Projekt „Čitamo, mi u obitelji, svi“
Autor: Anđelko Rudeš, 10. 6. 2016.
Ove se školske godine naša škola uključila u projekt pod nazivom Čitamo, mi u obitelji, svi. Projekt je osmišljen po načelu „putovanja“ knjižnične naprtnjače od jednog do drugog učenika 3.-ih razreda. U njoj se nalazi osam zanimljivih knjiga iz različitih područja.
Svakog je petka jedan učenik nosio knjižničnu naprtnjaču kući, gdje je naprtnjača „gostovala“ pet dana. Roditelji i djeca odredili su si vrijeme za čitanje, nakon čega su svoje dojmove o pročitanom zapisali u bilježnicu. Peti je dan učenik vratio naprtnjaču u školu i prezentirao svom razredu. U ovaj su projekt bili uključeni učenici 3.b razreda. Cilj projekta je poticanje učenika da zajedničkim čitanjem knjiga lakše usvajaju tehniku čitanja i razvijaju estetsko uživanje u čitanju. Izdvojit ćemo nekoliko dojmova učenika 3. b razreda, uz svoje dojmove učenici su napisali i nekoliko pjesmama, koje ćemo također izdvojiti:
Dubravka Babić
Knjige koje sam dobila u školi za obiteljsko čitanje, mojoj su se obitelji jako svidjele. Mome se tati svidjela knjiga „Upoznaj prirodne ljepote Hrvatske“, mami „Vježbe za emocionalnu inteligenciju“, a meni „77 kuhinjskih pokusa“. Jedan je dan došla i susjeda na kavu pa je i ona čitala, potom je povela i svoju unuku koja je čitala knjigu“ Kastor peče kolač“ i jako joj se svidjela. Napravila sam pokus od svijeće i balona pa je balon puknuo. Zato preporučujem i ostalim učenicima da i njihovi roditelji uzmu ove knjige i pročitaju, jer su zaista zanimljive. Svaka knjiga ima svoje lijepe sadržaje u kojima se može nešto saznati, što dosada nismo znali.
Luka Ilić
Jedva sam dočekao da ruksak dođe u moju obitelj. Ja sam uzeo „Kastor peče kolač“, tata je uzeo „Vježbe za emocionalnu inteligenciju“. Mama je uzela „Prirodne ljepote Hrvatske“. Moj brat Ivan je uzeo „Palac Sim, palacTam“. Svi smo uživali u zajedničkom čitanju. Sutra smo se opet skupili i zajedno uživali u čitanju knjiga. Puno toga smo naučili. Nacionalne parkove i njihove draži te kakve životinje prebivaju u njima, kakvih ima biljaka. Napravili smo pokus Magla u boci. Baš je bilo zanimljivo.
Tata Ivica: Želio bih pohvaliti ovaj projekt zajedničkog čitanja. Baš mi je bilo zanimljivo čitati sa svojom obitelji.
Gabrijel Ivanković
Dobio sam naprtnjaču sa knjigama, donio sam kući i pokazao mojoj obitelji. Mama je odmah uzela knjigu „Vježbe za razvoj emocionalne inteligencije“, tata je uzeo knjigu „Trava i korov“, brat je uzeo knjigu „Upoznaj prirodne ljepote Hrvatske“, a ja sam „Klekovačke vještice“. Knjige su nam se jako svidjele, zajedno smo čitali svaki dan predvečer budući da smo tada svi bili kod kuće. Bio sam jako sretan zato što smo zajedno provodili vrijeme i knjige su nam bile zanimljive. Jedni drugima smo prepričavali što smo pročitali. Sretni smo što je naprtnjača s knjigama bila kod nas i voljeli bi to ponoviti.
Ej ruksaku plave boje
jako si zanimljiv i
sva te djeca vole
U tebi su knjige raznolikih tema
tako da s tobom brige nema. (Mate Filajdić)
Oj ruksaku ti si plave boje,
kao nebo iznad kuće moje.
Knjige nosiš koje su nam teške,
ali zato čitamo bez greške.
Ruksaku na leđima mojim,
idem u školu i polako dane brojim. (Dubravka Babić)
U petak donijela sam plavu torbu
i spustila je baš u svoju sobu.
Jedna po jedna iskakale su knjige
tada su počele moje slatke brige.
Ali uz pomoć obitelji moje
ovaj projekt učinio je svoje.
Sada vam ove knjige vraćam,
značenje obiteljskog čitanja shvaćam. (Vanna Štuc)
RASPORED ZVONA | |
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
3. | 9:50 - 10:35 |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:25 - 14:10 |
8. | 14:15 - 15:00 |
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Tisak |
Obrazovanje |
Za učenike |
Slavonski Brod |
> Službene stranice gr... |
> SB online |
> gradski internet por... |
> turistička zajednica... |
> plan grada |
> SB televizija |