preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bol" Split

Login
POPIS UDŽBENIKA 2024./2025.
Priloženi dokumenti:
Popis udzbenika 2024.-2025..xlsx

NAŠA ŠKOLA

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=dkzl6Rer1nQ

 

   Kako razgovarati s djecom i mladima

 

 

UPISI U SREDNJU ŠKOLU

POPIS UDŽBENIKA

POPIS UDŽBENIKA ZA

2022./23.školsku godinu 

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

KORISNO

 

_______________________

_______________________

______________________


______________________

______________________

 

_______________________

 

________________________

 

 

OFFICE 365

Dokumenti za prikaz
E-DNEVNIK

       

       

EDIT CodeSchool

Školski list "Friž"

 

 

EKO ŠKOLA

    
    Naša škola je i dio
    međunarodnog projekta
    Eko-škola.
    Međunarodne Eko- škole
    su program osmišljen za provedbu
    smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.

 

http://ettaedu.azoo.hr/

 

KNJIŽEVNIK MOG ZAVIČAJA 2

Voditelj: Danijela Maurac

Razred: 2.b

Projekt je bio namijenjen različitim dobnim skupinama. Sudionici u projektu upoznali su život, rad i stvaralaštvo književnika koji je povezan sa zavičajem u kojem učenik živi, primjereno dobi. Spoznaje, uratke i stvaralačke aktivnosti podijelili su sa sudionicima projekta. Uporabom novih IKT-a stvarali su sadržaje i dijelili spoznaje i ideje, razvijali vještine i poticali kreativnost drugih.

Upoznali su život i rad, umjetničko stvaralaštvo književnika i njegovo kulturno značenje. Omogućeno im je stjecanje književnoga znanja, književne kulture i kulturnoga identiteta. Interpretirali su medijske sadržaje povezane sa stvaralaštvom književnika. Poticalo se čitanje iz užitka i potrebe, stjecali su čitateljske navike i kulture, razvijali su maštu i estetska mjerila vrednovanja. Poticao se osobni razvoj, razvoj estetskih kriterija, promišljanje o svijetu i sebi te razmjena stavova i mišljenja o pročitanom.
Pridonosilo se stjecanju kulturnoga iskustva učenika te uspješnosti njegove socijalizacije dijeljenjem vlastitih iskustava i spoznavanjem iskustava drugih.
Razvijale su se digitalne kompetencije svih sudionika projekta.

Zainteresirane partnerske ustanove i škole, koje se prijave u projekt, ostvarile su sljedeće zadatke od listopada 2020. do lipnja 2021.:

1. istražiti život književnika, njegovo stvaralaštvo i kulturno značenje u zavičaju i široj zajednici
2. stvarati sadržaje u skladu s opisom i ciljevima projekta
3. razmijeniti sadržaje s partnerskim školama uključenima u projekt
4. koristit će digitalne alate u stvaranju sadržaja
5. postaviti opis i rezultate provedenih aktivnosti, sadržaje i uratke na svoju stranicu eTwinning projekta

Učenici su aktivni sudionici, interpretirali su i povezivali sadržaje, stvarali nove kreativne sadržaje kroz različito osmišljene aktivnosti i stjecali naviku i potrebu za čitanjem. Razvijali su kritičko mišljenje i literarni ukus, vještine suradničkoga učenja, sposobnost prihvaćanja odgovornosti i rješavanja problema, sposobnost javnoga nastupa i kritičku procjenu društvenih i vlastitih vrijednosti.
Samoinicijativno su predlagati teme i oblike rada, samostalno i samopouzdano iznosili vlastite ideje i stavove. Primjereno i odgovorno koristili informacije, njihovo pronalaženje, razumijevanje i kritičko vrednovanje u digitalnom okružju. Učenici i učitelji su upoznali digitalne alate za stvaranje sadržaja.

Osmislili smo plakat.

U Mjesecu hrvatske knjige smo upoznali pisce našeg zavičaja. 

 

Odlučili smo na eTwinning portalu predstaviti splitsku književnicu Jelenu Pervan.

 

Izradili smo digitalnu slikovnicu Mrljek i Prljek slave fujkasti rođendan

Kako nam je bilo, možete vidjeti na videu.

ŽELJKA HORVAT-VUKELJA

Iako Željka Horvat -Vukelja nije književnica iz našeg zavičaja, odlučili smo podijeliti našu slikovnicu s vama.Učenici su nakon pročitane lektire, zajedno osmislili digitalnu slikovnicu Hrabrica, Željke Horvat-Vukelja. Na ovaj su način sudjelovali u projektu Školske knjige „Ispiši stranice koje pomiču granice“.

https://www.skolskiportal.hr/sadrzaj/ucitelji-stvaraju/online-hrabrica/

Diseminirali smo projekt na ŽSVu knjižničara Splitsko-dalmatinske županije.

 

VLADIMIR NAZOR

Upoznali smo se s likom i djelovanjem Vladimira Nazora i pročitali Velog Jožu za djecu. Učenici su zamislili tog gorostasa i ilustrirali ga.

TONČI PETRASOV MAROVIĆ

Ča triba govorit

Čitali smo pjesme , interpretiraliih i odlučili napraviti srip na temu pjesmice Šporki Roko.

 

Naučili smo napraviti strip u alatu StoryBoard. Radili smo digitalni strip Šporki Roko.

SUDJELOVALI SMO NA MANIFESTACIJI NOĆ KNJIGE

http://nocknjige.hr/program.php?program_id=6677

 

 

preskoči na navigaciju