Jedan od ciljeva našeg ovogodišnjeg projekta je unaprjeđenje nastave stranih jezika te se trudimo ići ukorak s vremenom u kojem živimo pritom pazeći na sve prednosti, ali i zamke, koje donose suvremene tehnologije. Aida Kuljiš, profesorica engleskog i talijanskog jezika, pohađa tečaj o umjetnoj inteligenciji u nastavi: AI Ethics and Bias: Diversity, Inclusion and Representation in AI Tools.
Obzirom da smo osvijestili i sve veće potrebe naše škole za unaprjeđenje inkluzivnog pristupa, a u svrhu ostvarivanja našeg cilja o pozitivnom i poticajnom školskom okruženju, učiteljica Nina Ivin, učiteljica razredne nastave pohađa tečaj o korištenju umjetničkog pristupa u radu s učenicima: Art as Therapy: Self- Expression and Special Needs in Art Education. Prednosti umjetničke terapije za djecu uključuju: pomaganje djeci da lakše izraze svoje emocije, da bolje razumiju sebe te da se lakše nose s teškim situacijama. Umjetničko izražavanje djeluje opuštajuće te se može integrirati u sve nastavne sadržaje.
Nataša Gaščić Đurkan, profesorica hrvatskog jezika, pohađa tečaj Classroom Management u svrhu unaprjeđenja jedne od važnijih vještina suvremenog učitelja pred kojim su svakim danom sve veći izazovi koje donosi rad s djecom. Neki od njih su: stvoriti organizirano i svrsishodno okruženje za nastavnika i učenike, stvoriti prilike za osobni rast svakog učenika, nositi se sa sve većim odgojno-obrazovnim izazovima, pobrinuti se da učenici budu usredotočeni i motivirani te stvoriti uključivo okruženje.
Svi tečajevi se održavaju u Firenzi u organizaciji Europass Teacher Academy.