Izborna nastava za učenike od 1. do 8. razreda
NOSITELJ:
CILJ:
Sustavno i što cjelovitije, dijeloški i ekumenski vrlo otvoreno upoznavanje katoličke vjere u svim njezinim bitnim dimenzijama.
Sustavno i skladno teološko-ekleziološko i antropološko-pedagoško povezivanje Božje objave i tradicije Crkve s iskustvom vjeroučenika.
Senzibilizirati učenike za religioznu dimenziju koja prožima i nadilazi sve dimenzije čovjekova bića, tj. razvijati kod učenika osjetljivost za otvorenost prema transcedenciji u najširem smislu, te za njegovu otvorenost i njegov odnos prema Bogu što dolazi do izražaja i u čovjekovu spoznavanju, doživljavanju i njegovu djelovanju.
Osposobljavati učenike za postavljane pitanja o cjelini i najdubljem smislu čovjekova života i svijeta, te za odgovaranje na pitanja u svjetlu poruke i iskustva kršćanske vjere.
Pomoći učenicima u odgovornom, kvalitetnom i kreativnom oblikovanju vlastitog, pojedinačnog i zajedničkog općeljudskog i vjerničkog života u odnosu prema sebi, drugima, društvu i svijetu općenito, te na poseban način prema Bogu.
NAMJENA:
Otkriti tragove najdubljeg smisla čovjekova života.
Izgraditi otvorenost prema transcendenciji, ljudskoj krhkosti i veličini Božje vječnosti.
Izgraditi i ostvariti zrelu ljudsku i vjerničku osobnost u svim dimenzijama čovjekova života: tjelesnoj, duševnoj i duhovnoj razini.
NAČIN REALIZACIJE:
analiza biblijskih i drugih tekstova
razgovor, debate,
izrada pps,
likovne, kreativne radionice,
igra asocijacije,promišljanja i pronalaženja
analiza fotografija,
korištenje raznovrsnih medija komunikacije,
izrada panoa i mentalnih mapa,
kvizovi znanja,
grupni i individualni rad,
prigodno obilježavanje crkvenih i državnih blagdana i praznika
učionička i izvanučionička nastava, integrirni dani
Kurikulumsko područje |
Jezično-komunikacijsko područje IZBORNA NASTAVA NJEMAČKOGA JEZIKA |
|
I. – III. ciklus ( 4. – 8. r. ) |
|
Učenje njemačkog jezika glavni je cilj izborne |
|
Cilj je poštivanje pravopisne norme, pravilno |
|
- učenici će steći potrebne razine slušanja, - naučiti jezikom usmeno i pisano izraziti svoje misli, |
|
|
|
Izborna nastava 2 sata tjedno, 70 sati godišnje |
|
učenici 4. – 8. r. , učiteljica Nina Majnarić Mirković |
|
- čitaju, pišu, govore, slušaju, pišu domaće uratke, - međusobno surađuju, grupno i u paru |
|
- učiteljica sastavlja plan i program izborne nastave, - vodi liste praćenja, napredovanja učenika
|
|
2 sata tjedno, 70 sati godišnje; od rujna 2018. do lipnja 2019. |
|
MT škole |
|
|
|
praćenje je kontinuirano, na redovnoj nastavi |
|
učiteljica njemačkog jezika, Nina Majnarić Mirković |
1. Ciklus (razred)
|
III. ciklus (7. i 8. razred) |
2. Cilj
|
Učenici će biti osposobljeni za uporabu računala, Razviti će algoritamski način razmišljanja, steći |
3. Obrazloženje cilja (povezan s potrebama, interesima učenika i vrijednostima ŠK)
|
Za život u suvremenom svijetu važno je poznavanje informacijsko-komunikacijske tehnologije, |
4. Očekivani
|
- objasniti moguće primjene računala - nabrojiti dijelove strojne opreme računala i - razlikovati vrste datoteka i obavljati osnovne - koristiti se alatima programa za crtanje - oblikovati tekst programom za rad s tekstom - odgovorno i sigurno koristiti usluge Interneta - snimati i obraditi zvučne i videozapise - izraditi i urediti prezentacije - koristiti se alatima programa za izradu - koristiti se alatima programa za izradu - stvoriti i urediti mrežnu stranicu - koristiti naredbe programskog jezika za |
5. Način realizacije: |
|
|
|
|
|
|
razgovor o nastavnom sadržaju, samostalan |
|
izlaganje gradiva, demonstracija rada na računalu, |
|
2 sata tjedno, 70 sati godišnje |
6. Potrebni resursi
|
informatička učionica s dovoljnim brojem |
|
- neujednačenost računalne opreme |
7. Način praćenja i provjere ishoda i postignuća
|
kontinuirano individualno praćenje napretka |
8. Odgovorne osobe |
Nina Majnarić Mirković, učiteljica informatike |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |