Vjeronauk
Autor: Tomo Biondić, 14. 1. 2011.
U nastavku su kriteriji ocjenjivanja za vjeronauk
KRITERIJI OCJENJIVANJA ZA VJERONAUK
ZNANJE
5 – učenik prilagođava pojmove na zadanu situaciju, upotpunjuje, rješava probleme, istražuje, razvrstava zadane pojmove, povezuje s ranije naučenim sadržajima
4 – vrednuje i kritički se odnosi prema činjenicama, procjenjuje valjanost ideja, ispravno formulira svoj stav u odnosu na zadanu temu
3 – raščlanjuje informacije, točno povezuje, podržava, generalizira, zaključuje, utvrđuje uzroke i posljedice
2 – učenik se prisjeća,definira, zna ponoviti, prepoznati, nabrojiti, poredati, ispričati zadane sadržaje, pojmove, činjenice
1 – učenik ne prepoznaje, ne definira pojmove i sadržaje, ne zna ponoviti zadano, ne može se prisjetiti
STVARALAČKO IZRAŽAVANJE
5 – učenik predlaže i stvara nove ideje, planira, skicira, povezuje, kombinira pojmove, slaže ih u cjelinu, prerađuje, formulira hipotezu, formulira i stvara svoj stav na temelju naučenog, uočava nove obrasce
4 – učenik uspoređuje, procjenjuje, vrednuje na temelju zadanog, objašnjava, sažima, preporučuje, razlikuje pojmove ideje na zadanu temu, podupire, zastupa mišljenje, procjenjuje valjanost ideja
3 – raščlanjuje informacije, analizira, uređuje, razvrstava pojmove, činjenice, informacije, povezuje, provjerava, razlikuje uzrok i posljedicu
2 – učenik shvaća, razumije, izražava svoje misli, imenuje, označava, nabraja, navodi primjer, sažeto se izražava, oskudan rječnik
1 – učenik nije shvatio zadanu temu, ne može ju opisati, razvrstati pojmove, činjenice, ne izražava svoje misli
KULTURA MEĐUSOBNOG KOMUNICIRANJA
5 – učenik pažljivo i bez prekidanja sluša učitelja i druge učenike, odgovorno se odnosi prema svojoj i tuđoj imovini, u komunikaciji koristi samo pristojne riječi, izvršava postavljene zadatke, na prikladan način traži pomoć, dobro je organiziran, brani svoje stavove, poštuje pravila ponašanja i kad nije pod kontrolom odrasle osobe, dijeli s drugima svoje stvari, preuzima odgovornost za svoje ponašanje, daje primjer drugima, koristi riječi: hvala, molim, oprosti, ispričavam se , izvoli, pažljiv prema drugima
4 – kontrolira svoje ponašanje kad je u blizini učitelja, na poticaj dijeli s drugima svoju stvari, s manjim prekidima sluša učitelja i učenike, zna se organizirati, rječnik pristojan, ponekad neprimjeren
3 – često prekida sudjelovanje u nastavi, slušanje učitelja i drugih, upotrebljava pristojan rječnik u prisutnosti učitelja, ne želi uvijek s drugima podijeliti svoje stvari, rijetko prihvaća odgovornost za svoje ponašanje
2 – većinom prekida učitelja i druge učenike u slušanju, radi aktivnosti koje sam želi a ne one koje su zadane, teško prihvaća odgovornost, rijetko dijeli stvari i pomaže drugima, rječnik ne može kontrolirati bez pomoći učitelja
1 – bavi se nekim svojim aktivnostima, ometa učenike, nekontrolirano se ponaša i razgovara s drugima, ne poštuje i ne uvažava druge, ne prihvaća odgovornost, koristi nepristojan rječnik
ZALAGANJE
5 – učenik izrazito sudjeluje u nastavi, redovito nosi pribor i piše zadaće
4 – često sudjeluje u nastavi, redovito nosi pribor, na poticaj piše zadaće
3 – nosi pribor, povremeno se uključuje u nastavu, povremeno napiše zadaću
2 – rijetko sudjeluje u nastavi i rijetko nosi pribor, rijetko piše zadaće
1 – teško ili nikako ne sudjeluje u nastavi i ne nosi pribor, ne piše zadaće
RASPORED ZVONA | |
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
3. | 9:50 - 10:35 |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:25 - 14:10 |
8. | 14:15 - 15:00 |
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Tisak |
Obrazovanje |
Za učenike |
Slavonski Brod |
> Službene stranice gr... |
> SB online |
> gradski internet por... |
> turistička zajednica... |
> plan grada |
> SB televizija |