Učenici 3.c razreda riješili su sto zadataka iz matematike,a oni s rješenjem 100 otkrili su nam konačno rješenje...SRETAN TI STOTI DAN ŠKOLE!!!
Pjevali su himnu projekta i smislili i napisali 100 imenica i 100 pridjeva za svaku imenicu.
Učenici 4.b razreda pod satom hrvatskoga jezika pisali su himnu projekta na hrvatskom jeziku i glagoljici. Pod satom razrednika pisali su 100 pozitivnih osobina jedni o drugima koje su su potom ukrašavali. Zajedno su, s učiteljicom, kronološki poredali 100 najvažnijih događaja u hrvatskoj povijesti. 
Učenici 3.a ,sa svojom učiteljicom Marinom Krijan imali su integrirani dan. Na satu hrvatskoga jezika smislili su i zapisali 100 riječi koje se nalaze u hrvatskom jeziku a u sebi sadrže i glasove S T O, sve su zapisali na plakat, potom su od tih riječi pisali priču ( Story). Na satu tjelesnog napravili su STO, svojim tijelima, potom napravili STO koraka, STO pokreta u vježbama oblikovanja te ubacili STO koševa. Na satu likovne kulture dizajnirali su okvir naočala u obliku broja 100. Bilo nam je zabavno i veselo!
2.c obiljezio 100.dan oblikovanjem broja 100 tijelima na tzk i naocalama u obliku broja 100.
GALERIJA