«CIVITAS, ZNANSTVENICI I MEDIJI PROTIV NASILJA»
Projekt se realizira:
*Provedbom edukativne radionice/predavanja te razgovorom znanstvenika s učenicima u školi i stručnim timom iz škole
*Edukativnim predavanjem s temama koje obuhvaćaju medijsku pismenost - upoznavanje učenika s ulogom, identifikacijom i važnošću razumijevanja medija kao važnog segmenta zdravog odrastanja
*Posjetom grupe učenika znanstvenim institutima u cilju približavanja rada znanstvenika.
Docent dr. sc. Mario Vukšić: iz Hrvatskog instituta za istraživanje mozga (HIIM) Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Teme:
*Važnost ambicije, učenja, kontinuiteta rada za uspjeh u znanosti i životu općenito.
*Ozbiljnost i stav prema vrijednostima gradi se od ranih godina odrastanja
*Kako dolazi do znanstvenih otkrića (proces istraživanja, odabir suradnika, edukacija mladih)?
*Odnos prema znanosti u Hrvatskoj, sustav školovanja, mogućnosti nagrađivanja.
*Razgovori s učenicima, novinarima, utjecaj medija na širenje pozitivnoga ozračja.
Metode rada:
Predavanje- interaktivni pristup, razgovor, intervju.
Udruga Civitas Zagreb provodila je u O.Š. Bukovac , unutar projekta «Civitas, znanstvenici i mediji» edukativna medijska predavanja/radionice, sljedeće tematike:
*«Odmak od nasilja i destrukcije»
*«Mediji i njihov utjecaj na zdravo odrastanje djece i mladih»
*«Značajke rada na usvajanju vještina što pravilnije raščlambe medijskih sadržaja»
* «Reklame i virtualnost medijskog svijeta»
Edukativno predavanja pripremio je stručni tim Civitasa:
novinari: dr. sc. Nada Rotar Zgrabljić, mr.sc. Domagoj Kolar, Maja Šopar, Zvjezdana Stančić, Nikolina Dragošević.
Pedagog Nina Cesarec i Ivana Mioč prof. filoz.
Moderna škola traži modernog učitelja pred kojim stoji širok raspon zadataka što ih treba realizirati; to su:novi nastavni sadržaji,nove nastavne strategije,primjena raznovrsnih izvora znanja,osposobljavanje učenika za cjeloživotno obrazovanje
Uloge učitelja su determinirajuće, što znači da je učitelj sve više:organizator i redatelj nastavnog procesa;analitičar svog i učenikovog rada;graditelj suradničkih odnosa;kreator stvaralačkog izražavanja učenika; racionalizator, inicijator i istraživač;tražitelj i davatelj informacija;programer, mentor, koordinator.
Motivacija učenika za odgojnu i obrazovnu aktivnost postignuta je upravo na Civitasovim edukativnim radionicama koji su obogatile učiteljev rad te su doprinijele biološkom, medicinskom te pedagoško-psihološkom rastu i razvoju mlade ličnosti.
Radionice djeluju na stavove, te prvenstveno motiviraju učenike na daljnje istraživanje. Putem radionica učenici uočavaju koliko je znanje važno za njihov uspjeh,poruku koju su učenici dobili možemo sažeti na: spoznaju što se može i naučiti kako to postići. Nadamo se nastavku ovog izuzetno edukativnog projekta i sudjelovanju naše škole u njemu.
http://www.civitas.hr
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
21 OS Bukovac Zagreb-GPP 2023-24..pdf
21 OS Bukovac Zagreb Kurikulum 2023-24.pdf