Učenici, učitelji, roditelji i svi ostali koji ste se slučajno ili namjerno našli na ovoj stranici – lijep pozdrav!
Mi smo mali tim web novinara i naša je zadaća sakupljanje i objavljivanje najrazličitijih informacija o životu i radu naše škole i naših učenika. Raduje nas što i mi možemo pokazati što se događa u našoj sredini, na našim hodnicima, u našim školskim klupama, našem igralištu i što vam možemo predstaviti naš školski rad i život.
Trudimo se da ovu našu i vašu web stranicu učinimo što zanimljivijom i pružimo vam sve potrebne informacije!
Zato pozivamo sve učenike da se i oni aktivno uključe u izgradnju web stranice. Svi koji nam se žele pridružiti su dobrodošli!
Za suradnju na kreiranju web stranice naše škole još uvijek tražimo:
1. Novinare koji žele pisati vijesti, izvještavati sa školskih natjecanja i izleta ili pripremati ankete i intervjue.
2. Fotografe koji žele slikom popratiti sva zanimljiva događanja u školi.
3. I naravno - sve ostale s idejama kako upotpuniti i proširiti sadržaj ovog weba.
Komentare i prijedloge ili vašu vijest, sastav, pjesmu, prezentaciju ili sliku možete poslati na e-mail: osbt.novinari@gmail.com ili se javite nama ili voditeljici.
Zahvaljujemo se svim učenicima i učiteljima koji također na bilo koji način sudjeluju u stvaranju naše web stranice.
Srdačan pozdrav i ugodno "surfanje" želi Vam WEB TIM OŠ “Blaž Tadijanović“!
Rezultati ankete o Facebooku i učenju
Autor: Administrator , 28. 10. 2010.
Učenici naše škole (od 5. do 8. razreda) sudjelovali su prošli tjedan u anketi o Facebooku i učenju.
Zahvaljujemo svim učenicima koji su sudjelovali u anketi i, nadamo se, iskreno odgovorili na pitanja.
Do kakvih smo rezultata došli, možete pogledati u nastavku.
Web - novinari
Cilj ankete je bio usporediti koliko slobodnog vremena učenici provode učeći, a koliko na Facebooku.
Budući da u našim razrednim odjelima ima prosječno 25 učenika, kao uzorak je izabrano 5 učenika (tj. 1/5 ili 20%) svakog razrednog odjela tj. ukupno 80 učenika.
Učenici su anonimno odgovarali na sljedeća 2 pitanja:
1. Koliko vremena dnevno provodiš na Facebooku-u?
a) manje od 1 sata
b) od 1 do 2 sata
c) više od 2 sata
d) ne zanima me Facebook
2. Koliko vremena dnevno učiš i pišeš zadaću?
a) manje od 1 sata
b) od 1 do 2 sata
c) više od 2 sata
d ) ne zanima me učenje i škola
Anketne listove su prikupili:
- za prvu smjenu: Anita Andrić i Katarina Cvjetković
- za drugu smjenu: Monika Opačak i Tamara Kovač
Anketne listove su statistički obradili:
- za 8. razred – Sanja Ružić
- za 7. razred – Klara Jurković i Mihaela Župan
- za 6. razred – Marijeta Petrović i Matej Plivelić
- za 5. razred – Adam Glavaš i Tomislav Jelić
REZULTATI ANKETE:
Rezultati ankete:
- Anketa je pokazala da je Facebook najzanimljiviji učenicima 7. razreda naše škole, a najmanje zanimljiv učenicima 5. razreda.
- Najviše vremena na Facebooku provode osmaši (40% njih više od 2 sata dnevno) dok je i najveći postotak osmaša odgovorilo da i uče također više od 2 sata dnevno.
- Prema anketi, učenje i škola najmanje zanima učenike 5. razreda (15%).
- 20% učenika 7. i 8. razreda uče premalo – manje od 1 sat dnevno, dok učenici 5. i 6. razreda u najvećem postotku uče od 1 do 2 sata.
- Ukupno gledano (svi razredi): 25% učenika naše škole ne zanima Facebook, dok 7.5% učenika ne zanima škola. Ipak, 22.5% učenika premalo uči...
Nešto kao zaključak...
Većina učenika naše škole koristi Facebook, ali u razumnim granicama. Ipak, možda bi ipak trebali malo više učiti ...
RASPORED ZVONA | |
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
3. | 9:50 - 10:35 |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:25 - 14:10 |
8. | 14:15 - 15:00 |
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Tisak |
Obrazovanje |
Za učenike |
Slavonski Brod |
> Službene stranice gr... |
> SB online |
> gradski internet por... |
> turistička zajednica... |
> plan grada |
> SB televizija |