AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
Voditelj: Danijela Maurac
Razred: 2.b
Projekt je bio namijenjen različitim dobnim skupinama. Sudionici u projektu upoznali su život, rad i stvaralaštvo književnika koji je povezan sa zavičajem u kojem učenik živi, primjereno dobi. Spoznaje, uratke i stvaralačke aktivnosti podijelili su sa sudionicima projekta. Uporabom novih IKT-a stvarali su sadržaje i dijelili spoznaje i ideje, razvijali vještine i poticali kreativnost drugih.
Upoznali su život i rad, umjetničko stvaralaštvo književnika i njegovo kulturno značenje. Omogućeno im je stjecanje književnoga znanja, književne kulture i kulturnoga identiteta. Interpretirali su medijske sadržaje povezane sa stvaralaštvom književnika. Poticalo se čitanje iz užitka i potrebe, stjecali su čitateljske navike i kulture, razvijali su maštu i estetska mjerila vrednovanja. Poticao se osobni razvoj, razvoj estetskih kriterija, promišljanje o svijetu i sebi te razmjena stavova i mišljenja o pročitanom.
Pridonosilo se stjecanju kulturnoga iskustva učenika te uspješnosti njegove socijalizacije dijeljenjem vlastitih iskustava i spoznavanjem iskustava drugih.
Razvijale su se digitalne kompetencije svih sudionika projekta.
Zainteresirane partnerske ustanove i škole, koje se prijave u projekt, ostvarile su sljedeće zadatke od listopada 2020. do lipnja 2021.:
1. istražiti život književnika, njegovo stvaralaštvo i kulturno značenje u zavičaju i široj zajednici
2. stvarati sadržaje u skladu s opisom i ciljevima projekta
3. razmijeniti sadržaje s partnerskim školama uključenima u projekt
4. koristit će digitalne alate u stvaranju sadržaja
5. postaviti opis i rezultate provedenih aktivnosti, sadržaje i uratke na svoju stranicu eTwinning projekta
Učenici su aktivni sudionici, interpretirali su i povezivali sadržaje, stvarali nove kreativne sadržaje kroz različito osmišljene aktivnosti i stjecali naviku i potrebu za čitanjem. Razvijali su kritičko mišljenje i literarni ukus, vještine suradničkoga učenja, sposobnost prihvaćanja odgovornosti i rješavanja problema, sposobnost javnoga nastupa i kritičku procjenu društvenih i vlastitih vrijednosti.
Samoinicijativno su predlagati teme i oblike rada, samostalno i samopouzdano iznosili vlastite ideje i stavove. Primjereno i odgovorno koristili informacije, njihovo pronalaženje, razumijevanje i kritičko vrednovanje u digitalnom okružju. Učenici i učitelji su upoznali digitalne alate za stvaranje sadržaja.
Osmislili smo plakat.
U Mjesecu hrvatske knjige smo upoznali pisce našeg zavičaja.
Odlučili smo na eTwinning portalu predstaviti splitsku književnicu Jelenu Pervan.
Izradili smo digitalnu slikovnicu Mrljek i Prljek slave fujkasti rođendan
Kako nam je bilo, možete vidjeti na videu.
ŽELJKA HORVAT-VUKELJA
Iako Željka Horvat -Vukelja nije književnica iz našeg zavičaja, odlučili smo podijeliti našu slikovnicu s vama.Učenici su nakon pročitane lektire, zajedno osmislili digitalnu slikovnicu Hrabrica, Željke Horvat-Vukelja. Na ovaj su način sudjelovali u projektu Školske knjige „Ispiši stranice koje pomiču granice“.
https://www.skolskiportal.hr/sadrzaj/ucitelji-stvaraju/online-hrabrica/
Diseminirali smo projekt na ŽSVu knjižničara Splitsko-dalmatinske županije.
VLADIMIR NAZOR
Upoznali smo se s likom i djelovanjem Vladimira Nazora i pročitali Velog Jožu za djecu. Učenici su zamislili tog gorostasa i ilustrirali ga.
TONČI PETRASOV MAROVIĆ
Čitali smo pjesme , interpretiraliih i odlučili napraviti srip na temu pjesmice Šporki Roko.
Naučili smo napraviti strip u alatu StoryBoard. Radili smo digitalni strip Šporki Roko.
SUDJELOVALI SMO NA MANIFESTACIJI NOĆ KNJIGE
http://nocknjige.hr/program.php?program_id=6677