preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 
Obavijest, zaštita osobnih podataka

 

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Dalj postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 1. 2012.

Ukupno: 326156
Dobrodošli u naše Dvorište :)

Oboji smeđe i sivo u veselo i živo

Lije kiša ovih dana uporno i dosadno, ali ne daju joj se naši mladi, novopečeni volonteri. Bacili su se na bojenje školske ograde pa tirkiznom, plavom, crvenom i zlatnom bojom pokušavaju odagnati oblake i sivilo. Za sada je obojen veći dio ograde pred školom. Osmaši se trude iz petnih žila dovršiti ovaj zadatak i ostaviti svoj volonterski trag prije odlaska u srednju školu. Međutim, nema mjesta brigama; imaju spretne i sposobne nasljednike među učenicima petog, šestog i sedmog razreda koji spremno uzimaju kistove u ruke i obavljaju posao bojenja kao pravi stručnjaci. Nije lako ostajati dva-tri sata nakon nastave i još raditi, to je jasno. No, znaju naši učenici da su svrha i cilj njihovog volonterskog rada puno viši i značajniji od umora ili neugode zamrljanih prstiju.
 

 

 

"Volonteri nisu plaćeni ne zato što su bezvrijedni, već zato što su neprocjenjivi"

Volonterski smo program pokrenuli kako bismo unaprijedili i obogatili život zajednice u kojoj škola djeluje i kako bismo suradnjom i zajedničkim projektima osnažili osjećaj pripadnosti zajednici.  Volontiranjem želimo utjecati na razvoj samopoštovanja kod učenika, na razvijanje novih socijalnih kontakata i smanjivanje osjećaja usamljenosti ili nepripadanja. Također, kroz volontiranje i kroz odgoj za volontiranje mlade osobe mogu osnažiti svoj identitet i pronaći svoje mjesto u društvu, ojačati svoje samopouzdanje.

 

Naziv našega volonterskoga kluba je DVORIŠTE – to je akronim ključnih riječi - uz Dunav volonteri organizirano rade i šire tragove ekologije. Osim toga, naravno, svatko želi lijepo dvorište u kojemu se može igrati, družiti, ali dvorište treba i održavati. To je bila misao vodilja.

Cilj je našega kluba i rada s učenicima, roditeljima i predstavnicima lokalne zajednice odgojiti cjelovite, humane i socijalno osjetljive osobe, ­ njegovati humanitarni i volonterski rad, razvijati i unaprjeđivati humane vrijednosti u zajednici, razvijati osjećaj za socijalnu odgovornost  s naglaskom na aktivno sudjelovanje i učenje kroz neposredna iskustva.

Te ciljeve nastojimo provesti kroz aktivnosti:

  • sadnja sadnica stabala uz školsko sportsko igralište
  • bojanje školske ograde
  • sudjelovanje u akciji Zelena čistka
  • pružanje ruke prijateljstva prijateljima s potresom pogođenoga područja u OŠ ‘I. G. Kovačić’ u Gori.

   

 

U Volonterski je klub uključeno 50-ak učenika viših razreda naše škole koji u volonterskim aktivnostima, u skladu s epidemiološkim mjerama, sudjeluju unutar svoje razredne skupine. Na žalost, pridržavanje epidemioloških mjera uvjetovalo je da ne uspijevamo ostvariti jedan od ciljeva osnutka volonterskoga kluba, a to je – razvijanje duha zajedništva neposrednom suradnjom u akcijama, upoznavanje novih prijatelja iz drugih razrednih odjela i povezivanje učenika različite dobi i iz različitih sredina. Međutim, osjećaj zadovoljstva i zajedništva će, nesumnjivo, rasti i raste gledajući rezultate zajedničkoga rada i truda.

Volonterski klub ima podršku lokalne zajednice i u volonterske aktivnosti su uključene lokalne institucije i udruge kao što su Općina Erdut, Komunalno poduzeće Čvorkovac, Poduzetničko-razvojni centar Općine Erdut, Udruge Zajedno za zajednicu i Centar za mlade Dalj, Srednja škola Dalj, Dobrovoljno vatrogasno društvo Erdut, Mjesni odbor Aljmaš, predstavnici roditelja učenika naše škole (predstavnici roditelja u Školskom odboru i Vijeću roditelja), Erdutska vinarija i drugi lokalni poduzetnici. S predstavnicima lokalne zajednice te Zakladom 'Slagalica' održali smo online sastanak i svi su izrazili podršku ideji osnutka volonterskoga kluba u OŠ Dalj i predložili načine svojega sudjelovanja.

 

 

Daniela Maršalek, koordinatorica Volonterskog kluba DVORIŠTE u OŠ Dalj 

Od kada smo počeli spominjati volontiranje i volonterski klub u našoj školi imamo, zapravo, slatke muke – kako organizirati veliki broj učenika koji se javio za volontiranje. Sve se, naravno, još više zakompliciralo nastupanjem epidemioloških mjera, nastavom na daljinu i oprezom na svakom koraku. To nas je, zapravo, najviše omelo u vrlo ambicioznim planovima kojima smo krenuli u projekt osnutka volonterskoga kluba u školi. Ipak, pronašli smo način kako održati duh volontiranja, zajedništva i dobrote i u takvim uvjetima. Osmislili smo akcije i aktivnosti u kojima naši učenici sudjeluju unutar svojih razrednih skupina, a da, opet, ostvarimo ciljeve i postignemo ono što smo željeli – aktivno sudjelovati u unaprjeđenju života u našoj sredini i izgradnji duha zajedništva.

 

 

 

Lidija Prša Plazibat, članica volonterskog tima OŠ Dalj 

Pri prvim volonterskim susretima u našemu Dvorištu, učenici i učitelji bili su vođeni radoznalošću, željom za djelovanjem te sviješću o tome da je volontiranje nešto pozitivno. No, bez obzira na edukacije, radionice i razgovore, u zraku je i dalje visio poneki upitnik, a izostalo je i smještanje volontiranja u širi kontekst.

Uslijedilo je razdoblje neizvjesnosti, izolacija svih vrsta i preslagivanja prioriteta pa je i naše Dvorište ostalo pomalo zapušteno. Međutim, upravo takva, globalno nepovoljna situacija, utjecala je na ključnu spoznaju vezanu za volontiranje, a to je orijentiranost na zajednicu. Ono što smo ranije učili u teoriji, sada se nametnulo samo po sebi jer je, s jenjavanjem epidemije, jačala svijest o upućenosti na druge i želja za suradnjom. Krenuli smo dovršavati svoje volonterske aktivnosti, ali pri tom spontano uključujući mnoge članove naše općinske zajednice.

Učenici željni volontiranja sada su spremni kao zapete puške, željno se iščekuje sadnja drveća i bojenje ograde, za učenike-partnere iz Gore rade se kutije iznenađenja sve u šesnaest, planiraju se palačinke, sokovi, slastice i kave… Može se, stoga, reći, da je naše  Dvorište i prije proljetnog čišćenja i pospremanja doživjelo preobrazbu.

 

Nataša Barać, 7. razred       

Za mene je volontiranje dobrovoljna akcija koja pomaže ljudima, ali i životinjama. Drago mi je kada ljudi sudjeluju u takvim akcijama u kojima mogu pokazati da vole pomagati drugima i da im je stalo do drugih ljudi. Voljela bih sudjelovati u više volonterskih akcija i žao mi je što je korona puno toga zaustavila i odgodila.

 

 

 

 

 

Nikolina Barišić, 7. razred 

Mislim da je volontiranje dobrovoljno ulaganje vremena, truda i znanja kojim se obavlja neka usluga za dobrobit neke osobe. Volim pomagati drugima i drago mi je kada usrećim neku osobu. Volonter je osoba koja dobrovoljno pomaže i koja ne očekuje ništa zauzvrat. Ljudi su sretni kada im netko pomogne, učini nešto za njih. Sreću čine male stvari. Lijepo je biti volonter, volontiranje nas ispunjava, usrećuje, tako stvaramo nova znanja i vještine.

 

 

Barbara Kuna, 6. razred    

Čim su nas nastavnici pozvali na volontiranje, javila sam se. Inače volim sudjelovati u svim aktivnostima, volim upoznavati nove prijatelje i nekim zajedničkim trudom napraviti nešto lijepo i dobro za druge ljude. Volontiranjem možemo učiniti puno lijepih djela. Voljela bih da naš volonterski klub promijeni našu školu tako da dobijemo više mjesta i prilika za druženje.

 

 

Lana Mandić, 6. razred  

Najradije bih pomagala starijim osobama, onima koji se teško kreću i kojima treba pomoć nešto donijeti, dodati ili popričati s njima. Volontiranje je pojam koji često čujemo, ali možda ne znamo baš točno što znači. Naučili smo da volontiranje traži vrijeme, trud i neko znanje, a da tako pomažemo nekome koga možda baš i ne poznajemo.

 

 

 

Ognjen Čalošević, 6. razred 

Volontiranje je odlično! To je nešto za što ne dobiješ materijalnu nagradu, ali imaš dobar osjećaj jer znaš da si nekom pomogao. Više bi ljudi trebalo volontirati jer tako nekomu pomognu. A pomoć uvijek netko treba.

 

Una Panišić, 6. razred  

Za mene je volontiranje pomaganje nekom drugom bez naknade. Često sam pomagala starijim ljudima, npr. u vrtu i trgovini. U budućnosti bih kao volonter htjela šetati pse jer ih jako volim. Voljela bih, također, upoznati neke volontere svojih godina. Kada porastem želim volontirati, svejedno mi je gdje, samo da pomognem nekome. Kada volontiram, osjećam se ispunjena srećom jer sam nekom pomogla.

Sara Vidić, 6. razred  

Volontiranje je jedna dobra stvar. Kada vidim da nekome treba pomoći, uvijek se ponudim, zato sudjelujem i u školskom volonterskom klubu. Žao mi je što nismo sve mogli napraviti kako je planirano zbog korone, ali sigurno će već sljedeće godine sve biti puno bolje. U budućnosti bih voljela volontirati u bolnici u Turskoj. Kada nekome pomognem, ne tražim ništa zauzvrat.

Ilinka Klajić, 6. razred 

Volontirati znači pomagati nemoćnijima od nas. Kada nekome pomognem, budem sretna i cijeli dan mislim na to. Kada odrastem voljela bih napraviti organizaciju za pomaganje djeci u Africi ili bih volontirala u 'Dokkici' u Osijeku. Voljela bih da svi ljudi budi dobri i da ne zezaju one koji su slabiji ili drukčiji od njih.

Marko Mihaljević, 8. razred 

Volontiranje je nešto što mi donosi sreću. Samo znajući da sam pomogao na bilo koji način, makar i najmanji, donosi mi osmijeh na lice. Mislim da bi viši ljudi trebalo volontirati, za druge, za okoliš pa čak i za samog sebe. Ljudi trebaju okoliš za život i bez njega nema ni nas. Usrećuje me to što znam da pomažem toj svrsi.

 

 

 

Ivano Mihaljević, 8. razred 

Za mene volontiranje je nešto posebno jer posao radimo za novac, a volontiramo za dobro drugih, nas i našeg planeta. Volonteri su nekad neophodni jer ljudi, koji žele nešto pokrenuti i pomoći, većinom nemaju dovoljno novca da plaćaju ljude. Volim volontirati jer volim pomagati i osjećam se dobro kad pomažem. Volontirati je puno važnije nego se čini jer nekad jako pomaže cijelom planetu i čovječanstvu, kao na primjer čišćenje oceana. Vjerujem da je moguće uz volontiranje preokrenuti cijelu situaciju s klimatskim promjenama na dobro.

 

 

Dora Horvatović, 8. razred 

Pridružila sam se grupi za volontiranje jer mislim da je važno imati ljude koji barem malo pomažu oko svega i onda nam je svima bolje.  Možda neki misle da je ono što volonteri rade uzalud, ali male stvari su najvažnije. Možda to nekima nije zanimljivo, ali meni i ostalim volonterima naše škole jest, a to je već puno.

Vanja Kovač, 8. razred 

Jako mi se svidjela radionica o volontiranju na kojoj smo bile na početku rada volonterskoga kluba u našoj školi. Na radionici smo dobili puno ideja za volontiranje. Bilo je zabavno ići u azil za napuštene pse. S nekoliko konzervi hrane i šetnjom razveselili smo pse i pomogli im, a to je u volontiranju najvažnije. Voljela bih da možemo odraditi još takvih aktivnosti. Sada kada je toplije vrijeme možemo urediti okoliš naše škole. Mogli bismo otići i do Dunava i očistiti smeće na obali. Tako bi nam svima bile ugodnije šetnje uz Dunav.

 

KRIZNO VOLONTIRANJE 

Na žalost, dobili smo priliku i sudjelovati u kriznom volontiranju. Naša se škola uključila u inicijativu upoznavanja i pomaganja prijateljima s područja pogođenog potresom oko Petrinje, Gline i Siska. U inicijativi preko Facebooka upoznali smo prijatelje iz OŠ 'I. G. Kovačić' u Gori, mjestu između Petrinje i Gline. Organizirali smo se, upoznali nove prijatelje preko videopoziva, osmislili Kutijice veselja kojima smo nastojali razveseliti sve učenike te škole. Svaki je razred osmislio način na koji će izraditi i ispuniti kutijice te smo ih, također uz pomoć volontera, odvezli u Petrinju i Goru i predali svojim novim prijateljima.

 

 

 

 

Novi prijatelji s potresom pogođenog područja

 

 

Na Facebooku je pokrenuta inicijativa 'Učitelji za učitelje Petrinje' koja povezuje 400 učitelja iz cijele Hrvatske i iz zemalja u okruženju s učiteljima i razredima  s područja pogođenog potresom.

Naša se škola uključila i sprijateljila s OŠ 'I. G. Kovačić' iz Gore, mjesta između Petrinje i Gline. Škola je to koja ima 96 učenika, a pohađaju je učenici iz Gore i susjednih mjesta: Donje Mokrice, Dumače, Glinska Poljana, Gornje Mokrice, Graberje, Nebojan, Novi Farkašić, Novo Selište, Novo Vratečko, Sibić, Slana, Srednje Morkice, Strašnik, Vratečko i Župić.

U školi se nastava za više razrede odvija online jer je školska zgrada oštećena u potresu i trenutačno nije za uporabu. Razredna nastava je, ipak, krenula 'uživo', ali su učenici gosti u jednoj školskoj zgradi u Petrinji.

Prvi kontakti su obavljeni i naš 6. b sprijateljio se s 5. a iz Gore i njihovom razrednicom Davorkom Lovrić Vlašić iz Petrinje s kojima su se i vidjeli putem videopoziva, razgovarali, izmijenjali iskustva iz online nastave i doznali što prijateljima iz Gore najviše nedostaje – prijatelji i druženje. Na pitanje što da im pošaljemo dobili smo odgovor – samo zagrljaj!

Projekt KOZMOS

Više o projektu KOZMOS možete pročitati ovdje.


Društvene mreže OŠ Dalj

Polasci autobusa za učenike putnike

 

_  _  _  _  _ 🚌


Način rada za stranke

 

Molimo stranke da svoje upite i zahtjeve Školi dostave prvenstveno putem e-pošte na adresu                  ured@os-dalj.skole.hr, ili kontaktiraju Školu na brojeve telefona:

ravnatelj 031/592-155, tajništvo 031/590-195.

Stranke pri dolasku u Školu trebaju pozvoniti na ulaznim vratima te pričekati upute zaposlenika.

 

adresa elektroničke pošte za primanje pismena:

ured@os-dalj.skole.hr

 


Biciklijada 💙

 

Prisjetimo se i jedne naše prošle biciklijade, 2020.! 🚲😄


Podsjetnik roditeljima

 

Poštovani roditelji, u slučaju pojave simptoma bilo kakve zarazne bolesti kod Vašeg djeteta, osobito koji upućuju na moguću zarazu COVID-19:

  • povišena tjelesna temperatura (pod pazuhom >37,2°C)
  • simptomi respiratorne bolesti - kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja
  • poremećaj osjeta njuha i okusa
  • gastrointestinalne smetnje (proljev, povraćanje i bol u trbuhu, posebno kod manje djece)

potrebno je dijete ostaviti kod kuće, te nazvati telefonom izabranog liječnika obiteljske medicine/pedijatra i razrednika Vašeg djeteta.

Roditelj može opravdati izostanak djeteta s nastave koji traje do tri radna dana.

Opravdanost izostanka s nastave, zbog zdravstvenih razloga, u trajanju duljem od tri radna dana uzastopno dokazuje se liječničkom potvrdom.


 ​


 


Upisi u srednju školu

Tražilica



Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Časopisi


Korisni linkovi

Savjetodavne linije





preskoči na navigaciju