pedagoginja škole, Vlatka Hmelik, dipl.pedagog.
Tijekom projekta organizirana je i zajednička radionica djece i roditelja
Cilj radionice bio je organizirati zajedničko druženje djece i roditelja:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Druženje djece i roditelja nastavljeno je na zajedničkom izletu
Odredište je bilo, stara Drava u Bilju, a djeca i roditelji su proveli dan zajedno u prirodi.
Financijsku potporu zajedničkom izletu djece i roditelja dalo je Udruženje „Baranja“ iz Bilja u sklopu projekta Škola za roditelje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Školske 2009./2010.godine nastavili smo s radionicama za roditelje i učenike.
U nastavku projekta sudjeluju učenici i roditelji 3.b odjela s učiteljicom Majom Husar i pedagoginjom Vlatkom Hmelik.
19.siječnja 2010.godine održana je radionica za roditelje na temu:
CILJ: osvijestiti problem zaposlenih roditelja zbog nedostatka vremena za odgoj djeteta, uočiti potrebu djeteta za kvalitetno provedeno vrijeme s roditeljima, uočavanje ponašanja djeteta, uočavanje mogućih problema i posljedica u kasnijim fazama života, upoznavanje sebe, svojih potreba, preuzimanje odgovornosti za svoje ponašanje
2.veljače 2010.godine održana je 2.radionica za roditelje, na temu:
CILJ:osvijestiti u kolikoj smo mjeri naučili svoje dijete odgovornosti, prepoznavati odgovorna ponašanja, pravilno reagirati i djelovati kod neodgovornog ponašanja djeteta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
16.veljače 2010.godine održana je 3.radionica za roditelje, na temu:
CILJ: upoznavanje s djelotvornim i nedjelotvornim ponašanjima roditelja u odgoju djece, uočavanje problema u ponašanju djeteta, razmjena iskustava roditelja
|
|
|
|
|
|
Radionice je realizirala pedagoginja škole, Vlatka Hmelik, dipl.pedagog