Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ovo je e twining projekt u kojem sudjeluju učenici 6.c razreda pod mentorstvom učiteljice Leopoldine Vitković i učenici 1. c razreda pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković i knjižničarke Andree Dubaić Begić.
U projekt su uključeni učenici iz Hrvatske, Italije, Turske, Makedonije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Moldavije, Rumunjske, Poljske i Grčke.
Projekt će prikazati kućne ljubimce naših učenika. Dijelit će ideje o razlozima koji ih inspiriraju da imaju kućne ljubimce. Raspravljat će o vrstama kućnih ljubimaca koje imaju ili koje bi željeli imati i o načinu na koji brinu o njima. Naša ideja je omogućiti djeci da razmjenjuju priče o svojim kućnim ljubimcima: kako se zovu, kako izgledaju, što vole, kako učenici provode vrijeme sa svojim ljubimcima itd. Željeli bi da u u projektu djeca razgovaraju i o spašavanju životinja s ulice ili skloništa za životinje. Učenici različitih zemalja imat će priliku da se međusobno upoznaju, rade zajedno, razmjenjuju svoja razmišljanja i radove.
Cilj ovog projekta je da djeca školske dobi (6-11 godina) razmjene informacije o životinjama i kućnim ljubimcima. Djeca će crtati slike životinja, fotografirati ih ili snimati , pisati kratke sastavke o kućnim ljubimcima, postavljat slike i videozapise. Ovim projektom željeli bi razvijati svijest o važnosti poštivanja životinja i empatije prema životinjama te o odgovornost za kućne ljubimce. U toku projekta željeli bismo organizirati akcije za pomoć životinjama u skloništu za životinje. Boljim upoznavanjem životinja djeca bi se trebala osjećati sigurnije u društvu životinja.
AKTIVNOSTI
Izrada crteža životinja
- Predstavljanje kućnih ljubimaca
- Predstavljanje pjesama i kratkih sastavaka o životinjama
Dobrotvorna aukcija koju su napravili učenici
- Kupnja hrane za životinje u prihvatilištu
- Pomoć životinjama u skloništu (izlet)
-Dijeliti iskustvo brige o kućnim ljubimcima
-Razvijati računalne vještine (IKT)
-Podizati svijest učenika o važnosti poštivanja prava životinja - Napravit ćemo istraživanje o različitim ljubimcima koje učenici imaju. Učenici će predstaviti svog kućnog ljubimca (fotografije, crteži, video zapisi i sl.) . Ako učenik nema kućnih ljubimaca, može zamoliti prijatelja ili člana obitelji da predstavi njegovu životinju. Učenici će predstavljati svoje kućne ljubimce tako da napišu u kratkom sastavku njihovo ime, datum rođenja, pasminu, boju, tipična ponašanja, omiljene igračke, kako provode vrijeme zajedno itd.. .
Rezultati projekta i proces rada bit će objavljeni i predstavljeni u Twinspaceu projekta.
Ovo je e twining projekt u kojem sudjeluju učenici 6.c razreda pod mentorstvom učiteljice Leopoldine Vitković i učenici 1. c razreda pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković i knjižničarke Andree Dubaić Begić.
U projekt su uključeni učenici iz Hrvatske, Italije, Turske, Makedonije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Moldavije, Rumunjske, Poljske i Grčke.
Projekt će prikazati kućne ljubimce naših učenika. Dijelit će ideje o razlozima koji ih inspiriraju da imaju kućne ljubimce. Raspravljat će o vrstama kućnih ljubimaca koje imaju ili koje bi željeli imati i o načinu na koji brinu o njima. Naša ideja je omogućiti djeci da razmjenjuju priče o svojim kućnim ljubimcima: kako se zovu, kako izgledaju, što vole, kako učenici provode vrijeme sa svojim ljubimcima itd. Željeli bi da u u projektu djeca razgovaraju i o spašavanju životinja s ulice ili skloništa za životinje. Učenici različitih zemalja imat će priliku da se međusobno upoznaju, rade zajedno, razmjenjuju svoja razmišljanja i radove.
Cilj ovog projekta je da djeca školske dobi (6-11 godina) razmjene informacije o životinjama i kućnim ljubimcima. Djeca će crtati slike životinja, fotografirati ih ili snimati , pisati kratke sastavke o kućnim ljubimcima, postavljat slike i videozapise. Ovim projektom željeli bi razvijati svijest o važnosti poštivanja životinja i empatije prema životinjama te o odgovornost za kućne ljubimce. U toku projekta željeli bismo organizirati akcije za pomoć životinjama u skloništu za životinje. Boljim upoznavanjem životinja djeca bi se trebala osjećati sigurnije u društvu životinja.
AKTIVNOSTI
Izrada crteža životinja
- Predstavljanje kućnih ljubimaca
- Predstavljanje pjesama i kratkih sastavaka o životinjama
Dobrotvorna aukcija koju su napravili učenici
- Kupnja hrane za životinje u prihvatilištu
- Pomoć životinjama u skloništu (izlet)
-Dijeliti iskustvo brige o kućnim ljubimcima
-Razvijati računalne vještine (IKT)
-Podizati svijest učenika o važnosti poštivanja prava životinja - Napravit ćemo istraživanje o različitim ljubimcima koje učenici imaju. Učenici će predstaviti svog kućnog ljubimca (fotografije, crteži, video zapisi i sl.) . Ako učenik nema kućnih ljubimaca, može zamoliti prijatelja ili člana obitelji da predstavi njegovu životinju. Učenici će predstavljati svoje kućne ljubimce tako da napišu u kratkom sastavku njihovo ime, datum rođenja, pasminu, boju, tipična ponašanja, omiljene igračke, kako provode vrijeme zajedno itd.. .
Rezultati projekta i proces rada bit će objavljeni i predstavljeni u Twinspaceu projekta.
Ovo je e twining projekt u kojem sudjeluju učenici 6.c razreda pod mentorstvom učiteljice Leopoldine Vitković i učenici 1. c razreda pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković i knjižničarke Andree Dubaić Begić.
U projekt su uključeni učenici iz Hrvatske, Italije, Turske, Makedonije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Moldavije, Rumunjske, Poljske i Grčke.
Projekt će prikazati kućne ljubimce naših učenika. Dijelit će ideje o razlozima koji ih inspiriraju da imaju kućne ljubimce. Raspravljat će o vrstama kućnih ljubimaca koje imaju ili koje bi željeli imati i o načinu na koji brinu o njima. Naša ideja je omogućiti djeci da razmjenjuju priče o svojim kućnim ljubimcima: kako se zovu, kako izgledaju, što vole, kako učenici provode vrijeme sa svojim ljubimcima itd. Željeli bi da u u projektu djeca razgovaraju i o spašavanju životinja s ulice ili skloništa za životinje. Učenici različitih zemalja imat će priliku da se međusobno upoznaju, rade zajedno, razmjenjuju svoja razmišljanja i radove.
Cilj ovog projekta je da djeca školske dobi (6-11 godina) razmjene informacije o životinjama i kućnim ljubimcima. Djeca će crtati slike životinja, fotografirati ih ili snimati , pisati kratke sastavke o kućnim ljubimcima, postavljat slike i videozapise. Ovim projektom željeli bi razvijati svijest o važnosti poštivanja životinja i empatije prema životinjama te o odgovornost za kućne ljubimce. U toku projekta željeli bismo organizirati akcije za pomoć životinjama u skloništu za životinje. Boljim upoznavanjem životinja djeca bi se trebala osjećati sigurnije u društvu životinja.
AKTIVNOSTI
Izrada crteža životinja
- Predstavljanje kućnih ljubimaca
- Predstavljanje pjesama i kratkih sastavaka o životinjama
Dobrotvorna aukcija koju su napravili učenici
- Kupnja hrane za životinje u prihvatilištu
- Pomoć životinjama u skloništu (izlet)
-Dijeliti iskustvo brige o kućnim ljubimcima
-Razvijati računalne vještine (IKT)
-Podizati svijest učenika o važnosti poštivanja prava životinja - Napravit ćemo istraživanje o različitim ljubimcima koje učenici imaju. Učenici će predstaviti svog kućnog ljubimca (fotografije, crteži, video zapisi i sl.) . Ako učenik nema kućnih ljubimaca, može zamoliti prijatelja ili člana obitelji da predstavi njegovu životinju. Učenici će predstavljati svoje kućne ljubimce tako da napišu u kratkom sastavku njihovo ime, datum rođenja, pasminu, boju, tipična ponašanja, omiljene igračke, kako provode vrijeme zajedno itd.. .
Rezultati projekta i proces rada bit će objavljeni i predstavljeni u Twinspaceu projekta.
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
Ovo je e twining projekt u kojem sudjeluju učenici 6.c razreda pod mentorstvom učiteljice Leopoldine Vitković i učenici 1. c razreda pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković i knjižničarke Andree Dubaić Begić.
U projekt su uključeni učenici iz Hrvatske, Italije, Turske, Makedonije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Moldavije, Rumunjske, Poljske i Grčke.
Projekt će prikazati kućne ljubimce naših učenika. Dijelit će ideje o razlozima koji ih inspiriraju da imaju kućne ljubimce. Raspravljat će o vrstama kućnih ljubimaca koje imaju ili koje bi željeli imati i o načinu na koji brinu o njima. Naša ideja je omogućiti djeci da razmjenjuju priče o svojim kućnim ljubimcima: kako se zovu, kako izgledaju, što vole, kako učenici provode vrijeme sa svojim ljubimcima itd. Željeli bi da u u projektu djeca razgovaraju i o spašavanju životinja s ulice ili skloništa za životinje. Učenici različitih zemalja imat će priliku da se međusobno upoznaju, rade zajedno, razmjenjuju svoja razmišljanja i radove.
Cilj ovog projekta je da djeca školske dobi (6-11 godina) razmjene informacije o životinjama i kućnim ljubimcima. Djeca će crtati slike životinja, fotografirati ih ili snimati , pisati kratke sastavke o kućnim ljubimcima, postavljat slike i videozapise. Ovim projektom željeli bi razvijati svijest o važnosti poštivanja životinja i empatije prema životinjama te o odgovornost za kućne ljubimce. U toku projekta željeli bismo organizirati akcije za pomoć životinjama u skloništu za životinje. Boljim upoznavanjem životinja djeca bi se trebala osjećati sigurnije u društvu životinja.
AKTIVNOSTI
Izrada crteža životinja
- Predstavljanje kućnih ljubimaca
- Predstavljanje pjesama i kratkih sastavaka o životinjama
Dobrotvorna aukcija koju su napravili učenici
- Kupnja hrane za životinje u prihvatilištu
- Pomoć životinjama u skloništu (izlet)
-Dijeliti iskustvo brige o kućnim ljubimcima
-Razvijati računalne vještine (IKT)
-Podizati svijest učenika o važnosti poštivanja prava životinja - Napravit ćemo istraživanje o različitim ljubimcima koje učenici imaju. Učenici će predstaviti svog kućnog ljubimca (fotografije, crteži, video zapisi i sl.) . Ako učenik nema kućnih ljubimaca, može zamoliti prijatelja ili člana obitelji da predstavi njegovu životinju. Učenici će predstavljati svoje kućne ljubimce tako da napišu u kratkom sastavku njihovo ime, datum rođenja, pasminu, boju, tipična ponašanja, omiljene igračke, kako provode vrijeme zajedno itd.. .
Rezultati projekta i proces rada bit će objavljeni i predstavljeni u Twinspaceu projekta.
Ovo je e twining projekt u kojem sudjeluju učenici 6.c razreda pod mentorstvom učiteljice Leopoldine Vitković i učenici 1. c razreda pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković i knjižničarke Andree Dubaić Begić.
U projekt su uključeni učenici iz Hrvatske, Italije, Turske, Makedonije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Moldavije, Rumunjske, Poljske i Grčke.
Projekt će prikazati kućne ljubimce naših učenika. Dijelit će ideje o razlozima koji ih inspiriraju da imaju kućne ljubimce. Raspravljat će o vrstama kućnih ljubimaca koje imaju ili koje bi željeli imati i o načinu na koji brinu o njima. Naša ideja je omogućiti djeci da razmjenjuju priče o svojim kućnim ljubimcima: kako se zovu, kako izgledaju, što vole, kako učenici provode vrijeme sa svojim ljubimcima itd. Željeli bi da u u projektu djeca razgovaraju i o spašavanju životinja s ulice ili skloništa za životinje. Učenici različitih zemalja imat će priliku da se međusobno upoznaju, rade zajedno, razmjenjuju svoja razmišljanja i radove.
Cilj ovog projekta je da djeca školske dobi (6-11 godina) razmjene informacije o životinjama i kućnim ljubimcima. Djeca će crtati slike životinja, fotografirati ih ili snimati , pisati kratke sastavke o kućnim ljubimcima, postavljat slike i videozapise. Ovim projektom željeli bi razvijati svijest o važnosti poštivanja životinja i empatije prema životinjama te o odgovornost za kućne ljubimce. U toku projekta željeli bismo organizirati akcije za pomoć životinjama u skloništu za životinje. Boljim upoznavanjem životinja djeca bi se trebala osjećati sigurnije u društvu životinja.
AKTIVNOSTI
Izrada crteža životinja
- Predstavljanje kućnih ljubimaca
- Predstavljanje pjesama i kratkih sastavaka o životinjama
Dobrotvorna aukcija koju su napravili učenici
- Kupnja hrane za životinje u prihvatilištu
- Pomoć životinjama u skloništu (izlet)
-Dijeliti iskustvo brige o kućnim ljubimcima
-Razvijati računalne vještine (IKT)
-Podizati svijest učenika o važnosti poštivanja prava životinja - Napravit ćemo istraživanje o različitim ljubimcima koje učenici imaju. Učenici će predstaviti svog kućnog ljubimca (fotografije, crteži, video zapisi i sl.) . Ako učenik nema kućnih ljubimaca, može zamoliti prijatelja ili člana obitelji da predstavi njegovu životinju. Učenici će predstavljati svoje kućne ljubimce tako da napišu u kratkom sastavku njihovo ime, datum rođenja, pasminu, boju, tipična ponašanja, omiljene igračke, kako provode vrijeme zajedno itd.. .
Rezultati projekta i proces rada bit će objavljeni i predstavljeni u Twinspaceu projekta.
Ovo je e twining projekt u kojem sudjeluju učenici 6.c razreda pod mentorstvom učiteljice Leopoldine Vitković i učenici 1. c razreda pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković i knjižničarke Andree Dubaić Begić.
U projekt su uključeni učenici iz Hrvatske, Italije, Turske, Makedonije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Moldavije, Rumunjske, Poljske i Grčke.
Projekt će prikazati kućne ljubimce naših učenika. Dijelit će ideje o razlozima koji ih inspiriraju da imaju kućne ljubimce. Raspravljat će o vrstama kućnih ljubimaca koje imaju ili koje bi željeli imati i o načinu na koji brinu o njima. Naša ideja je omogućiti djeci da razmjenjuju priče o svojim kućnim ljubimcima: kako se zovu, kako izgledaju, što vole, kako učenici provode vrijeme sa svojim ljubimcima itd. Željeli bi da u u projektu djeca razgovaraju i o spašavanju životinja s ulice ili skloništa za životinje. Učenici različitih zemalja imat će priliku da se međusobno upoznaju, rade zajedno, razmjenjuju svoja razmišljanja i radove.
Cilj ovog projekta je da djeca školske dobi (6-11 godina) razmjene informacije o životinjama i kućnim ljubimcima. Djeca će crtati slike životinja, fotografirati ih ili snimati , pisati kratke sastavke o kućnim ljubimcima, postavljat slike i videozapise. Ovim projektom željeli bi razvijati svijest o važnosti poštivanja životinja i empatije prema životinjama te o odgovornost za kućne ljubimce. U toku projekta željeli bismo organizirati akcije za pomoć životinjama u skloništu za životinje. Boljim upoznavanjem životinja djeca bi se trebala osjećati sigurnije u društvu životinja.
AKTIVNOSTI
Izrada crteža životinja
- Predstavljanje kućnih ljubimaca
- Predstavljanje pjesama i kratkih sastavaka o životinjama
Dobrotvorna aukcija koju su napravili učenici
- Kupnja hrane za životinje u prihvatilištu
- Pomoć životinjama u skloništu (izlet)
-Dijeliti iskustvo brige o kućnim ljubimcima
-Razvijati računalne vještine (IKT)
-Podizati svijest učenika o važnosti poštivanja prava životinja - Napravit ćemo istraživanje o različitim ljubimcima koje učenici imaju. Učenici će predstaviti svog kućnog ljubimca (fotografije, crteži, video zapisi i sl.) . Ako učenik nema kućnih ljubimaca, može zamoliti prijatelja ili člana obitelji da predstavi njegovu životinju. Učenici će predstavljati svoje kućne ljubimce tako da napišu u kratkom sastavku njihovo ime, datum rođenja, pasminu, boju, tipična ponašanja, omiljene igračke, kako provode vrijeme zajedno itd.. .
Rezultati projekta i proces rada bit će objavljeni i predstavljeni u Twinspaceu projekta.
Ovo je e twining projekt u kojem sudjeluju učenici 6.c razreda pod mentorstvom učiteljice Leopoldine Vitković i učenici 1. c razreda pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković i knjižničarke Andree Dubaić Begić.
U projekt su uključeni učenici iz Hrvatske, Italije, Turske, Makedonije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Moldavije, Rumunjske, Poljske i Grčke.
Projekt će prikazati kućne ljubimce naših učenika. Dijelit će ideje o razlozima koji ih inspiriraju da imaju kućne ljubimce. Raspravljat će o vrstama kućnih ljubimaca koje imaju ili koje bi željeli imati i o načinu na koji brinu o njima. Naša ideja je omogućiti djeci da razmjenjuju priče o svojim kućnim ljubimcima: kako se zovu, kako izgledaju, što vole, kako učenici provode vrijeme sa svojim ljubimcima itd. Željeli bi da u u projektu djeca razgovaraju i o spašavanju životinja s ulice ili skloništa za životinje. Učenici različitih zemalja imat će priliku da se međusobno upoznaju, rade zajedno, razmjenjuju svoja razmišljanja i radove.
Cilj ovog projekta je da djeca školske dobi (6-11 godina) razmjene informacije o životinjama i kućnim ljubimcima. Djeca će crtati slike životinja, fotografirati ih ili snimati , pisati kratke sastavke o kućnim ljubimcima, postavljat slike i videozapise. Ovim projektom željeli bi razvijati svijest o važnosti poštivanja životinja i empatije prema životinjama te o odgovornost za kućne ljubimce. U toku projekta željeli bismo organizirati akcije za pomoć životinjama u skloništu za životinje. Boljim upoznavanjem životinja djeca bi se trebala osjećati sigurnije u društvu životinja.
AKTIVNOSTI
Izrada crteža životinja
- Predstavljanje kućnih ljubimaca
- Predstavljanje pjesama i kratkih sastavaka o životinjama
Dobrotvorna aukcija koju su napravili učenici
- Kupnja hrane za životinje u prihvatilištu
- Pomoć životinjama u skloništu (izlet)
-Dijeliti iskustvo brige o kućnim ljubimcima
-Razvijati računalne vještine (IKT)
-Podizati svijest učenika o važnosti poštivanja prava životinja - Napravit ćemo istraživanje o različitim ljubimcima koje učenici imaju. Učenici će predstaviti svog kućnog ljubimca (fotografije, crteži, video zapisi i sl.) . Ako učenik nema kućnih ljubimaca, može zamoliti prijatelja ili člana obitelji da predstavi njegovu životinju. Učenici će predstavljati svoje kućne ljubimce tako da napišu u kratkom sastavku njihovo ime, datum rođenja, pasminu, boju, tipična ponašanja, omiljene igračke, kako provode vrijeme zajedno itd.. .
Rezultati projekta i proces rada bit će objavljeni i predstavljeni u Twinspaceu projekta.
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.